טיים אאוט timeout

אל.איי פינת אלנבי: מה ההייפ סביב המעצבת הבינלאומית ענבל דרור?

| מאת: רוני ודנאי

היא קנתה את ביונסה וכבשה את ווג, אבל אנחנו ממש לא משוכנעים מהקו החדש של מעצבת האופנה הבינלאומית ענבל דרור

  • https://static2.timeout.co.il/media/2017/07/sizes/תצוגת-אופנה-של-המעצבת-הבינלאומית-ענבל-דרור-בביוטי-סיטי-צילום-אבי-ולדמן-_...-6_H_wo_680_382.jpg
כל מה שיפה בלהיות אישה?התצוגה של ענבל דרור בביוטי סיטי. צילום: אבי ולדמן

בווג כינו את עיצוביה "Incredible", היא קוצרת הצלחה ברחבי העולם מבוורלי הילס עד קוריאה ובמועדון הלקוחות שלה אפשר למצוא שמות נוצצים כמו נעמי ווטס, ג'וליאנה רנסיק ואחת, ביונסה. שאפו. באמת שאנחנו מסירים את הכובע על ההייפ, אבל אם תשאלו אותנו, לא ממש ברור לנו איך הוא נוצר מלכתחילה.

התצוגה של ענבל דרור בביוטי סיטי. צילום: אבי ולדמן

התצוגה של ענבל דרור בביוטי סיטי. צילום: אבי ולדמן

הבוקר (רביעי) העניקה המעצבת הבינלאומית ענבל דרור הצצה מקומית ראשונה אל meINBAL DROR – הקו החדש שלה שמתיימר להיות קליל ונגיש יותר, לפחות ביחס לשמלות הקוטור שהיא מעצבת לנשות השטיח האדום. זה קרה במסגרת ביוטי סיטי, אירוע הטיפוח מבית סופר פארם שמתקיים במרכז הירידים בתל אביב תחת הסלוגן המבחיל "כל מה שיפה בלהיות אישה". באג'נדה שלנו יופי הוא שקלול של אינטילגנציה, רגישות, תעוזה, אומץ, שאפתנות, טוב לב, וכן, גם תווי פנים סימטריים. בטח לא שקלול של שפתונים מבית רבלון, מסקרה של לנקום ועוד מיני כימיקלים, צבעים ושפכטלים שנועדו לטשטש את מי שאנחנו – על סממני הגיל שלנו, העייפות, הבכי וכל אותם דברים שהופכים אותנו אנושיות. פאק איט, למה לא לחגוג פעם אחת את כל מה שמכוער בלהיות אישה? תאמינו או לא, יש כאן לא פחות פוטנציאל מסחרי. בקיצור, אומברטו אקו מתהפך בקברו.

התצוגה של ענבל דרור בביוטי סיטי. צילום: אבי ולדמן

התצוגה של ענבל דרור בביוטי סיטי. צילום: אבי ולדמן

ובחזרה למסלול: דרור (40), בוגרת שנקר בהצטיינות, הקימה את המותג הנושא את שמה לפני 12 שנה, בתום התמחות של שלוש שנים אצל רוברטו קוואלי. למרבה הצער, נראה שהיא עדיין מתקשה להשתחרר מהשפעתו של מעצב העל האיטלקי. כל הסממנים הנובורישיים/נובופרחיים שמזוהים עם קוואלי, חלחלו עמוק גם לקו החדש. על כך העידו דגמים כגון שמלת סאטן-משי מנומרת בעלת שסע עמוק מדי, שחלקה העליון חושף גופיית ספגטי נוצצת שמבצבצת מתחת; מכנסי תחרה צמודים להחריד שמחד חונקים את הואגינה ומאידך מעטרים אותה ברקמה ובחרוזים; חולצה מכופתרת בהדפס זברה ובשילוב וולנים וחיתוכי קאט אאוט באזור הכתפיים, שהייתה בעיקר סרת טעם; וחצאית מעטפת אדומה וזרועת אבני סברובסקי, שחלקה הקדמי קצר כל כך עד שהיא כמעט וחושפת את כל מה שבאמת יפה בלהיות אישה.

התצוגה של ענבל דרור בביוטי סיטי. צילום: אבי ולדמן

התצוגה של ענבל דרור בביוטי סיטי. צילום: אבי ולדמן

הדיסוננס עמוק מכל שסע שנצפה על המסלול, כמו גם מהפער שבין הבוטיקים שמוכרים את עיצוביה של דרור בבוורלי הילס לבין צפייה בשידורים חוזרים של דילן וקלי בדירה שכורה ומחולקת. פלח השוק שאליו מכוונת דרור חי אורח חיים מסוים (עשיר ונהנתני שמשוכנע שכסף קונה סטייל), וזה בסדר גמור. מבחינתנו לא ברור מה לוחץ ומחניק יותר: הגזרות ההדוקות והמאתגרות, המחירים האימתניים או חוסר החיבור להלך הרוח העכשווי.

meINBAL DROR,י1,800-11,500 ש"ח, הירקון 82 תל אביב, 072-2163687

התצוגה של ענבל דרור בביוטי סיטי. צילום: אבי ולדמן

התצוגה של ענבל דרור בביוטי סיטי. צילום: אבי ולדמן

בואו לעקוב ולדבר איתנו גם בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם. עדכונים יומיים על הכתבות הנבחרות בטיים אאוט ניתן לקבל בניוזלטר היומי שלנו

תגובות

Silence is Golden SRV:SRV2 on: 750d02952ce142a498