22 ההמבורגרים הכי טובים בתל אביב ישפרו לכם את מצב הרוח

ירסק לכם את הלב מרוב שהוא טוב. פריז טקסס (צילום: אנטולי קריניצקי)
ירסק לכם את הלב מרוב שהוא טוב. פריז טקסס (צילום: אנטולי קריניצקי)

בזמנים מרוקנים שכאלה, אנחנו צריכים ליפול חזרה לאוכל ממלא אנרגיה ומאושש. ומי היה מאמין, זה המבורגר. איפה תמצאו את הקציצה הטובה ביותר וכמה מתוכן כבר טעמתם? זה אמנם ימלא רק את החור בבטן, ולא את החור בלב, אבל זה בהחלט ינחם קצת את הנפש

GDB

מה זה שחור למעלה וצבעוני באמצע? ההמבורגר של GDB כמובן, שתוספת השחור מלמעלה כבר הפכה אייקונית ומשכה סקרנים ורעבתנים רבים. השכבה השחורה היא תוספת של שום שחור שמוסיף טוויסט אוממי מתקתק ומעושן קלות, מה שמקפיץ את המנה כולה, אבל הכוכב העיקרי הוא ההמבורגר והתוספות העמוסות. ההמבורגר הוא מבקר מקומי בלבד, ומבוסס על בשר שיושן 21 ימים והוא כמעט ללא תיבול – מה שמדגיש ומעצים את טעמי הבשר. והלחמניה, גם אותה לא נשכח, רכה ואוורירית בדיוק לפי הספר.
45 ש"ח להמבורגר קלאסי, אבן גבירול 22, 03-6938881

GDB (צילום: אנטולי מיכאלו)
GDB (צילום: אנטולי מיכאלו)

M25 | בורגר קלאסי

לא הופתענו למצוא את אחד הבורגרים הטובים בעיר במסעדה השייכת לקצביית הבוטיק של שוק הכרמל, המיטמרקט. הקציצה כאן (240 גר') נטחנת מנתחים מהקצביה (תערובת של בשר צוואר, חזה וסינטה) בטחינה בינונית שמשאירה אותה מוצקה ונגיסה אבל לא דחוסה, נצלית באופן מושלם ומוגשת בשיא המנימליזם על לחמניית חלה מתוקה ממאפיית השוק הסמוכה עם לא יותר מאיולי, עלה חסה ופרוסת עגבנייה. כמה פשוט ככה מצוין.
62 ש"ח, הכרמל 30, ברודצקי 15. 03-5580-425

m25 (צילום: אנטולי מיכאלו)
m25 (צילום: אנטולי מיכאלו)

NG נווה צדק

אפשר, וצריך, לצפות לרמה מסוימת כשמזמינים המבורגר בסטייקהאוס מכבוד כמו NG, ולמרבה השמחה ההמבורגר שלהם מצדיק את השיוך היוקרתי שלו. הבשר ברמה הגבוה ביותר, והטיפול בו לא פחות מכבד את המעמד – טעמי תערובת הבשר המיושן משגעים עוד לפני הביס הראשון, כבר מהריח, ועם הנגיסה בכריך מרגישים את האיכות הבלתי נתפסת של בשר מעולה באמת. מעליו אפשר לקחת תוספות מפונפנות כמו בייקון בקראסט מייפל או ריבת שרי ג'ינג'ר צ'ילי, ולהרגיש כאילו אתם אוכלים המבורגר ששווה את מחירו בזהב. זה, אגב, גם פחות או יותר המחיר שלו – אבל זה לא מרגיש כל כך יקר ביחס לאיכות הביס שמקבלים. במהלך חודשי הקיץ נפתח סניף פופ-אפ מיוחד על פינת הרצל-פלורנטין, והרמה נשמרה גבוהה.
59 ש"ח, יהודה החסיד 15

ההמבורגרים של NG נווה צדק. צילום: אינסטגרם של "NG"
ההמבורגרים של NG נווה צדק. צילום: אינסטגרם של "NG"

