דריסת רגל בארון: הסניקרס החמות שצריך לקראת העונה הקרה

הסתיו כבר פה וזה הזמן המתאים להתחיל לאפסן אל כל הסנדלים שנקנו בסייל באסוס. סופסוף הגיעה העונה שעושה כבוד לנעל הכי כיפית ונוחה - נעל הסניקרס! קבלו את כל האופציות לסניקרס שישדרגו לכם את המראה ויקפיצו את הלייקים באינסטוש

נעלי אולסטאר לבנות. צילום: שאטרסטוק
נעלי אולסטאר לבנות. צילום: שאטרסטוק
18 בספטמבר 2017

איך אומר אייל גולן? זה לא פשוט להיות פשוט. הסניקרס – נעלי נוחות שבשנים האחרונות זכו לעדנה מאוד מחודשות עם קולקציות של סלבס וגירסאות משודרגות – הן דבר כל כך בסיסי במלתחה של כל אחד, מחוטב העצים של אלנבי ועד למנכ"ל ההיי טק של רחוב הברזל ברמת החייל.

אז נכון שלפעמים קשה לראות מיליון פקאצות עם דגם ה"אולסטאר" של אדידס או שמונים ילדות מחרבות דגם כלשהו של וואנס. זה המקום גם לזרוק הערה לבנים מביניכם: דגם הייזי של קנייה לאדידס לא מתאים לכל אחד, אז בואו.

One Star

אחד הדגמים האייקונים של המותג האייקוני לכשעצמו, חוגג 43 שנות קוליות עם גירסת רטרו מעודכנת שעוצבה בהשראת ראפרים, סקייטרים וטיפוסים שבאופן כללי מסתובבים בחוץ יותר מאשר בבית. הדגם החדש מתאים לשני המינים, מוצע באדום, כחול ושחור, והגזרה הבסיסית והנמוכה שלו, לעומת המקור שהיה גבוה, מבטיחה שהנעל תחרוג הרבה מעבר למגרשי הכדורסל, בהם היא כיכבה בסבנטיז.

One star של קונברס, 400 ש"ח. להשיג בחנויות אופנה מובחרות

סניקרס של קונברס. צילום: יח"צ
סניקרס של קונברס. צילום: יח"צ

VANS

מתניידים על סקייטבורד באופן קבוע? מעוניינים בפאסון של סקייטרים מגניבים? אוהבים בננות? אם עניתם על לפחות שאלה אחת ב"כן", סימן שה-sk8 hi חייבת להיות שלכם ומיד. מדובר, חשוב שתדעו, באחד הדגמים הנמכרים והבסיסיים ביותר של המותג שנולד עם סקייטבורד ביד, שמצטיין בסוליה חזקה במיוחד המבטיחה עמידה בוטחת על הקרש. לרגל חגיגות היובל של vans (מזל טוב!) זכה הדגם לריענון עיצובי בדמות רצועות צד, שימוש בעורות, טקסטורות מובלטות וצבעי רטרופסטליים ומתוקים.

להשיג ברשת חנויות Vans

סניקרס של וואנס. צילום: יח"צ
סניקרס של וואנס. צילום: יח"צ

COS

צחורים, זכים, ענוגים ועדיני נפש: הסניקרס הלבנים בגזרה הקלאסית של COS הם כפי הנראה פריט הכרחי במלתחתו של הגברבר המצוי בטרנדים עונתיים לסתיו הקרוב. גרסאות רבות שלהם נראו על מסלולי התצוגות בשבועות האופנה בניו יורק ובלונדון ואנחנו ממליצים – אל תצאו איתם מהבית מבלי שתחבתם לתיק גם חבילת מגבונים.

455 ש"ח, להשיג ב-cos, קניון גינדי tlv

סניקרס של COS. צילום: יח"צ
סניקרס של COS. צילום: יח"צ

Tretorn

כמו הרבה דברים טובים בעולם, גם הסניקרס של Tretorn שנחתו זה עתה בארץ הקודש, מגיעים משוודיה. בנוסף לעיצוב מלא שיק נונשלאנטי ובלונד, הם מביאים איתם ותק וחשיבה שיווקית מקורית: מדובר במותג שהוקם הרבה לפני שההורים שלכם נולדו (1891 ליתר דיוק), שלשם ציון יום הולדתו ה125 הזמין את מעריציו לצאת מביתם למסע מתועד ומתויג בן 125 מייל. קח מקל קח תרמיל וכו'.

399.90 ש"ח להשיג ברשת Show-Off ובמשביר לצרכן

סניקרס של טורטון לרשת שואו אוף. צילום: ירון ויינברג
סניקרס של טורטון לרשת שואו אוף. צילום: ירון ויינברג

NOVESTA

ה- Green Camo, דגם הקמופלאז' של Novesta (המותג הסלובקי שכבר למעלה משבעים שנה עדיין מייצר סניקרס בעבודת יד! יס!) יאפשרו לחובבות הסגנון המיליטריסטי, שמסרב להתפנות מרשימת הטרנדים הנכונים גם העונה, לשוב לימי הטירונות העליזים, מינוס המדים המעיקים והבפלות בשקם.

