הדמות השנואה מ"חברים" שהקהל ניסה להבריח מהאולפן

לורן טום, שגילמה את דמותה של ג'ולי, חושפת את היחס שקיבלה מהקהל בצילומים ומתעקשת: "רוס היה צריך להיות איתי"

"חברים"
"חברים"

צופי "חברים" נאלצו להכיל לא מעט דמויות מעצבנות עד לאיחוד המיוחל בין רוס ורייצ'ל. יש שיאמרו שאמילי הייתה השיא, אבל אם הייתם שואלים את הקהל בצילומים, הם היו אומרים לכם שג'ולי היא מתחרה ראויה על התואר. כל כך ראויה, שהם ניסו להבריח אותה מהאולפן.

כזכור, רוס פגש את ג'ולי בעונה השנייה בסין, כשנסע בענייני מוזיאון. זה קרה כשרייצ'ל גילתה שהוא מאוהב בה, מה שגרם לה לפתח רגשות בחזרה. התזמון הזה גרם לפרקים הבודדים שבהם רוס וג'ולי יצאו יחד להיות בלתי נסבלים עבור המעריצים, שהחליטו לעשות מעשה.

>> בואו לבדוק: האם אתם מכירים את "חברים" יותר טוב מהדמויות? 

השחקנית שגילמה את ג'ולי, לורן טום, סיפרה השבוע למגזין TODAY כי לעתים קרובות בזמן הצילומים הפריעו לה וצעקו לעברה באופן פוגע, רק בגלל שלא חשבו שהדמות שלה מתאימה לרוס. "לא הייתי מוכנה לכמויות הארס שעמדתי לחטוף בצילומים מול הקהל, שצעק לדמות שלי 'בוז'. כמובן שניסיתי מאד לא להיפגע, אז הייתי צריכה להתרגל לזה. אבל בהיגיון הבנתי שהקהל בסך הכל מעודד את רייצ'ל. אפילו אני הייתי בעדה, ברמה מסוימת, בגלל שהייתי מעריצה של הסדרה". לדעתה, רוס וג'ולי דווקא היו צריכים להיות ביחד: "יכולנו להיות כל כך שמחים עם החתולים שלנו", התבדחה בריאיון. לורן, יש דברים שלא צוחקים עליהם.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?