אגאדיר

המקום שממנו הכל התחיל. שגעת ההמבורגרים של תל אביב נולדה בבורגר-בר קטן וצנוע בנחלת בנימין שהביא את בשורת ההמבורגר-האיכותי-באווירת-דיינר לעיר אי שם באמצע הניינטיז, ומשם צמחה מעצמת המבורגרים בטייק אווי עוד לפני היות וולט, ועכשיו כשכל תל אביב עשויה מהמבורגר כמעט ואפשר לשכוח שעדיין מגישים שם קציצות מעולות בשלל גדלים, תערובות ותוספות – ולהפתעתנו גם אוחזים באחד הקריספי-צ'יקן-סנדוויץ' הכי טובים בעיר וקוקטיילים טובים במחירים נוחים מאוד. אז כן, זאת כבר רשת ארצית, אבל הסניף הראשון שלה עדיין אוחז בקסם ובאיכות התל אביבית שהפכה אותו לחלוצי. 77 ש"ח להמבורגר המעושן (220 גר' מפוארים של עישון וצ'דר וצ'יפוטלה) נחלת בנימין 2/התערוכה 3

אמריקה בורגרס

כשעוצמים את העיניים ומדמיינים דיינר רואים בדמיון מקום עמוס גרילים רוחשים, אורות ניאון ולקוחות מורעבים שיורדים על המבורגרים אימתניים. באמריקה בורגר החזון מתממש עד לדרגת ניחוח הבשר החרוך פלאס תוספות שתכף ניגע בהן. הבשר, שבו הכל מתחיל, עובר תחת ידיו המיומנות של תמיר לוי ממסעדת מו ומו ברחובות, שהוא אחד השותפים. הנתחים נטחנים גס מדי יום ועולים על הפלנצ'ה בארבע גרסאות: קלאסי, חריף, צ'יזבורגר והמבורגר אמריקה עם בצל מקורמל ובצל סגול כבוש. הקציצה עצמה בעובי בינוני ויש לה מרקם עסיסי וקפיצי, ניגוד כיפי ללחמנייה רכה ודי דקה שסופגת את המיצים. עד כאן הכול טוב ויפה, אבל מה שמייחד את המקום לעומת המבורגריות אחרות נעוץ דווקא בתוספות – למשל חמוצים מטוגנים שרק בשבילם שווה לסבול את הריח שנדבק לשיער.
45 ש"ח, אלנבי 112, 03-5080-281

צ'יזבורגר באמריקה בורגר. צילום: בועז לביא
צ'יזבורגר באמריקה בורגר. צילום: בועז לביא

בנץ בראדרס

בנץ היא המבורגריה שכונתית באווירה משפחתית בפלורנטין (וסניף חדש יותר באמצע הזון הכי תחרותי של אוכל רחוב בעיר – אבן גבירול), אך ההמבורגר שלה רחוק מלהיות שגרתי ותמים והוא פשוט נהדר. ההמבורגר הקלאסי מורכב מקציצה מבשר מיושן שנצרבת כהלכתו בגריל, ונחה בין לחמניות רכות המשוחות היטב בריבת בצל, איולי ברביקיו, רוקט וחסה, בצל כבוש, עגבנייה טרייה ותוספת צ'דר שהשילוב הגבינתי שלה מתאזן עם מתיקות הריבה ומחמיא להמבורגר כולו.
45 ש״ח להמבורגר קלאסי. ידידה פרנקל 4, 03-612-3452; אבן גבירול 37, 077-724-2085

ההמבורגר של בנץ בראדרס (צילום: יחסי ציבור)
ההמבורגר של בנץ בראדרס (צילום: יחסי ציבור)

גורמה 26 | La Truffe

ההמבורגר בגורמה 26 לא חוסך מאיתנו באף אלמנט וטוב שכך. בתפריט למשל, המבורגר מבשר בקר עם בייקון קריספי וגבינת אמנטל, בשר בקר עם גבינת רקלט שווייצרי, בקר עם פירורי גבינה כחולה ונגיעות תפוח עץ מקורמל. היהלום שבכתר נקרא La Truffe ("כמהה") – המבורגר מבשר בקר, איולי כמהין, חזה אווז מעושן עם טעם חזק, טוויל גבינת פרמזן וגפרורי בטטה קריספי. אכלנו אותו בתאווה עד הביס האחרון ומיותר לציין שהיה קשה מאוד לתפקד אחר כך. הצ'יפס מגיע עם רוטב גבינה כחולה מושלם או איולי שום מושלם לא פחות, וגולת הכותרת היא ללא ספק לחמניית בריוש שעוטפת את הקציצה ומשדרגת את ההנאה.
59 ש"ח, מקווה ישראל 26, 03-600-5109

