הבאנו גביע, אבא: "יורשים" היא הזוכה הגדולה בגלובוס הזהב

איך הלכת מאיתנו יא לוגאן. "יורשים" (צילום: HBO)
איך הלכת מאיתנו יא לוגאן. "יורשים" (צילום: HBO)

סדרת הדרמה הנערצת של HBO זכתה בפרס הסדרה הטובה ביותר, ג'רמי סטרונג בפרס השחקן ושרה סנוק בפרס שחקנית המשנה; הסדרה קומית היא "Hacks" וג'ין סמארט זכתה בפרס השחקנית הקומית. בקולנוע: "כוחו של הכלב" ו"סיפור הפרברים" קטפו שלושה פרסים כל אחד

בטקס ללא קהל שנערך הלילה, בלי שטיח אדום, על רקע מגיפת הקורונה בארה"ב ותחת חרם של תעשיית הבידור על איגוד העיתונאים הזרים (בעקבות תחקיר של ה"לוס אנג'לס טיימס" שחשף את האיגוד במערומיו האתיים), הוכרזו בהוליווד זוכי פרסי גלובוס הזהב באחד הערבים המשונים שידעה הוליווד ביותר בכל הזמנים, ללא המועמדים והזוכים.

כצפוי, סדרת הדרמה "יורשים" של HBO זכתה בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר, והשחקנים ג'רמי סטרונג ושרה סנוק קטפו את פרסי השחקן הטוב ביותר ושחקנית המשנה הטובה ביותר בדרמה. בתחום הקומי זכתה "Hacks" המשובחת בפרס הסדרה וג'יין סמארט הנהדרת בפרס השחקנית הקומית. קייט ווינסלט זכתה בפרס השחקנית במיני-סדרה על תפקידה המופתי ב"הסודות של איסטאון", והשחקנית הטרנסג'נדרית אם.ג'יי רודריגז עשתה היסטוריה כשזכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בדרמה על תפקידה ב"Pose" של ריאן מרפי וערוץ FX.

כל הפרסים מגיעים לה. קייט ווינסלט ב"הסודות של איסטאון" (צילום: HBO)
כל הפרסים מגיעים לה. קייט ווינסלט ב"הסודות של איסטאון" (צילום: HBO)

זוכים בולטים נוספים בתחום הטלוויזיה היו ג'ייסון סודאקיס (השחקן הקומי הטוב ביותר) על "טד לאסו", מייקל קיטון (השחקן הטוב ביותר במיני-סדרה) על Dopesick המשובחת של Hulu ו"מחתרת המסילה" המעולה וההיסטורית של אמזון פריים (המיני-סדרה הטובה ביותר). עבור נטפליקס זה היה ערב גרוע במיוחד עם אפס פרסים מרכזיים בתחום הטלוויזיה.

לפחות את הפרסים הם קיבלו. "סיפור הפרברים" (צילום: יחסי ציבור)
לפחות את הפרסים הם קיבלו. "סיפור הפרברים" (צילום: יחסי ציבור)

הזוכים הגדולים בתחום הקולנוע היו "סיפור הפרברים" הכושל אך מוערך של סטיבן ספילברג וחביב המבקרים "כוחו של הכלב" של ג'יין קמפיון, עם שלושה פרסים לכל אחד. האחרונה זכתה גם בפרס הבמאית הטובה ביותר. את פרס השחקן הטוב ביותר בדרמה קיבל במפתיע וויל סמית' על תפקידו כאבא של ונוס וסרינה וויליאמס ב"משפחה מנצחת", ופרס השחקנית הטובה ביותר הוענק לא פחות במפתיע לניקול קידמן על תפקידה כלוסיל בול ב"הזוג ריקרדו". פרסים נוספים בתחום הקולנוע:

בנדיקט קמברבץ' ב"כוחו של הכלב" (צילום: יחסי ציבור)
בנדיקט קמברבץ' ב"כוחו של הכלב" (צילום: יחסי ציבור)

סרט הדרמה הטוב ביותר – "כוחו של הכלב"

הסרט הקומי/מוזיקלי הטוב ביותר – "סיפור הפרברים"

התסריט הטוב ביותר – קנת' בראנה, "בלפסט"

השחקן הראשי בסרט קומי או מוזיקלי – אנדרו גארפילד, "טיק, טיק… בום!"

השחקנית הראשית בסרט קומי או מוזיקלי – רייצ'ל זגלר, "סיפור הפרברים"

שחקן המשנה: קודי סמית'-מקפי – "כוחו של הכלב"

שחקנית המשנה: אריאנה דבוז, "סיפור הפרברים"

הסרט הזר: "הנהגת של מר יוסוקה" (Drive My Car), יפן

סרט האנימציה: "אנקאנטו"

הפסקול המקורי: האנס זימר, "חולית"

השיר המקורי: No Time To Die – בילי אייליש ופיניאס או'קונל, מתוך "לא זמן למות"