עידן הקרח: 9 הקוקטיילים הקפואים הכי טובים בתל אביב

מישהו בחוץ הפעיל את הטורבו אבל זה עדיין לא אומר שאנחנו נכנעים בלי להשיב מלחמה. תשעה קוקטיילים שמקפיאים את הפה ומסדרים את הראש בכמה לגימות

מרגריטה. צילום: בן יוסטר
מרגריטה. צילום: בן יוסטר
15 באוגוסט 2018

עם עוד לא התענגתם עדיין על אף אחד מהמשקאות האלה, זה הזמן לפנק את עצמכם באחד מרגעי החסד הכי מתוקים של הקיץ התל אביבי. קבלו את משקאות הקוקטייל הקפואים שפשוט שווים את הבריין-פריז.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
אלכוהול, קפה ובר חדש נפגשים לקוקטיילים מצויינים
המקומות הכי טובים לשתות בהם בירה בתל אביב
הברים הכי שווים בפריז

1. מרגריטה קפואה | מסקל

עוד לפני שהמטבח המקסיקני נעשה טרנד, בטקילה בר בפלורנטין כבר העמיסו על השולחנות טאקוס, קסדיאס וטוסטאדאס בחריפות לא מתנצלת. לכיבוי האש מומלץ להתאבזר במרגריטה קפואה ממיץ ליים סחוט ביד, קוארבו סילבר וליקר תפוזים קוואנטרו. 36 ש"ח.

מסקל. צילום: רוני פזהר
מסקל. צילום: רוני פזהר

ויטל 2 תל אביב, 03-5187925

2. ברד מקומי | עלמה ביץ'

אחרי שנים של ברד קמפרי ומרגריטה לימונים קפואה מצאו בקיוסק מתכון חדש לצנן בו את החום: תערובת קפואה של אפרול, מיץ תפוזים ומיץ פסיפלורה, שמוגשת בכוס שליש ליטר בתוספת רבע צ'ייסר קמפרי לווידוא הריגה. עד הצהריים המחיר מסובסד אז פרגנו לעצמכם שניים. 38/25 ש"ח.
קפיצה קטנה מהים. צילום: אוריה גנור

חוף עלמה ביץ' (צמוד למסעדת מנטה ריי) תל אביב, 03-5174773

3. פרוזן פינק למונייד | דייגו סאן

בבר־מסעדה האסייתי־מקסיקני מקררים את הקיץ עם לימונדה ורודה קפואה שמורכבת מוודקה פינלנדיה, מיץ חמוציות ולימונדה. הברד המשכר נמזג לכוס מרגריטה ומוגש עם פלח לימון ושמשיה, ואם תצלמו אותו בחצר האחורית הירוקה יאמינו לכם שאתם בתאילנד. 44 ש"ח.

דייגו סאן. צילום: תמיר מוש
דייגו סאן. צילום: תמיר מוש

המשביר 2 תל אביב, 03-5531557

4. הוריקן | קריביאן אייסי

מי שהיה בניו אורלינס או בלאס וגאס ודאי זוכר – או לא זוכר מרוב אלכוהול – את ההוריקן, ברד אדום על בסיס רום נגריטה שמצנן את הגוף ודופק את הראש. במקום החדש הוא ראשון בין שורה ארוכה של משקאות קפואים, ואם מתפרעים עם כוס ליטר מקבלים ריפיל בהנחה. 30 70 ש"ח.

בוגרשוב 61 תל אביב, 03-7743347

5. מרגריטה מנגו ותות | טאקריה

בתפריט המשקאות של המזללה המקסיקנית יש תמיד מרגריטת ליים קפואה ושני טעמים מתחלפים. כרגע אלה מנגו ותות מתוקים־חמוצים עם כמות נדיבה של טקילה, טריפל סק וקשאסה. בשעות הצהריים המחיר יורד והחזרה לעבודה נעשית לפתע קצת יותר נסבלת. 34/25 ש"ח.
כתום עולה. קרדיט: יולי בר

לבונטין 28 תל אביב, 03-6005280

6. ברד וודקה מלון | כולי עלמה

בכולי עלמא מציעים ארבעה משקאות קפואים: טובי לימונדה על בסיס טובי 60, שהוא גם הנמכר ביותר; ג'ין מנגו; וודקה טרופיקנה (טעם מתחלף, כרגע וודקה פסיפלורה); והפייבוריט שלנו – וודקה מלון על בסיס סמירנוף ומונין מלון. הוא מתוק וקליל אבל אל תתנו לזה לבלבל אתכם. 41 ש"ח.

כולי עלמא. צילום: Tsifit Barabi
כולי עלמא. צילום: Tsifit Barabi

מקוה ישראל 10 תל אביב, 053-5318560

7. ברלין דונקי | בלבוי

בבר הקוקטיילים השיקי במלון ברדיצ'בסקי מחליפים את הברד העממי בקרח גרוס אלגנטי. הברלין דונקי – שרק לאריאל לייזגולד הפתרונים למה קוראים לו ככה – מורכב מג'ין, מיץ ליים, ליקר ליצ'י, מחית בננה ובירת חיטה, שילוב שנשמע משוגע אך מתורגם לדרינק חמוץ מתוק קריר ומענג. 58 ש"ח.

בלבוי. צילום: בן יוסטר
בלבוי. צילום: בן יוסטר

ברדיצ'בסקי 14 תל אביב, 03-7289213

8. מרגריטה צ'ילי מנגו | טוני ואסתר

אנחנו לא יודעים מי הגה את חיבור המרכיבים מלא הדמיון, אבל תכלס הצליח לו: מיץ מנגו וטקילה קוארבו שנטחנים עם קרח לברד סמיך, שנמזג לכוס מעוטרת בפרוסות צ'ילי טרי ונענע. אפשר להסתפק במשקה החמוץ־מתוק אבל ממש כדאי לתת ביס בצ'ילי שמקפיץ את הטעמים. 17 ש"ח.

לוינסקי 39 תל אביב, 5281843־03

9. רמפה קולדה | א לה רמפה

זוכרים את הפינה קולדה מהסבנטיז? קבלו אותה בגרסת 2018 קפואה ומתוקה ממליבו – רום בטעם קוקוס עם תכולת אלכוהול מפתיעה, מיץ קוקוס ומיץ אננס. הברד מוגש בצנצנת כנהוג ברמפה, ומעוטר בענף נענע. קליל, כיפי ונוסטלגי, בלי לוותר על הבעיטה בראש. 32 ש"ח.

העמל 21 תל אביב, 5461506־03