מכת ברק: מותג בגדי הים החדש שמבקש לחגוג את הגוף שלכן באמת

Rayo. צילום: תמיר מוש
Rayo. צילום: תמיר מוש

עם צבעוניות מהאייטיז והשראה מתרבות הפסטיבלים, מותג בגדי הים החדש של המעצבת גל גולן מבקש לחגוג אתכן גם מחוץ למים

29 במאי 2019

למעצבת גל גולן אין בעיה להודות שמותג בגדי הים החדש שלה הוא חלק בלתי נפרד מתרבות האינסטגרם. היא למדה עיצוב טקסטיל בשנקר, עבדה שלוש שנים כמעצבת במותג בגדי הים גוטקס וכעת, נוסף על השקת מותג בגדי הים הראשון שלה, היא מנהלת קריאייטיב בחברת שיווק לדיגיטל. "בתור מעצבת מאוד מעניין אותי תהליך המיתוג. יש מהפכה גדולה בעולם דימוי הגוף ואני מרגישה שיש משהו בתרבות האינסטגרם שמאפשר את זה. יש לצרכנים כוח לבחור למה להיחשף יותר מבעבר, ולי יש היכולת להציג באמצעות הפלטפורמה הזו השראה ולאפשר לנשים לחגוג את עצמן גם כשהן חשופות, בים או בבריכה".

גל גולן. צילום: תמיר מוש
גל גולן. צילום: תמיר מוש
Rayo. צילום: תמיר מוש
Rayo. צילום: תמיר מוש

למותג שלה קראה גולן Rayo, ברק בספרדית. "סמל הברק מלווה אותי המון זמן. הוא מזכיר לי מוזיקת רוק, פונטים של להקות מטאל, יש בזה המון עוצמה וזה מסמל אומץ מבחינתי. גם הסלוגן של Rayo קשור בזה – להעז לחגוג את עצמך לא משנה מי את".

Rayo. צילום: תמיר מוש
Rayo. צילום: תמיר מוש
Rayo. צילום: תמיר מוש
Rayo. צילום: תמיר מוש

אחת ההשראות הגדולות לחופש שמתארת גולן, שבא לידי ביטוי בצבעוניות המתפרצת של העיצובים שלה, היא תרבות הפסטיבלים והמסיבות. "אני מנהלת ארט של קאמפ במידברן, וזה מבחינתי חגיגה שכולה ביוטי – לנסוע למדבר לחמישה ימים וללבוש מה שבא לך, לא משנה מי את ומה הדעות שלך. בגדי הים שלי בהתאם הם לאו דווקא לבריכה או לים, אלא כאלה שיגרמו לך להרגיש מדהים גם במסיבה".

210-480 ש"ח, להשיג באתר rayoswim.com ובשנקין 48 תל אביב למשך חודש יוני

Rayo. צילום: תמיר מוש
Rayo. צילום: תמיר מוש