אחרי הפסקה ארוכה: הפסאז' באלנבי חוזר הערב לפעילות

הוא נסגר, נפתח, נסגר שוב והסתובב ברחבי העיר. הערב (רביעי) מועדון הפסאז' האהוב יחזור להרקיד את בלייני אלנבי

פסאז' (צילום: יח"צ)
פסאז' (צילום: יח"צ)
27 ביולי 2016

חדשות הטובות: סוף כל סוף, ואחרי ציפייה של חודשים – מועדון הפסאז' באלנבי חוזר לפעילות. ב־2.5.16 נסגר מועדון הפסאז' הפופולרי זמנית עקב בעיות רישוי. אלא שהזמן הזה הלך והתארך מעבר לצפוי. "הפסאז' הוא חלל מורכב", מסביר אליעזר פרץ, מנהל ושותף במקום. "הליך הרישוי הוא עניין בעייתי, ובכל פעם העיכוב הגיע ממחלקה אחרת. העירייה עזרה לנו מאוד לחזור לעניינים, אין אשמים או סיפור על תככים ומזימות".

לאורך כל תקופת הסגירה, אנשי המשיכו אנשי הפסאז' את פועלו דרך מקומות אחרים בעיר: במקביל לעבודה המתמשכת על חידוש האישורים, המשיכו הליינים הקבועים להתקיים ( Blues& Booze בבוטלג, וליין ההיפ־הופ Bootie Call בבית המידות). "היה לנו חשוב להמשיך את הפסאז' ברוחו", אומר פרץ.

עוד כתבות שיוציאו אתכם מהבית:
כל הפרטים על הפתיחה המחודשת של התדר
בוורלי – חנות תקליטים שהיא הרבה יותר מזה
המשלוחוף – שירות משלוחים עד המגבת

לפני כשבועיים הותנע קמפיין פייסבוק אשר במסגרתו לקוחות הפסאז' פרסמו תמונות מהמקום תחת הכיתוב "גם אני מתגעגע לפסאז'" – אקט ספונטני שהתהווה לאחר שבעלי המקום ועובדיו התבשרו כי ישוב לפעול. הערב (רביעי) ייפתחו שוב דלתות הפסאז' והוא ישוב לפעילות סדירה עם התפריט המוכר של ערבי קונספט תרבותיים, הופעות מוזיקה ומחול, אירועים אמנות ושיתופי פעולה מעניינים עם ברים־חברים. "כל האהבה הזאת שקיבלנו רק עשתה לנו יותר חשק לחזור", מסכם פרץ בחיבה.

לפסאז'