העירייה שלחה בטעות דיגידוג לכלב מת, והתנצלה בצורה ממיסת לב
תושבת העיר קיבלה את הכרטיס עבור כלבה שנפטר לפני זמן רב. היא שלחה מכתב כועס, אבל לא תיארה לעצמה שכך יגיבו בעירייה

כל מי שאי פעם פנה בתלונה לחברה כלשהי או לעירייה במקום מגוריו יודע שלרוב הוא לא יקבל את מבוקשו. אופיר נועה פרוביזור, תושבת תל אביב, דווקא קיבלה התנצלות מפתיעה ביותר מעיריית תל אביב, לאחר שנשלח אליה כרטיס דיגידוג (כמו דיגיתל, רק לכלבים) עבור כלבה שנפטר לפני זמן רב.
"היה לי כלב בשם ספארקי שנפטר לפני שנתיים וחצי. הוא היה רגלי השלישית והייתי מאוד קשורה אליו", היא מספרת. "יש לי דיגיתל ולפני חצי שנה קיבלתי מכתב עם כרטיס דיגידוג עבור ספארקי שלא הזמנתי מעולם". בהמשך העירייה אף שלחה לה תזכורות לחסן את ספארקי והצעות נוספות, עד שלבסוף החליטה להעמיד את העירייה על טעותה. "כתבתי מכתב מאוד טעון שבו הצעתי לעירייה לתת את השירות רק למי שמזמין אותו ולהוציא אותי מרשימת התפוצה".

אלא שבמקום לקבל תשובה יבשה וביטול של הכרטיס, פרוביזור זכתה לתשובה מיוחדת במינה וממיסת לבבות. בלי שום הודעה מוקדמת, שליח מטעם העירייה התקשר אליה היום (חמישי) להודיע לה שיש לו חבילה עבורה. פרוביזור קיבלה זר פרחים והודעת התנצלות חתומה על ידי העירייה שבה נכתב: "הצטערנו לשמוע על פטירתו של ספארקי, משתתפים בצערך. אנו מתעדכנים מהמחלקה הווטרינרית ומתזכרים את בעלי הכלבים על מידע רלוונטי עבורך". בנוסף, הבהירו כי המידע עודכן והיא לא תקבל שוב הודעות בנוגע לספארקי. "במידה ותבחרי לאמץ חבר.ה חדש.ה נשמע לשמוע, להכיר ולצרף למשפחת דיגידוג", נחתם המכתב.
"פתחתי את החבילה והייתי בהלם. זה נתן לי תחושה קהילתית", אומרת פרוביזור. "ברור לי שזה בן אדם ספציפי בעירייה שהרים פה את הכפפה, זאת פעולה סופר רגישה ולא מובנת מאליה כשאת פונה למוסד כמו עירייה".
