פופ אנד בייק: מסעדת היוקרה מסתעפת לבייקרי חדשה

שף קונדיטור עופר בן נתן ישיק בשבוע הבא את POP & POPE Bakery ויציג בה את הקרואסונים המושחתים שלו וכמה מהקינוחים הטובים בעיר. פתיח מתוק ל-2021? לא יזיק לנו

קרואסונים ממולאים במאפיית פופ אנד פופ (צילום: דור שרון)
קרואסונים ממולאים במאפיית פופ אנד פופ (צילום: דור שרון)
10 בדצמבר 2020

במהלך חייה הקצרים חוותה מסעדת POP & POPE עליות ומורדות. השקעה של 30 מיליון ש"ח ועיצוב של ג'ורג'יו ארמני בכבודו ובעצמו עשו רושם שהנה נפתח בתל אביב מוסד קולינרי שאינו מבייש את בירות הבילוי בעולם. אלא שאז באה הקורונה והדלתות, שטרם נפתחו רשמית, ננעלו.

בחודש יולי, כשנראה היה שהכל חוזר לקדמותו, הבליחה המסעדה למסיבת שופוני המונית בהשתתפות עדן בן זקן, עדן חסון ומיטב הסלבס. אלא שרשויות החוק מיהרו להגיב והאירוע הסתיים בצו סגירה מנהלי ושימוע לבעלים אילי הנדל״ן צחי ועידו חג׳ג׳.

מאז ירדה פופ אנד פופ אל מתחת לרדאר עד עכשיו: בעוד שבועיים יסתיימו העבודות לפתיחת POP & POPE Bakery by Ofer Ben-Natan, דוכן מאפים בקומת הלובי של הבניין בו שוכנת המסעדה. "הבייקרי היה מתוכנן להיפתח כמה חודשים אחרי המסעדה אבל בגלל המצב הסדר התהפך. התאמנו את התפריט ואנשים יוכלו לקנות ולעלות למשרד או לשבת בחוץ, בפינות ישיבה ברחוב ובכיכר גבעון", מסביר השף קונדיטור עופר בן-נתן.

או טו טו פותחים. עופר בן נתן (צילום: יח"צ)
או טו טו פותחים. עופר בן נתן (צילום: יח"צ)

אם השם נשמע לכם מוכר, הרי שזה בזכות קינוחים מפוארים שבן נתן הגיש במסעדת ניטן תאי ובקונדיטוריה הצמודה. בתקופת הקורונה הוא עבר לעבוד בבית והשיק פופ אפ גלידות שף ומשלוחי קרואסוני ענק ממולאים בקרמים. "אנשים כל הזמן שואלים אותי מתי אפשר יהיה לקנות אותם שוב ועכשיו זה סוף סוף קורה", הוא צוחק.

המידות השתנו כדי להתאים את הקרואסונים לטייק אוויי אך התחכום נשאר, למשל קרואסון שקדים ממולא גלידת שקדים ממכונה מיוחדת שהוצבה במקום. בנוסף צפויים בבייקרי קינוחי מסעדה בגרסה מותאמת לשינוע כמו פחזנית פריז-מילאן במילוי קרם קקאו וקפה, עוגת גבינה אפויה מקורמלת ושאנטראם – קינוח טבעוני שכיכב אצלנו ברשימת הקינוחים הטובים בעיר. כריכים מלחם מתוצרת בית, מארזי עוגיות ופופקורן מקורמל משלימים את בעיטת הפתיחה הפחמימתית, ובן נתן מבטיח גם מוצרים טבעוניים וללא גלוטן וסוכר.

האפייה תתבצע במטבח בקומה ה־14 והמאפים יגיעו על כן ללובי הכי טריים שאפשר. "אני מתרגש מאוד ומקווה להביא פתיח מתוק ל־2021", מסכם בן נתן. אנחנו נהיה שם לבדוק, לדווח ולהתמלא באופטימיות מושחתת.
פופ אנד פופ בייקרי, הארבעה 28 תל אביב, ראשון־חמישי 07:30־18:00 (שעות פתיחה בהרצה)