בעיניים נוצצות: חמישה מותגי יהלומים שכדאי לך להכיר

שנה חדשה היא לגמרי הזמן להרחיב את מעגל החברים. חמישה מותגי יהלומים קוליים שאולי את פחות מכירה, אבל כדאי לך

דוקי ונאפו. צילום: דודי ארדון
דוקי ונאפו. צילום: דודי ארדון
28 בדצמבר 2015

לרומנטיקניות

Aribar

מותג תכשיטי היוקרה Aribar, המתמחה בייצור ועיצוב תכשיטים משובצי יהלומים, השיק החודש שואו רום חדש במתחם הבורסה. לא תמצאו פה תכשיטים מוגזמים לנובורישיים, שמאפיינים לרוב את הז'אנר ואת הלוקיישן, אלא עיצובים בזהב 14 קראט ו־18 קראט ששומרים על אופיים הקלאסי של תכשיטי היהלומים אך מעניקים להם טוויסט שובב. אהבה היא קלאסיקה על זמנית, גם אם היא חרוטה על גרגיר אורז.

4,977 ש"ח לשרשרת, 2,600 לטבעת, להשיג ב־Aribar שואורום, ז'בוטינסקי 1 רמת גן, 5045033־03

Aribar. צילום: יח"צ
Aribar. צילום: יח"צ

לאוונגרדיות

Bleecker and Prince

ליהי סגל – הצורפת שעומדת מאחורי המותג בליקר אנד פרינס (יעני – עד שהפרינס צ'ארמינג יגיע, מצאי לך פרינס נורמלי) – מעצבת את תכשיטיה מתוך מחשבה על הלקוחה המודרנית, שאולי רוצה יהלומים אבל לא מעוניינת להוציא לסביבה את העיניים. העגיל המטפס הנפלא הזה שייך לקולקציה החדשה הקרויה טיסה לפנטזיה ומשלב ארבעה יהלומים לבנים וזהב 14 קראט עם חישוק העשוי מעצמות אורגניות – שארית של עצם אמיתית (מחיה שמתה בכוחות עצמה) שלוטשה. פריט אוונגרדי מעניין וקשוח.

3,100 ש"ח, להשיג אצל המעצבת, 5304130־054

פרינס אנד בליקר. צילום: עומר רוזן
פרינס אנד בליקר. צילום: עומר רוזן

לטבעיות

אור טוקטלי

בעיצוביה האיקוניים של מעצבת התכשיטים אור טוקטלי תמצאו את צמידי זואי העדינים שבהם משובצים יהלומים גולמיים לא נקיים אך מלוטשים, כלומר נוצצים פחות מהיהלומים המוכרים. הצמידים האלה נפלאים במסה אבל גם בבודדים, ודי בצמיד עדין אחד בשביל לשדרג את מפרק היד ולגרום לנו להפנים שלפעמים חבריה הטובים של האישה הם קצת יותר מלוכלכים אבל לא פחות נאמנים.

2,000 ש"ח, להשיג אצל המעצבת, 6011106־054

אור טוקטלי. צילום: אלכס קורצנקו
אור טוקטלי. צילום: אלכס קורצנקו

לקלאסיות

יאנוש

לא כולן רוצות להשקיע בתכשיט יהלום רק כדי להצניע את העובדה שהיא רכשה יהלום. סליחה, מה זו כל הצניעות הזאת? מותג היהלומים יאנוש מציע תכשיטי זהב בשיבוץ יהלומים שמעיפים את הישבן ואת הפוני המפונפן, החל מהטבעת המינימליסטית בזהב לבן ובשיבוץ יהלומים שבתמונה עד תכשיטים פומפוזיים יותר.

4,000 ש"ח, להשיג בשואו רום של המותג, היצירה 26, מתחם הבורסה רמת גן

יאנוש. צילום: אלכס קורצנקו
יאנוש. צילום: אלכס קורצנקו

למתוחכמות

דוקי ונאפו

על דוקי ונאפו כתבנו במדור בעבר. מדובר בצמד צורפות ויהלומניות – ורד קורן ומיכל דואק – שעושות חיל במתחם הבורסה הגברי, בעיקר בזכות היכולת שלהן לייצר תכשיטים ייחודיים מיהלומים צבעוניים. את צמיד הטניס שלהן, שאפשר למצוא בדרך כלל בשיבוץ יהלומים לבנים בלבד, אפשר להשיג במגוון רחב של צבעים, ועל כן הם לא זולים. אתן מקשות עלינו, ליידיז! בעיקר על הנשימה הסדירה.

5,782 דולר, להשיג בבורסת היהלומים, תובל 21 רמת גן, 9402626־03

דוקי ונאפו. צילום: אלכס קורצנקו
דוקי ונאפו. צילום: אלכס קורצנקו