גורמה 26. צילום: רן בירן
גורמה 26. צילום: רן בירן

דה ליטל בורגר שופ (TLBS) 

לו היינו מדרגים את ההמבורגרים הטובים בעיר ולא רק מקבצים אותם לרשימה, יש מצב שההמבורגר של דה ליטל ברגר שופ היה מתברג גבוה מאוד בטופ. בדוכן הקטן מגישים בסך הכל שלושה המבורגרים, אבל כל אחד אליפות. אם זו פעם ראשונה שלכם ותרו על ההמבורגר הקלאסי והצמחוני (אלא אם אין ברירה מבחינה מצפונית) ולכו על הבלומנת'ל – הומאז' ראוי לשף הסטון בלומנת'ל. מדובר בהמבורגר משפונדרה ותערובת נתחים שהשף און משען (אורבנו) שומר קרוב לחזה. הם מעובדים יחד לקציצה נוטפת סקס. טופינגז מקוריים ומעניינים מסוגם משווים ומעלים: אננס צלוי, ריבת צ'ילי מתוקה חריפה, בייקון טלה וגבינת בושה. נפטרנו, ביי.
67 ש״ח עם צ׳יפס ושתייה, דיזינגוף 125, 03-739-9077

דה ליטל בורגר שופ. צילום: אנטולי מיכאלו
דה ליטל בורגר שופ. צילום: אנטולי מיכאלו

דיקסי

זה נכון שדיקסי נודעים יותר בשל הכנפיים וההום פרייז, אבל הביפבורגר שלהם בכלל לא פראייר. 250 גרם (זוכרים שפעם המבורגרים היו גם גדולים?) בלי התחכמויות מיותרות, מבשר איכותי ועם טעם של פעם. הבשר העסיסי נוטף שומן שמלכלך בכתמים את הצלחת, קצוץ לחתיכות גסות בתערובת שמשאירה את הטעם של הבשר במרכז. אין תוספות מיותרות, שואו-אוף להטוטני או לחמניות עם כיפות. פה אוכלים כמו בדיינר אמריקאי קלאסי, והכל משדר גישה של ישר לעניין. אל תהיו ילדים, קחו את ההומפרייז כתוספת.
74 ש"ח עם תוספת, יגאל אלון 120, 03-6966123

ההמבורגר של דיקסי (צילום: ירון ברנר)
ההמבורגר של דיקסי (צילום: ירון ברנר)

הדסון בראסרי/ הדסון לילינבלום

במקדש הבשרים שברמת החייל נותנים, כצפוי, כבוד לבשר מכל סוג שהוא. לכן ההמבורגר שמגישים כאן הוא על טוהרת הבשר הטרי, בקר ישראלי מפרות מבכירות. לחמנייה רכה ואוורירית במתיקות מופחתת, פיתוח של השף מתן אברהמס, עוטפת את אחד ההמבורגרים המשובחים ביותר של תל אביב: קציצה עבה, שחומה ועסיסית במשקל 200 גר' שמתובלת במלח ופלפל בלבד כדי ששום דבר לא יפריע חלילה לחומר הגלם העיקרי. חסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ ובצל מוגשים בצד. מי שחייב את השחיתות שלו ברמה גבוהה יותר יכול להוסיף גאודה מהולנד, ביצת עין, בייקון וצ'דר מאנגליה. נכון שמה שתשלמו כאן יקנה לכם במקום אחר סטייק, אבל בשביל איכות צריך לשלם. מצד שני, אם פחות בא לכם לשלם, תמיד אפשר לרכוש אותו במחיר (טיפה) יותר זול באחות הקטנה, הדסון לילינבלום.
88 ש"ח עם צ׳פס או תוספת אחרת, הברזל 27, 03-644-4733; לילינבלום 41

המבורגר חוק וצ'דר של הדסון – בעל הקציצה הטובה ביותר (צילום: דן פרץ)
המבורגר חוק וצ'דר של הדסון – בעל הקציצה הטובה ביותר (צילום: דן פרץ)