175 ש"ח, להשיג ב-Story

NOVESTA לסטורי. צילום: יח"צ
NOVESTA לסטורי. צילום: יח"צ

דניאלה להבי

מי תרצה לנעול את הסניקרס המכונות "בוסטון סופט" של דניאלה להבי? עלמות מאותגרות גובה, כמובן, שתשמחנה לתוספת של כמעט חמישה סנטים, אבל לא רק – גם מי שכבר הפנימה שהשילוב בין שחור לכחול מעיד על סטייל ותחכום, מי שזיהתה את רצועת העור המכווצת המפררת לדגמים נוספים בקולקציה ומי שפשוט אוהבת שנוח לה.

690 ש"ח, להשיג בחנויות הרשת

סניקרס של דניאלה להבי. צילום: יח"צ
סניקרס של דניאלה להבי. צילום: יח"צ

Stradivarius

אין דבר כזה ורוד מדי, מבריק מדי או מוגזם מדי,אם לשפוט לפי הסניקרס בעלי שרוכי הענק של Stradivarius. מדובר בטרנד שהתחיל עם נעלי הפומה של רירי והיום אפשר למצוא חיקויים תחת כל עץ רענן. היתרון המשמעותי של אלה, הוא כמובן המחיר.

159 ש"ח, להשיג בחנויות הרשת

נעליים של סטארדיווריוס. צילום: יח"צ
נעליים של סטארדיווריוס. צילום: יח"צ

Puma

עבור מי שמתקשה להיפרד מהקיץ, פומה מספקת שלב ביניים ספורטיבי ואלטרנטיבי, שמאפשר ללכת עם ולהרגיש בלי: מצד אחד סוליית סניקרס גמישה וקופצנית, ומצד שני רצועות סנדליות למהדרין המכסות טפח וחושפות טפחיים. למעיזות– הוסיפו גרביים צבעוניים למראה גיקי שיקי קרקסי ומרענן. אהבנו מאוד!

599 ש"ח, להשיג בחנות הרשת בקניון עזריאלי

סניקרס של פומה. צילום: יח"צ
סניקרס של פומה. צילום: יח"צ

Zadig&Voltaire

הסניקרס הטריים של המותג הנחשק Zadig&Voltaire משלבים בהרמוניה את כל העקרונות שמנחים אותנו בחיים: צבעים בסיסיים, חומרים איכותיים, תפירה מוקפדת ונגיעה זיגיסטארדאסט. מחירם הגבוה הופך אותם למושא תשוקה בעייתי משהו, ואת מכירת אחת מכליותינו לאופציה שנלקחת בחשבון.

1200 ש"ח, להשיג בחנות המותג בכיכר המדינה

סניקס של זאדיג אנד וולטר. צילום: יח"צ
סניקס של זאדיג אנד וולטר. צילום: יח"צ

ARKK

תגידו יפה שלום לכפות הרגליים שלכן כי מרגע שתשחילו אותן לסניקרס האפורים של המותג הדני ARKK, לא תראו אותן שוב עד האביב הבא. למה? כי אלו נעליים נוחות יותר מנעלי בית, מגניבות ביותר גם בשילוב עם חצאית או שמלה (למי שמרגישה שטרנד הסניקר-גרב קצת גדול עליה), ואם מדי פעם יתקוף אתכן שעמום , תוכלו להעביר אותו בחיפוש אחר עוד דיטיילים מוקפדים ומגניבים על הנעל שטרם גיליתן.

550 ש"ח, להשיג ב- aka-online.co.il

Arkk Copenhagen @ AKA-online 550 Ils photo Johan Bloom (4)_P

ריבוק

קשישות שהנעל הזו מעוררת בהן נוסטלגיה עד כדי לחלוחית בקצה העין, מוזמנות להתנפל ולרכוש לעצמן עוד היום זוג אחד לפחות של הדגם הקלאסי, המעוצב בהשראת סוף האייטיז בואך הניינטיז. ומי שצעירה מדי, מתבקשת להביע הזדהות ולהתרגש גם. וכן, גם לכן מותר לקנות לעצמכן ריבוק וינטג'.

349 ש"ח, להשיג בoneprojectshop.com

סניקרס של ריבוק. צילום: יח"צ
סניקרס של ריבוק. צילום: יח"צ

נייק

עור בזהב בוהק ומטאלי? צ'ק! גזרת רטרו מעוגלת חרטום וקולית שמתאימה פיקס לכל דבר שתלבשו? צ'ק! עיצוב שעושה רושם שאתן אשכרה עוסקות בספורט על אף שאתן בטטות עם קבלות? צ'ק! סוליה גומי משוננת שתמנע התגלצ'ות על השבילים החלקים של שדרות רוטשילד? דאבל צ'ק! בקיצור,נייק קורטז אמנם אינה הנעל הכי סולידית בסביבה, אבל היא בהחלט מצדיקה גיהוץ כרטיס, ומקבלים גם צ'ק.

449 ש"ח, להשיג בסטורי

סניקרס של נייק. צילום: יח"צ
סניקרס של נייק. צילום: יח"צ