ג׳ונז: בר חדש לבעלים של מלגו ומלבר

בלי רעש וצלצולים ובלי מנות מצולחתות נפתח הבר החדש של מוטי טיטמן ובן רינג. ״פה אני לא ארוץ למטבח כשיכנס קולגה, אלא אבוא לשבת ולחבק אותו, כל הרעיון הוא שיהיה צ׳יל״ מסביר טיטמן

ג׳ונז - וולקאם
ג׳ונז - וולקאם
12 באוגוסט 2020

החלל שבו שכן עד לאחרונה הביר בזאר ברחוב זבולון סגור והוילונות המכסים את החלונות מוגפים. רק השם הכתוב על תיבת הדואר בכניסה – JONZ, מסגיר שכאן נמצא הבר החדש של שניים מאנשי האוכל המעניינים בעיר.

כבר תקופה ארוכה שמוטי טיטמן ובן רינג, הבעלים של מלגו ומלבר בכיכר הבימה מדברים על חלומם לפתוח בר. השמועה דיברה על בר שיפודים, ולוקיישנים כמעט נבחרו ונזנחו, ונראה היה שהנה באה הקורונה ומלחמת ההישרדות שעמה השאירה את החלום מאחור.

אבל בשבוע האחרון החלו לעלות תמונות מרומזות בשחור לבן בעמוד האינסטגרם של ג׳ונז, והנסיון של השניים לפתוח לנו בר מסקרן מתחת לאף כשלו.

ג׳ונז: נגרוני עשוי כהלכה, יותר מזה אנחנו לא צריכים
ג׳ונז: נגרוני עשוי כהלכה, יותר מזה אנחנו לא צריכים

התוצאה היא בר צנוע למראה ומרווח עם אווירה בוגרת ונעימה, המאפשר לשתות דרינק בריחוק החברתי הראוי בלי להתפשר על איכות הנשנושים. תפריט הקוקטיילים מקסים ויתחבב מייד על מי שמעריך קוקטיילים קלאסיים – יש כאן נגרוני מעולה, דריי מרטיני, אולד פאשן, מוסקו מיול ועוד קלאסיקות אלכוהוליות לצד תפריט יינות קצר אך מדוייק (ארבעה לבנים, שלושה אדומים רוזה ושמפניה) והכל במחירים נוחים בהחלט (52-36 ש״ח לקוקטיילים, 50-34 ש״ח ל150 מ״ל יין).

האוכל גם הוא לא מתפזר ומתמקד בשלושה סוגי פיצה – מרגריטה קלאסית (42 ש״ח), פיצה עם אנשובי אורטיז, זיתים ומוצרלה (62 ש״ח) ופיצה פפרוני עם אריסה (59 ש״ח). לצדן תוכלו להזמין נשנושים קטנים  כמו פלפלי פדרון עם בוטרגה (24 ש״ח), סלט או פיצוחים או לבחור אחת מחמש המנות הפשוטות והטעימות שרקח טיטמן עבור הבר – טונה ספרדית בכבישה במקום (62 ש״ח), פטה כבדים במרקם עשיר ומענג עם טיפה ריבה וטוסטים (42 ש״ח), בטטה לבנה (36 ש״ח), שעועית לוביה (32 ש״ח) או ברזאולה.

בעצם נשמח גם לנשנש משהו. ג׳ונז
בעצם נשמח גם לנשנש משהו. ג׳ונז

״יש פה את האילוצים של המטבח שאין בו הרבה אפשרויות אבל יש בו תנור פיצה. אנחנו עושים פיצה אבל לא בקטע של פתחנו פיצרייה והנה הפיצה הכי טובה בעיר אלא פשוט לעשות פיצה טובה, משהו שאני חולם עליו ואוהב אותו עוד מהימים שלמדתי לחם בניו יורק״ אומר טיטמן. ״המטבח כאן פשוט בלי אינדוקציה ובלי בלגנים וזה מה שכיף. אין פה מנות של דגים נאים, לכאן באים בשביל לאכול ברזאולה עם כוס יין אדום או לנשנש פטה כבד עם הדרינק. זה לא מקום שבא להחליף מסעדה אלא לבוא אחרי ארוחת הערב בכיף״.

אתה נשמע רגוע ביחס למישהו שפותח מקום חדש בימי קורונה
״מאוד. יש פה משהו צ׳יל. בלי סיטים ובלי פורמליות. כשיכנס לכאן קולגה אני לא ארוץ למטבח להראות לו מה אני יודע להכין אלא אשב איתו ואחבק אותו. בעיקרון אני נמצא במלגו ומלבר ומתכנן להגיע לפה אחרי לתת את הטאץ׳ שלי. אני לא מרגיש פה שאני חייב להביא מנה שכולם ידברו עליה אלא משהו שיעשה כיף לכולנו״.

ג׳ונז, זבולון 13, כל יום חוץ מיום שישי מ-19:00