הולשטיין

דוכן ההמבורגרים של איש הבשרים בשארה חינאווי עבר כמה טלטלות, אבל לבסוף התייצב מספיק בסמטת הקצבים כדי להוציא לנו המבורגרים עסיסיים ונהדרים. וכאן נותנים לבשר לדבר, כי בכל זאת, חינאווי. הקצב הוותיק מכין את הקציצה לפי מתכון שמלווה אותו עשרות שנים ומגיש אותה בלחמניות שגם הן אטרקציה בפני עצמה: לחמניית בריוש חלקה, לחמניית בריוש שחורה מצופה בשום שחור ועוד. תמצאו פה גרסה קלאסית, עם גבינות מסוגים שונים ואחת מושחתת במיוחד עם קורנביף, איולי צ'יפוטלה, צ'דר ועוד.
49 ש"ח להמבורגר קלאסי, יום טוב 17

תפתחו פה גדול. הולשטיין (צילום: אסף קרלה)
תפתחו פה גדול. הולשטיין (צילום: אסף קרלה)

המוסד

היו ימים בהם המקום הכבר-ותיק ליד כיכר רבין נקרא "המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים", ובאמת כלל מספר סנדוויצ'ים מיוחדים למדי – אבל כנראה שבתל אביב שווה יותר להיות כמו כולם, לוותר על המיוחד ולהתמחות בהמבורגרים. עם זאת, קשה לקרוא להמבורגרים של המוסד סתמיים – הייחוד נשאר בדמות המבורגרי שף מעניינים שלמרות התואר המפוצץ, מצליחים להיות פשוטים ומצוינים. "המבורגר המוסד", הלא הוא מנת הדגל של המקום, עושה זאת באמצעות 200 גרם של קציצת בקר עסיסית, גאודה הולנדית מלאת טעם ובעיקר בצל ועגבניה שנצרבים על הפלנצ'ה, ליצירת מנה עסיסית עם טעמי גריל מצוינים. ובכן, טכנית, זה עדיין סנדוויץ' מיוחד.
54 ש"ח, אבן גבירול 67, 03-6038025

ההמבורגר של המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים (צילום: יחסי ציבור)
ההמבורגר של המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים (צילום: יחסי ציבור)

ויטרינה 

התור הארוך שמשתרך תמיד מול הדלת של הוויטרינות באבן גבירול ולילינבלום אינו מרתיע את הממתינים. הם יודעים שבסוף יצליחו להגיע לדלפק ולשים יד על הגביע הקדוש – אחד מכמה סוגי המבורגרים מתוחכמים שמגישים כאן. קציצה צלויה בשלמות היא הבסיס, ועכשיו אפשר להתפנות לבחון את הקומבינציות. באפשרויות: צ'יז באטלר עם ריבת בצל, גאודה וגבינה כחולה, או ריפאבליק עם ריבת שזיפים, ברי ואגוזי לוז. לא זאת בלבד, גם הצ'יפס בוויטרינה משגע והפך לאייקון עירוני – חציו מתפוחי אדמה וחציו בטטה (50:50), עם גרידת לימון ופטרוזיליה.
בורגר קלאסי, 40 ש״ח- אבן גבירול 36, ליליינבלום 40, 03-696-0304

ויטרינה. צילום: רן בירן
ויטרינה. צילום: רן בירן

לוקאל בורגר

לוקאל בורגר, שממוקמת באזור רווי ההמבורגריות שבין נחלת בנימין לאלנבי, הפכה ללהיט כמעט בן רגע בקרב אוכלוסיית חובבי ההמבורגרים בעיר. אלון פלד ואביב כהן מציעים שם סמאשבורגר בסגנון אמריקאי לפי הספר, וגם קריספי צ'יקן שזכה לתהילה עוד בימי הקורונה כשפלד הכין מנות מביתו. אבל באנו לדבר פה על המבורגרים, וזה מה שחשוב לנו כרגע: מדובר בקציצה דקיקה עם מלא קראסט שבו מצויים כל הטעמים, עם פרוסת צ'דר והתוספות הבסיסיות. באמת שלא צריך יותר.
67 ש"ח לארוחה שכוללת צ'יפס ושתייה, אחד העם 30

הכי סמאשד בארץ. הסמאשבורגר של לא קל בורגר (צילום מתוך עמוד האינסטגרם של אלון פלד)
הכי סמאשד בארץ. הסמאשבורגר של לא קל בורגר (צילום מתוך עמוד האינסטגרם של אלון פלד)

