תתחדשו: סניף שני ל"אתא", המותג הכי ישראלי בעיר

המותג הישראלי "אתא" מתרחב ומשיק סניף שני הממקום מול התיאטרון הלאומי, על שדרות רוטשילד. "זאת הפינה ‏הנחבאת הכי מרכזית בעיר", אומר הפרסומאי שחר סגל וסוגר את הפינה למכורי הכותנה

אתא, אביב 2017. צילום: יח"צ
אתא, אביב 2017. צילום: יח"צ

אתא לא נחה: חנות הבגדים שמחזירה עטרה ליושנה פותחת סניף נוסף בכיכר הבימה, אח לחנות הראשונה שנפתחה בשנה שעברה ברחוב אלנבי בתל אביב. כזכור, חברת אתא היתה מחברות הטקסטיל הראשונות בישראל ופריטים כמו מכנסי עבודה, כובעי טמבל וחולצות כותנה מבית היוצר של המותג היו נפוצים עד מאוד בארון הישראלי ועל כך יעידו עשרות הלקוחות המרוגשים שנכנסים לחנות עם ניצוץ נוסטלגי בעיניים (פעם אפילו נהגו להכריח תלמידי בתי ספר לקנות שם חולצות ומכנסיים).

אתא, אביב 2017. צילום: יח"צ
אתא, אביב 2017. צילום: יח"צ

החברה נסגרה בשנת 1985 וגלגל החיים של שנת 2016 החזיר אותה לבמה בעזרתו האדיבה של שחר סגל והתיאבון התל אביבי לפריטי בייסיק איכותיים. החנות הראשונה נפתחה כאמור לפני כשנה על אלנבי פינת מונטיפיורי ומלבד פריטי לבוש בעיצובה המחודש של יעל שנברגר, הציעה גם כלי מיטה, מוצרי נייר וטואלטיקה, אביזרי אופניים בשיתוף עם Middleasta, ג'ינסים של ליוויס, משקפיים של ״המשקיפה״ ונעליים של חברת Novesta.

אתא, אביב 2017. צילום: יח"צ
אתא, אביב 2017. צילום: יח"צ

כעת אתא חוגגת את השקת הסניף השני ובפעם הבאה שאתם קופצים לתיאטרון הלאומי אתם מוזמנים להיכנס להיכל הכותנה ולבחור לכם פריט כיפי שיישאר איתכם שנים. גם הקמפיין התחדש בליהי קורנובסקי (הקמפיין הקודם כלל את אנשי הצוות של הפורט סעיד, המזנון וכו', ממשפחת החבר'ה הטובים) ויש ריח של התחדשות באוויר. המסקנה העיקרית היא שכל מי שעדיין לא קנה מתנות לחג – זאת ההזדמנות לסגור את הפינה בצהלות; 30% הנחה ניתנים כעת בחנויות אתא על מלאי החורף, כך שמי שימהר במיוחד ירוויח גם ז'קט שווה ללילות האביב הקרירים.

"למה החלטנו לפתוח דווקא פה עוד חנות של אתא החדשה? כי זאת הפינה ‏הנחבאת הכי מרכזית בעיר", שואל ועונה סגל. "אין מקום טוב יותר להציב בו את השלט – "אריגים תוצרת ארצנו – אתא".

אתא, אביב 2017. צילום: יח"צ
אתא, אביב 2017. צילום: יח"צ

 

אתא
אלנבי 93
כיכר הבימה 4 פינת רוטשילד 141