איך לבנות ריאליטי עיצוב חמוד. עם דילדואים

אבל אפשר גם לבד, אל תדאגו. צילום: מתוך "איך לבנות חדר סקס" של נטפליקס
אבל אפשר גם לבד, אל תדאגו. צילום: מתוך "איך לבנות חדר סקס" של נטפליקס

"איך לבנות חדר סקס" הוא לא ריאליטי הסקס המחרמן שאולי ייחלתם לו - אבל הוא כיפי, קינקי במידה ומציג באמת מגוון עשיר של סגנונות חיים ומערכות יחסים. אם תצליחו לא להתעצבן מדי על אנשים שמשבר הדיור כל כך רחוק מהם שיש להם מקום בבית לחדר סקס ייעודי

10 ביולי 2022

נתחיל את הטקסט בספוילר: "איך לבנות חדר סקס" לא באמת תלמד אתכם איך בונים חדר סקס. אם צריך לחלץ ממנו תשובה לשאלה שבכותרת, התשובה תהיה "תנו מלא כסף למעצבת והיא תסדר אתכם". ריאליטי העיצוב החדש מבית נטפליקס הוא לא בדיוק חקירה של מיניות, עיצוב ומה שביניהם, גם לא תוכנית עשה-זאת-בעצמך. זה ריאליטי לייפסטייל שבו המומחה בא לשפץ את החיים של אנשים רגילים, בסגנון "קוויר איי" או תוכנית הסידורים של מארי קונדו.

>> יוטיוב לא מרשה לנו לשים את הטריילר בכתבה כי הוא נועז מדי, אבל אפשר לראות אותו כאן

במקרה זה המארי קונדו שלנו היא מלאני רוס, מעצבת פנים יוקרתית עם התמחות בסקס וקינק. מלאני, המכונה על ידי אחת המתמודדות "מארי פופינס של חדרי הסקס", היא אישה מבוגרת מקסימה עם אוסף ענק של שרשראות סטייטמנט צבעוניות. היא מגיעה לבתיהם של זוגות נחמדים, מפשפשת קצת בחיי המין ובזוגיות שלהם ואז מגשימה להם את המשאלות החרמניות ביותר שלהם. לפעמים אלו חדרים ייעודיים בבית, לפעמים חדר שינה שצריך שדרוג סקסי, לפעמים חדר שמערב מטרות שונות. באחד הפרקים היא מארגנת סטודיו צילום ביתי לזוג במערכת יחסים בלונג דיסטנס, באחר היא מרימה חדר הלבשה עם אמבטיה ואופציה לקשירות עבור רקדנית בורלסק ודראג קינג.

בתל אביב רק החדר הזה עולה 5000 ש"ח. (צילום: מתוך "איך לבנות חדר סקס")
בתל אביב רק החדר הזה עולה 5000 ש"ח. (צילום: מתוך "איך לבנות חדר סקס")

במבט ראשון אפשר לחשוב ש"איך לבנות חדר סקס" מציגה (ומיועדת) לזוגות בורגניים שגילו את חיבתם לקינק מתישהו בתקופת ההייפ של 50 גוונים, אבל מידת הנועזות שלה מתגברת בהדרגה לאורך העונה. הזוגות הראשונים בעונה הם זוג לבנבנים שמתנסה עם הצלפות ובאט פלאגס ואחריהם זוג הורים שוקעים שרוצים לשים מוזיקה לסקס בלי להסתבך עם החיבור לרמקול. כמה פרקים אחר כך אנחנו כבר מקבלים זוגות קווירים, זוגות שההתנסות המינית שלהם רחבה יותר מ"חחח יש לי ויברטורים", נודיסטית עם תיאבון מיני עז, רווקה מבוגרת שרוצה לארח מאהבים בגינה מעוצבת ואפילו שביעייה פוליאמורית עם צרכים ייחודיים ובית קטן מכדי להכיל אותם. ולא רק הזוגות נעשים יוצאי דופן יותר, גם האתגרים שעומדים בפני מלאני וצוות השיפוצניקים שלה הולכים וגדלים, עד לכדי הרמת אסם זיונים שלם בחצר של זוג חוואים, או התקנת נדנדת מין עבור צמד נשים שחיי המין שלהן קרסו אחרי שעברו להתגורר בוואן.

אם העיניים שלו גם ככה מכוסות, למה היא צריכה להיות עם התלבושת? (מתוך "איך לבנות חדר סקס")
אם העיניים שלו גם ככה מכוסות, למה היא צריכה להיות עם התלבושת? (מתוך "איך לבנות חדר סקס")

ועדיין, אם קיוויתם לצפות בתוכן נועז וקינקי, עדיף שתחפשו משהו אחר, כי זה עדיין ריאליטי עיצוב. כן, לפעמים רואים ציצים, אבל זאת סדרה למתעניינים ולמתחילים שרוצים להיכנס לעולם הקינק או להתחרמן קצת ממגוון האפשרויות (או לאנשים שממש אוהבים עיצוב פנים). בקיצור, מדובר בשומר מסך חמוד מאוד שעל הדרך חושף צורות חיים שונות, מערכות יחסים מגוונות ושלל אופציות מיניות, מריקודים על עמוד להצלפות דרך יחסי שולטת-נשלט ועד שיבארי, צלבי קשירות בהתאמה אישית ורהיטים מותאמים. העריכה הופכת את הממתק הממכר-גם-ככה לעוד יותר בינג'בילי – פרקים מסתיימים ברגעי שיא מסקרנים או אחרי הצגה קצרה של זוג קינקי חדש, כשבכל פרק אנחנו מג'נגלים בין שני זוגות, אחד שהכרנו בפעם הקודמת ומחכה לחדר שלו ואחד חדש שיקבל את מבוקשו רק בפרק הבא.

כל זה נחמד מאוד – בטח אם מה שהכי מחרמן אתכם זה טפטים, שיפוצים ורהיטים מעוצבים – אבל יש כאן עוד עניין. "איך לבנות חדר סקס" היא פשוט סדרה סופר חמודה, מחממת לב לרגעים וסקס פוזיטיב לגמרי. אף אחד מהלקוחות, גם החריגים ביותר, לא מוצג כווירדו או כמושא ללעג. להפך, מלאני מתרגשת מכל חשיפה שלהם ונראה שהיא באמת שמחה לעזור לאנשים להנות יותר ביחד. קשה שלא לשמוח בשמחתה כשהיא מכריזה "הם אמרו כן לכל מה שהצעתי!" אחרי מפגש עם זוג שהקינק שלו הוא הכל מהכל. אפילו הקטעים המתים של ההכנות והשיפוצים נעשים כיפים בזכות הדינמיקה החמודה בין מלאני לחברי הצוות שלה, שזורמים עם בדיחות סקס בלי להילחץ אבל גם בלי להגעיל. אז יצירה מורכבת וחשובה על מיניות זאת כנראה לא, אבל חובבי תוכן הולסום (עם טוויסט) מתבקשים לצרף לרשימה.