מיטבר

במיטבר עושים בדיוק מה שצריך לעשות – פשוט לא להפריע לבשר וגם לא לנו. מדובר ב-250 גר' של בשר אנטריקוט טרי טחון במקום, קצת מלח, קצת פלפל – וזהו, זוהי התורה כולה. שדכו לזה לחמנייה רכה ונהדרת שעוטפת את הקציצה ברוך בלי לגנוב לה את הפוקוס, פרוסת עגבנייה פריכה, שתי טבעות בצל לבן, צ'יפס מושלם בצד – והנה לכם הקלאסיקה במיטבה (והיא הייתה כזאת הרבה הרבה לפני שהמבורגר הפך למנה העירונית הרשמית שלנו).
מחיר 82 ש"ח עם תוספת, שדרות ח"ן 52, 03-6956-276

בורגר קלאסי של המיטבר (צילום: מיטל סלומון)
בורגר קלאסי של המיטבר (צילום: מיטל סלומון)

מקום של בשר

מסעדת הבשרים הותיקה בנווה צדק אמנם פתחה לפני זמן מה סניף נוסף ודיינרי יותר בהוד השרון, אבל בכל הנוגע למה שהם יודעים כבר שנים לעשות – כלום לא השתנה. וזה תקף במיוחד להמבורגר הותיק שלהם, שלפני גל ההמבורגרים העצום היה מועמד רציני להמבורגר המצטיין בעיר. כיום נשאר רק המבורגר מצטיין, וזה הרבה יותר ממספיק – תערובת בשר של 200 גרם מאנטריקוט, סינטה ופילה, קצוצים דק וצלויים לשלמות עם בלחמניה פשוטה ותוספות בסיסיות, אבל זה כל מה שצריך. כבר אמרנו ונגיד שוב: לפעמים אין סיבה להתחכם מעבר לקלאסיקות.
80 ש"ח עם תוספת, שבזי 64, 053-9444023

מרלן

נציגה מכובדת ביותר מאחותנו המנומנמת גבעתיים שנחתה בכיכר רבין כדי להתחרות בשוק ההמבורגרים התל אביבי הרווי, והיא בהחלט עושה עבודה מצוינת (גם אם כריך הקריספי צ'יקן שלהם גונב את ההצגה). ההמבורגרים של מרלן הולכים על גישה ישירה מאוד, בלי התחכמויות, עם לחמניה רכה במיוחד ורוטב סודי (נו, זה עוד איולי, אבל בהחלט טעים), כשהכח שלו נמצא בעובדה שבישיבה במקום אפשר להעמיס עליו מספר תוספות מעניינות (לכו על ריבת הצ'ילי החריף) ללא תוספת תשלום. שווה גם בטעם וגם במחיר.
49 ש"ח, מלכי ישראל 8, 051-5008717

מרלן | צילום: יערה שרון
מרלן | צילום: יערה שרון

פאט קאו

המקום של טום אביב מגיש המבורגר כמעט נטו: בלי עגבנייה, בצל וחסה, בלי טופינגז משוגעים ובלי רטבים מעוצבים. העיקרון פשוט: קציצה, איולי, לחמנייה וזהו. ואיפה החסה והעגבנייה? "כשהבשר טוב מספיק לא צריך תוספות, אף אחד לא מניח עגבנייה על סטייק", פוסק אביב. ההמבורגר עצמו מורכב מתערובת נתחים מבקר אמריקאי וגידול מקומי שהרכיב הקצב שגיא טריגר. מדובר בהמבורגר שמיטיב להיות ג'וסי ובשרי מאוד, כשאיכות הבשר ניכרת בכל ביס. הלחמנייה עוברת קליה קצרה בגריל ומקבלת טעם מעושן, ואיולי פיקנטי סוגר את הפינה. מי שחייב תוספת יכול לבחור בהמבורגר עם גבינת גרוייר, מהלך לא מומלץ כי הגבינה מעמעמת את טעם הבשר. אמרנו לכם לא להתחכם בבקשה.
49 ש"ח להמבורגר קלאסי, דיזנגוף 265

פאט קאו (מתוך: פייסבוק)
פאט קאו (מתוך: פייסבוק)

