משלוח חדש הגיע לעיר: כבר הזמנתם אקלרים עד הבית?

חולים על אקלרים ואין לכם חשק לצאת מהבית כדי לרכוש כמה? מיזם חדש יביא לכם אותם ארוזים עד הבית, ובטעמים שיוציאו מכם גניחות ואנחות. לא פחות 

בננה שוקו. האקלרים של Choux Tel Aviv (צילום: תומר בן ארי)
בננה שוקו. האקלרים של Choux Tel Aviv (צילום: תומר בן ארי)
17 ביולי 2016

אחרי שהתבשרנו על משלוחוף (שירותי משלוחים לחוף הים) ו־Get Munch (קופסאת מאנץ' בטייק אוויי לסטלנים) מגיע משלוח חדש לעיר, הפעם עבור חובבי הפחמימות והקרמים. ירין קארו (27) ובן זוגו תומר בן ארי (23) החליטו להפוך את כישורי הקונדיטוריה של קארו לעסק. "התגייסתי לצבא כעתודאי מומחה להנדסה, אבל כבר אז הבנתי שהלב שלי נמצא במטבח", מספר קארו. "התחלתי לעקוב אחרי שף קונדיטורים מחו"ל, כמו כריסטוף מישאלק וכריסטוף אדם, להזמין ספרות מקצועית וכל הזמן לאפות. המהפך שאדם עשה לאקלרים ממאפה לא סקסי בעליל לאמנות הטריף אותי".

פטי פטל. האקלרים של Choux Tel Aviv (צילום: תומר בן ארי)
פטי פטל. האקלרים של Choux Tel Aviv (צילום: תומר בן ארי)

עוד משלוחים שיעניינו אתכם:
בקרוב אצלכם: מדריך המשלוחים של תל אביב
מקסיקני עד הבית: סניף משלוחים חדש לטאקרייה
שירות משלוחים חדש יארגן לכם מצרכים ליציאה על החוף

בן ארי זיהה את הפוטנציאל הגלום בידיים של קארו, ואחרי תגובות נלהבות מעשרות אנשים שטעמו, החליטו השניים לשכור סטודיו קטן בפלורנטין ולהקים עסק המתמחה במשלוחי אקלרים (פחזנייה ארוכה מבצק רבוך) עד הבית. "יש לי אהבה גדולה מאוד לאקלרים, אבל בתפריט אפשר למצוא גם קינוחים אחרים", אומר קארו.

התפריט מתבסס על חומרי גלם עונתיים ולכן משתנה מדי חודש. חוץ מקלאסיקות שקהל הלקוחות לא מוותר עליהן כמו טארט לימון (17 ש"ח) ואקלר דולצ'ה במילוי שוקולד דולצ'ה ולרונה וקראנץ' אגוזי לוז מסוכרים (25 ש"ח), תמצאו החודש גם פטי פטל – מאפה פחזניות קראנצ'י, קולי פטל חמצמץ, קרם וניל ופטל טרי (21 ש"ח); תשוקתית – אקלר במילוי קרם פסיפלורה, שוקולד חלב וקראנץ' שוקולד מריר (23 ש"ח) ועוד.

תשוקתית. האקלרים של Choux Tel Aviv (צילום: תומר בן ארי)
תשוקתית. האקלרים של Choux Tel Aviv (צילום: תומר בן ארי)

Choux Tel Aviv, ראשון־חמישי 18:00־24:00, 03-6245354. לאתר