מסעדה חדשה למאיר אדוני במלון בוטיק בתל אביב

השף הפעלתן שפתח לפני חודשיים מסעדה בירושלים ובחודש שעבר טאפאס בר בברצלונה מתרחב לעוד ז'אנר ומשיק גסטרו בר במלון בובו החדש

מאיר אדוני. עכשיו גם בר. צילום: נמרוד סונדרס
מאיר אדוני. עכשיו גם בר. צילום: נמרוד סונדרס
25 בפברואר 2020

הדיו עוד לא יבש על תפריטי מסעדת YAM בירושלים וכבר השף מאיר אדוני פותח מקום חדש במלון בוטיק חדש במרכז תל אביב.

Hôtel BoBo של רשת מלונות בראון נמצא בימים אלה בשלבי הרצה לקראת הפתיחה הרשמית. אורחים כבר יש כי החדרים מוכנים, אך העבודה על החללים הציבוריים עדיין בעיצומה. בקרוב עתידה להיפתח בקומה ה־14 מסעדה בהובלת אדוני, שתהווה את ספינת הדגל הקולינרית של המלון.

אדוני בבובו (הדמיות: הוטל בובו)
אדוני בבובו (הדמיות: הוטל בובו)

"מאיר הוא אחד השפים הכי מוערכים בישראל והבעלים מאוד אוהבים את האוכל שלו. רצינו לעשות איתו שיתוף פעולה ושמחנו שהוא נענה", אומר לירן אליוף, מנהל תפעול בקבוצת OTH, האמונה על מסעדות בבעלות רשת בראון. התפריט עתיד לחבר בין המטבח הישראלי־ים תיכוני בסגנונו המוכר של אדוני עם השראות מיפן, צרפת ומטבחים נוספים מכל העולם. מנות שרינג, כולל כמה מכתית המיתולוגית, יקבלו ייצוג בגרסה שמתאימה לקונספט: מסעדה מעוצבת בשעות המוקדמות של הערב ולאונג' סקסי בלילה. אוכל כשר לא תמצאו כאן, שכן אדוני כבר הצהיר בעבר שהוא אינו מחויב לכשרות במסעדות שאינן בבעלותו.

מסעדת הגג ששמה עדיין לא הותר לפרסום תיפתח במהלך חודש מרץ. לאחר התוויית התפריט יועברו המושכות לידי השפית התפעולית אולה (אולגה) פפר, לשעבר טבחית בטומפולופומפו וסו שפית במסעדת אברטו בגדרה, עד לא מזמן בהובלת שף אסף שטרן (מגרב). באוקטובר שעבר ייצגה פפר את ישראל בתחרות השף הצעיר של סן פלגרינו והגיעה עד לחצי הגמר. Hôtel BoBo, קיצור של Bohèmein Bourgeois (בוהמייני בורגני), ממוקם ברחוב יבנה בבניין משרדים לשעבר. מלבד המסעדה החדשה ו־201 חדרים מציע המלון לאורחים בריכה, ביסטרו לארוחות בוקר וארוחות חלביות כשרות קלות בלובי וספא.
יבנה 42 פינת רוטשילד, 03-7170300. הפתיחה במרץ