התצוגה של ריהאנה בניו יורק: אלילת סקס בחודש תשיעי וצלוליט מחרמן

כשהיא מרגישה את הצירים, עלתה הדוגמנית סליק וודס למסלול של ריהאנה והראתה לעולם איך נראית אלילת מין בחודש תשיעי. עוד בתצוגה של Savage X Fenty: צלוליט, נשים אמיתיות, רקדניות והאחיות חדיד

פנטי בשבוע האופנה של ניו יורק. צילום: Gettyimages
פנטי בשבוע האופנה של ניו יורק. צילום: Gettyimages
13 בספטמבר 2018

על רקע הגיוון הגובר על מסלולי התצוגות בשנים האחרונות, לא היה מפתיע לגלות ששתי דוגמניות בהריון מתקדם השתתפו בתצוגת האופנה של ריהאנה למותג ההלבשה התחתונה שהקימה Savage X Fenty. התצוגה נעלה אמש את אירועי שבוע האופנה של ניו יורק ובניגוד לשאר התצוגות, התקיימה באנגר בברוקלין שנקרא "Navy Yard", קריצה לבסיס המעריצים של רירי המתכנה "נייבי".

מלבד האחיות בלה וג'יג'י חדיד שאך בקושי הצליחו להתבלט בעולם המוזר, המסקרן והמחרמן שרירי יצרה על המסלול, צעדו עליו גם הדוגמנית סליק וודס בת ה־22 בחודש תשיעי כשהיא מתחילה להרגיש את הצירים, כפי שחשפה לאחר מכן בפוסט באינסטגרם.

וודס היא צעדה על המסלול לבושה בגרבוני תחרה שהגיעו עד לירכיה, בגד גוף מינימלי, עקבי סטילטו ועיגולים מכסי פטמות. ההריונית השניה (שאת שמה לא הצלחנו לאתר למרבה הצער), רקדנית, לבשה בגד גוף מתחרה לבנה עם מחשוף וי עמוק, שזמין לרכישה כעת דרך האתר של פנטי עבור 68 דולר.

פנטי בשבוע האופנה של ניו יורק. צילום: Gettyimages
פנטי בשבוע האופנה של ניו יורק. צילום: Gettyimages

מלבד אווירה מחרמנת באופן כללי, נשים בכל המידות, מכל הסוגים וכל הגדלים, ראוי לציין גם את הדגמים שנצפו על המסלול – גוזיות נהדרות, נימורים בהדפסים עזים וכמובן תחרות סקסיות למי שבא לה להתלבש עבור עצמה, ולא עבור אף אחד אחר.