"החברה הגאונה" עונה 2: מתי עולה ואיפה? כל הפרטים

העיבוד לספר השני בסדרת "הרומנים הנפוליטניים" ימשיך מהיכן שהסתיימה העלילה בחלק הראשון, שבו לילה ואלנה כבר בנות 16

"החברה הגאונה"
"החברה הגאונה"

זה לקח נצח, אבל העונה השנייה של "החברה הגאונה" כבר פה – ויש תאריך. לילה ואלנה יחזרו למסך שלנו ב-11.2 – קודם ל-VOD של יס והוט ואחר כך גם לשידור סדיר בערוצי HBO, וגם בסלקום TV.

הספר השני בסדרת "הרומנים הנפוליטניים" של אלנה פרנטה נכנס לשלבי עיבוד לטלוויזיה מעט אחרי ההצלחה הקונצנזואלית של "החברה הגאונה", ששודרה בסוף 2017. HBO שחררה אז תמונה מתוך "הסיפור של שם המשפחה החדש", בה נראות לילה ואלנה הנערות:

מתוך "החברה הגאונה: הסיפור של שם המשפחה החדש"
מתוך "החברה הגאונה: הסיפור של שם המשפחה החדש"

העונה השנייה תיפתח היכן שהסתיימה "החברה הגאונה", שבה לילה ואלנה כבר בנות 16. לילה נישאה לאחרונה ומרגישה שאיבדה את זהותה, ואלנה עדיין חרשנית אבל מבינה שאינה מאושרת. במהלך חופשה משותפת באיסקיה הן יפגשו את חבר הילדות שלהן, נינו, ומכאן הקשר שלהן ישתנה לנצח.

הפקת העיבוד הטלוויזיוני לרב המכר "החברה הגאונה" היא עבודה משותפת של HBO ורשת הטלוויזיה האיטלקית RAI. ארבעת הספרים בסדרה שכתבה פרנטה, מהסופרות הפופולריות בעולם, תורגמו ל-42 שפות (בהן עברית) ונמכרו בעולם ביותר מ-5.5 מיליון עותקים. העלילה מתמקדת בדמותן של לילה ואלנה, שתי חברות נפש ותיקות שגדלו יחד. יום אחד, בגיל 66, נעלמת לילה יחד עם כל חפציה ומסמכיה – היא אפילו דואגת לגזור את עצמה מהתמונות המשותפות שלה עם בנה. כך היא מגשימה את חלומה להתנדף ולמחוק את עברה, אך המעשה מרגיז את חברתה הטובה שמתיישבת לכתוב כל פרט מסיפור חייהן המשותף.