פוד טרמינל/ביג איב

ההמבורגר הזה היה אחת מהפתעות השנה שלנו, כנראה בגלל שאנחנו לא מצפים ממקום שמנסה להתמחות בארבעה סוגי מטבחים שונים לקלוע עם המבורגר כל כך מוצלח. אבל נראה שבביג איב – האפיק ההמבורגרי של פוד טרמינל – לא מוותרים על אף קציצה. זה אמנם המבורגר שמגיע ממפעל אוכל, אבל אחד ממפעלי האוכל המקצועיים שראינו, כך שיש לו תחושה של המבורגר בעבודת יד, וזה עוד מבלי לדבר על ההמבורגרים המיוחדים, שכוללים תוספות מותאמות אזור ומייצרים כריך עסיסי ומפוצץ טעם. נסו פעם אחת את הביג צרפת שלהם, עם פונדו גבינות ובצל מקורמל, ולא תאמינו שזה יצא ממקום שגם מכין אוכל אסייתי.
61 ש"ח, דרך מנחם בגין 150

ההמבורגר הצרפתי של "פוד טרמינל". צילום: יח"צ, מתוך וולט
ההמבורגר הצרפתי של "פוד טרמינל". צילום: יח"צ, מתוך וולט

פורט 19 

פורט 19 הוא מוסד מבית היוצר של הקצבייה "סוד הבשר", ועל כן הבשר הוא טרי ואיכותי ביותר. קציצת ההמבורגר הקלאסית עשויה משילוב מנצח של נתח קצבים, שפונדרה ואנטריקוט, והיא נותרת עסיסית וג'וסית בהחלט כמו בימיו הראשונים של פורט 19, כשהיה סנסציה עירונית בתחום הבורגר. הבונוס האמיתי הוא שהתוספות מתחלפות ויש ספיישלים ייחודים ועונתיים שמתחלפים מדי חודש. החודש למשל, מדובר בהמבורגר מבשר קצבים קצוץ ומעושן עם רוטב בייגלה מומלח ומייפל – ליקקנו את האצבעות, ליטרלי . ומה יהיה בחודש הבא? יש רק דרך אחת לגלות ואנחנו מתכוונים לנקוט בה.
68 ש״ח לספיישל, 38 ש״ח לקלאסי. שלמה המלך 2, החשמונאים 95

בורגר ואגיו בפורט 19 (צילום" ארקדי פורטנוי)
בורגר ואגיו בפורט 19 (צילום" ארקדי פורטנוי)

פרוזדור | בורגר החיים קשים

מ־1 עד 10 – כמה אירוני לקרוא למנה בשם "החיים קשים " כשאחר זלילתה דווקא נראה שאין כלל צרות בעולם והשלום העולמי הגיע? ההמבורגר של הפרוזדור – שמוגש עם מיונז, עגבנייה, צ׳דר, בייקון ורליש מלפפון חמוץ – הוא אבן דרך שאחריה כנראה לא נצליח להמשיך לשום המבורגר אחר בחיים. הטעמים מוכרים אבל מוצלחים ביותר ומתחברים למה שנראה כאחד ההמבורגרים הטובים שאכלנו אבר. 
58 ש"ח, מנדלי מוכר ספרים 6

המבורגר בפרוזדור. צילום: יולי גורודינסקי
המבורגר בפרוזדור. צילום: יולי גורודינסקי

פריז טקסס | הסופר סמאש בורגר

את ההמבוגרייה המוגזמת הזו סימנו עוד כשהיא שכנה במעמקי רמת גן, וכשפתחה סניף בגבעתיים – אבל עכשיו כשהיא סוף סוף הצטרפה באופן רשמי למדינת תל אביב עם סניף נאה בראשית רחוב הרצל (וד"ש לדליסימו האהובה), פריז טקסס סוף סוף זכאית להיכנס לרשימה שהיא ראויה לה. לפני שהגיעו העירה, הם שיכללו את רמת הפרעות עם אצבעות גבינה מטוגנות ופריכות, טופינגס ברמה גבוה וביס סופי שצריך אחריו לקבוע תור לקרדיולוג, אבל לפחות תמותו מאושרים. הסופר סמאש שלהם, עם הגבינה, אצבעות הגבינה, הבצל המקורמל והחגיגה הזו כולה היא אחד הסמאשים הטובים בישראל.
69 ש"ח, הרצל 4

סופר סמאש בורגר. פריז טקסס הרצל. צילום: מתן שרון
סופר סמאש בורגר. פריז טקסס הרצל. צילום: מתן שרון