הזאבות חוזרות להופיע (בערך) ומחכות להסתכל לכם בעיניים

פסטיבל האונליין "סימנים חיוניים" תופס את הזאבות אחרי חודשיים באותה הדירה, עם כל הקושי והטוב שיצא מזה. הן כבר ממש, אבל ממש, חייבות לחזור לבמה

הזאבות (צילום: דוד רוזן)
הזאבות (צילום: דוד רוזן)

התקופה הזאת תפסה אותנו בדיוק אחרי יציאת אלבום הבכורה "הארץ השטוחה" (שיצא בפברואר) והופעת ההשקה בבארבי, שהייתה מעבר לכל מה שדמיינו. האמת שזאת הייתה אחת ההופעות האחרונות שהתקיימו בבארבי עד הסגירה הזמנית, יחד עם שאר מקומות הבילוי. כמובן שמהר מאוד הבנו שיתר ההופעות בארץ נדחות עד להודעה חדשה וזה לגמרי דבר מבאס בשביל להקה כמונו, שהרבה מהאנרגיה שלה שאובה ומתחדשת מהופעות ומהקהל.

הזאבות (צילום: עידו אסולין)
הזאבות (צילום: עידו אסולין)

מה שכן, הדבר המוזר והמדהים באמת שנוצר מכל הסגר הזה הוא שמצאנו את עצמנו סגורות חודשיים באותה דירה (אנחנו גרות יחד), בלי שום אפשרות להימלט, ואלוהים יודעת כמה ניסינו. הרבה דברים צפו בתקופה הזאת, הרבה פחד מהמצב וחוסר ודאות ששיגע כל אחת גם באופן אישי.

עברנו בחודשיים האלה תהליכים מואצים של חיזוק התקשורת בינינו, שינויים אישיים ויצירת חומרים חדשים. אפילו הספקנו להקליט ולצלם קליפ לקאבר חדש לשיר המיתולוגי של להקת חיל האוויר "תמיד עולה המנגינה".

מרגיש שדברים מתחילים קצת להשתחרר וזה משמח אותנו מאוד – אנחנו כבר מחכות לחזור לבמה ולהסתכל לקהל בעיניים. פסטיבל "סימנים חיוניים" שייפתח היום (חמישי) הוא התחלה טובה, ואנחנו שמחות לעלות על במת הלבונטין 7 – מקום שאנחנו מחכות שיחזור מהר להיות בית להרבה להקות כמונו.

>> ללוח ההופעות המלא של פסטיבל סימנים חיוניים