צפירת הרגעה: ג'וז ולוז עוברים דירה (אבל נשארים בדרום העיר)

ג'וז ולוז. צילום: יח"צ
ג'וז ולוז. צילום: יח"צ

המסעדה הכי מיוחדת בעיר מחפשת לוקיישן חדש לאחר שנודע על הכוונה להרוס את המבנה הנוכחי (ברחוב גבולות). השף עידו קרמסקי מבטיח שיש למה לצפות: "אנחנו כותבים תפריט חדש שיתאים למקום החדש. נעשה את ג'וז ולוז יותר נעים וחופשי"

20 ביוני 2021

אחרי שנת קורונה כבר ברור ששום דבר שהיה אינו שיהיה. הוסיפו לכך את העיר המשתפצת ללא הפסקה וקיבלתם תזוזות טקטוניות במערך המסעדות. הפעם זוהי ג'וז ולוז, שעוזבת את רחוב גבולות לטובת לוקיישן חדש, לא הרחק משם. הסיבה למעבר פרוזאית: הריסת הבניין ברחוב גבולות שמתוכננת לעתיד הקרוב.

המלפוף של ג'וז ולוז. צילום: רן בירן
המלפוף של ג'וז ולוז. צילום: רן בירן

הכתובת המדויקת אינה ניתנת לפרסום בשלב זה, אך רוב הסיכויים שהמסעדה הוותיקה תשמור נאמנות לדרום העיר. "זוהי הפעם השלישית שאנחנו נכנסים לנכס ומשפצים, ובכל פעם השיפוץ נפסק מסיבה אחרת", אומר השף עידו קרמסקי. "כרגע אנחנו בודקים נכס בשדרות הר ציון. עוד לא ברור אם הוא יהיה המקום הנבחר אבל המטרה היא להשתקע באזור קריית המלאכה".

במהלך חייה עברה ג'וז ולוז כמה וכמה גלגולים וידיים, אך הקונספט הייחודי שלה נותר בעינו – היעדר תמחור המנות בתפריט, כך שהאורחים משלמים כראות עיניהם. בתל אביב היקרה זו נראית כהתאבדות עסקית, אך בפועל המסעדה מצליחה ונהנית מקהל אוהד. אווירה ידידותית ואוכל מקומי־עונתי, עוד לפני שהביטוי השתרש בכל מסעדה ובר, תורמים לתחושה שמדובר במקום שמנסה לעשות את הדברים קצת אחרת.

קרמסקי מבטיח שכל הגורמים שהופכים את ג'וז ולוז למה שהיא יישמרו גם בפרק הבא. "אנחנו כותבים תפריט חדש שיתאים למקום החדש. נעשה את ג'וז ולוז יותר נעים וחופשי". ואם אלה פני הדברים, יש בהחלט למה לחכות.