עצרו הכל: אייל שני פותח מסעדה נוספת בעיר. הנה מה שאנחנו יודעים

אייל שני בטבע. צילום: אריאל עפרון
אייל שני בטבע. צילום: אריאל עפרון

האיש והעגבניה לא עוצר ולאחר שפתח לא מזמן את הקיוסק בפארק המסילה - מתחיל בשיתוף פעולה מסקרן עם רשת מלונות בראון, וזה אפילו לא הסקופ היחיד שיש לנו פה

11 בנובמבר 2021

השפים הגדולים ממשיכים לנהור למלונות, גם כשהם כשרים. כעת מגיע תורו של לא אחר מאשר אייל שני, שבקרוב פותח מסעדה במלון דברה בראון.

המסעדה החדשה, שתיפתח בשבועות הקרובים, היא סניף של מסעדת מלכה. "אייל יביא את הקולינריה ואנחנו נביא בר שיקבל אוכל מהמסעדה, עם הסטייל והאווירה והטוויסט האלכוהולי שלנו", אומר אורן ישולה, מבעלי חברת OTH, חטיבת האירוח וההסעדה של רשת בראון.

למה בחרתם לפתוח איתו מסעדה כשרה?
"יש חוסר מסעדות כשרות והביקוש גדול. כשרות מתקשרת לעולם ישן, אך יש אנשים רבים שמבינים את החיים ואוהבים סטייל ובילויים ועדיין מעדיפים אוכל כשר. פעם חשבו שמטבח כשר הוא נחות בגלל הטיפול בבשר וטכניקות הבישול. היום זה לא חייב להיות ככה".

תומר אגאי (צילום: אסף קרלה)
תומר אגאי (צילום: אסף קרלה)

מלכה בדברה בראון היא עוד פרק בשיתוף הפעולה של OTH עם שפים מובילים בארץ. מאיר אדוני נבחר לשף הבר-מסעדה מלי מלו במלון בובו, ולאחרונה הושק שיתוף פעולה עם שף תומר אגאי (סנטה קתרינה) במסעדת צ'נה. כמו כן, שף בכיר מתל אביב עומד לקראת חתימת חוזה עם הרשת לפתיחת מסעדה אחות כשרה במלון JLM בירושלים.

OTH ורשת בראון מובילים את הטרנד, אך שיתופי פעולה בין שפים למלונות – במיוחד כשרים – הם כבר עובדה בשטח. רק לאחרונה דיווחנו על מסעדת לוטה של אסף גרניט במלון גלי כנרת בטבריה. דריה של שף הלל תווקולי (אנימאר) במלון הילטון זוכה לביקורות מחמיאות גם מצד קהל שאינו שומר כשרות.

ועוד סקופ מצד רשת בראון לסיום: מסעדת הרברט סמואל במלון ברוט תיפתח מחדש. "אין מי שלא מכיר את המסעדה הזו, שנמצאת כעת בחזקתנו. בקרוב נפתח אותה בקונספט חדש שבנינו יחד עם אחד הערוצים המובילים", מנדב ישולה מידע ראשוני, שרק מגביר את התיאבון.
לכל המתכונים של אייל שני ב"השולחן"