רואים רחוק: עם Ray-Ban דווקא יש אפשרות לעדשות מרשם

ב־Ray-Ban מוודאים שגם משקפופרים יוכלו להשוויץ והולכים עם זה עד הסוף. מגוון המסגרות האהובות עם עדשות אופטיות, גם למשקפי ראייה וגם למשקפי שמש, בול בצבע, בול בגודל וכן, גם עם הלוגו

ריי באן. לא רק משקפי שמש. צילום: שאטרסטוק
ריי באן. לא רק משקפי שמש. צילום: שאטרסטוק
26 ביוני 2018

לא קלים הם חיי המשקפופרים. הקיץ כבר כאן ואנחנו נאלצים לבחור בין משקפי השמש האופטיים המביכים שלנו לבין סכנת החיים הנשקפת לנו בהיעדרם. מציאת מסגרת משקפי שמש שיושבת עליכם בול מלווה בדרך כלל בבשורה הכואבת – ״אין אפשרות לייצר לה עדשות מרשם אופטיות״. ב־Ray-Ban אומרים לא עוד להלבנת פנינו קבל עם ומשקפי שמש ונכנסים לתחום העדשות האופטיות. מה זה אומר? בדיוק מה שאתם חושבים – המותג מציע את מגוון המסגרות האהובות שלו עם עדשות אופטיות – גם למשקפי ראייה וגם למשקפי שמש.

העולם ייראה שונה, תרתי משמע, כשלא נצטרך להתפשר יותר על גון העדשות של משקפי השמש האופטיים שלנו. בניגוד לתהליך המוכר שבו בחרנו משקפיים מושלמים וקיבלנו גרסה משונה שלהם עם עדשות בהירות, כעת סוף סוף יישמר הצבע המקורי של העדשות. משקפי הטייסים, Wayfarer, קלאבמסטר ועוד מגוון מעיצוביו של המותג – כולם משמרים את העדשה וגווניה, כולל כמובן הלוגו של Ray-Ban, שבינינו מהווה גורם מכריע בבחירת משקפיים.

>> 8 דברים שכנראה לא ידעתם על Ray-Ban (וכדאי שתדעו) 
>> מה מרכיבים לאן? הסיטואציות שיפה להן משקפי שמש
>> את הפקת האופנה המהממת הזו כדאי שתנסו בבית 

ליין האופטיקה החדש של ריי באן. צילום:יח"צ
ליין האופטיקה החדש של ריי באן. צילום:יח"צ

Ray-Ban הולכים עם המהלך הזה עד הסוף ומייצרים בעצמם גם את עדשות משקפי הראייה (כולל הלוגו, אל תדאגו). כל מה שצריכים לעשות זה לפנות לחנות משווק מורשה של המותג, לבחור מסגרת שבא לכם ולעבור בדיקת ראייה, ככה פשוט.

מפה יעבירו את המרשם שלכם למעבדות Ray-Ban באיטליה, שם יתבצע ייצור של משקפיים המותאמים רק עבורכם. המשקפיים החדשים שלכם יגיעו תוך מספר ימים במשלוח, וזהו, שלכם. אתם כבר מחכים לפעם הבאה שבה תצטרכו לשלוף את משקפי השמש שלכם? אנחנו
שם לגמרי.