5 בלוגרים שבאמת ילמדו אתכם לבשל ולאפות

אם גם אתם החלטתם לשים סטופ להזמנות בוולט או לקערת הקורנפלקס הנה חמישה בלוגרים שיוכיחו לכם שאפילו אתם מסוגלים ללמוד לבשל

אלוהים אדירים שבשמי צרפת. פארי ברסט של אלון שבו (צילום: אלון שבו)
אלוהים אדירים שבשמי צרפת. פארי ברסט של אלון שבו (צילום: אלון שבו)
7 באפריל 2020

יונית צוקרמן | מלכת המטבח

לצוקרמן בלוג מתכונים פופולרי שעונה לשם "מלכת המטבח" ונראה שזהו כינוי שמתאר אותה בדיוק הרי שאין סיר או תבנית שידיה לא נגעו בה. תמצאו כאן מתכונים לבישול ביתי של מטעמים כמו מפרום, מרק קובה, קוסקוס אמיתי, מאכלים לחגים לפי מיטב המסורת המרוקאית וגם בלי סוף קינוחים משגעים.
מתכון חובה: בורקס בשר.
למלכת המטבח

בורקס בשר, יונית צוקרמן
בורקס בשר, יונית צוקרמן

אלון שבו

אלון הוא שף קונדיטור מוכשר ומיומן שידוע בעוגות הכי יפות ופוטוגניות באינסטגרם ובסדנאות האפייה הנחשקות שלו. בכל ימות השנה, מציע שבו באתר שלו שיעורי אפייה אונליין ומספק מענה מקצועי ומיידי לכל קושייה או תקלה. באתר מוצעים שיעורים ברמות קושי משתנות, החל מעוגות שמרים של סבתא ועד בצק פריך וקרואסונים. סה״כ תוכלו למצוא כאן נכון לעכשיו  35 שיעורים, במשך 45-5 דק, כך שאין תירוץ להמשיך לזלול עוגות הבית. עלות השיעורים היא 22 ש״ח למנוי חודשי, ו185 ש״ח לכבוד הפסח למנוי שנתי.
מתכון חובה: קרמבל תפוחים מנחם.
לאלון שבו

קרואסון של אלון שבו
קרואסון של אלון שבו

פתיתים

גל הוא מעצב גרפי ובלוגר עצמאי שנמצא בתחום כבר תשע שנים. בבלוג שלו תמצאו מתכונים מקוריים עם שילובים לא קונבציונליים (ריבת שומר ובירה שחורה, כן, כן), צילומים מרהיבים ותיעוד סיורים קולינריים מעוררי קנאה (במיוחד בימים אלו). רבים מהמתכונים הם בניחוח יפני ומשלבים טכניקות בישול מסורתיות.
מתכון חובה: רול גלידה טיוואני.
לפתיתים

מור פלג |  גאולה דרך החיטים

מור מפרסמת מתכונים טבעוניים פרי ידיה שגם ניחנים במידה לא מבוטלת של בריאות ושל טעם נפלא באמת. היא מדגישה את חשיבות השימוש בחומרי גלם טובים ואיכותיים ומבקשת להעביר לקוראים שאוכל טבעוני ממש לא חייב להיות דל או סגפני, והוא בהחלט יכול להיות טעים, מנחם ואף מושחת, במיוחד אם עוקבים אחרי ההוראות.
מתכון חובה: כדורי מרציפן ביתי בציפוי שוקולד.
לגאולה דרך החיטים

עידית נרקיס כ״ץ | טעים

נרקיס כץ היא מפתחת מתכונים ובולגרית ותיקה, לשעבר עורכת מדור האוכל במאקו, המעידה על עצמה שלמרות שלא גדלה בין הסירים ולא למדה בישול באופן מקצועי, עם האוכל בא התאבון והניסיון. מבחר המתכונים שלה עשיר ומגוון – החל מאוכל שילדים אוהבים ועד מנות מהירות ופשוטות או אוכל במיוחד לחגים.
מתכון חובה: טארט עגבניות.
לטעים

טארט עגבניות, עידית נרקיס כ״ץ
טארט עגבניות, עידית נרקיס כ״ץ