במהדורה מוגבלת: אוזניות בלוטות' בהשראת הדג נחש

הכינו את עור התוף: הדג נחש והאוס אוף מארלי משתפים פעולה במהדורה מוגבלת של אוזניות

הדג נחש. צילום: אילן בשור
הדג נחש. צילום: אילן בשור
10 בפברואר 2015

אחרי 18 שנים של עשייה ושישה אלבומים מצליחים, חברה להקת הדג נחש למותג הסאונד הסופר קול האוס אוף מארלי ליצירה חדשה – אוזניות בלוטות'. האוזניות עוצבו בהשראת הלהקה ובשיתוף עם חבריה והתוצאה: צבע שחור, גוף עץ מגולף ובו חורים עגולים, שם הלהקה מודפס בחלק הפנימי של האוזניות ועל גבי כל אפרכסת מוטבע הלוגו המוכר של הלהקה המציג צללית שחורה של ילד עושה פיפי על רקע צהוב. אלה הן אוזניות הבלוטות' הראשונות של המותג והן כוללות מפרט טכני מרשים במיוחד.

החיבור בין המותג, שייסדו בני משפחתו של בוב מארלי המנוח, על יסודות אמונותיו ופעילותו החברתית למען שוויון, אהבה ופילנתרופיה, לבין להקת הדג נחש עובד נהדר: העיצובים המיוחדים של המותג לצד הסגנון המגניב והלא מתנצל של הלהקה יוצרים מיזוג מדויק, שנשמח לראות בעוד דגמים נוספים בעתיד. האוס אוף מארלי משווק בארץ פחות משנה, וחנות הדגל שלו בדיזנגוף סנטר מציעה למכירה מגוון רחב של רמקולים, אוזניות, אביזרים ואף ביגוד, לצד עמדת די.ג'יי מעוטרת בדמותו של מארלי המביטה מלמעלה. כל ילד בחו"ל כבר יודע שאוזניות ה־ BeatsByDre המצליחות הפכו את הראפר דר דריי באופן רשמי למיליונר. ואם זו התוכנית של חברי הדג נחש, אנחנו מאחלים להם בהצלחה. בינתיים, המוזיקה שלהם נשמעת מעולה באוזניות החדשות.

אוזניות הדג נחש. צילום: אילן בשור
אוזניות הדג נחש. צילום: אילן בשור

אוזניות בלוטות' האוס אוף מארלי – ליין הדג נחש במהדורה מוגבלת – 899 ש"ח, להשיג בחנות הדגל של המותג בדיזנגוף סנטר