טיים אאוט timeout

הקאץ' של סקץ'

| מאת: נדב פינק

יוסי קצב בעונת חורף מוצלחת במיוחד. עוד סיבה לחכות למבול (ולייחל לגברבר עם תודעה אופנתית)

תלמדו משהו. סקץ'

לפני ארבע שנים החליט יוסי קצב לאתגר את שוק אופנת הגברים בארץ על ידי חדירה לתחום כמעט בתול – המידל ריינג' – הכלאה בין רשת אופנה לבין בגדי מעצבים, שמאופיינת באיכות גבוהה יותר וקפדנות עיצובית וטכנית לצד רף מחיר גבוה יותר. אחרי שצבר ניסיון רב בחטיבת הגברים של דונה קארן בניו יורק ולקח חלק בהקמת קסטרו מן, הציפיות היו גבוהות במיוחד, ואולי בשל כך נראה שתחילת דרכו של סקץ' – המותג שאותו הקים, לא הייתה נטולת מהמורות. אחרי שביסס עצמו כמעצב ששם דגש רב על הפרטים הקטנים בתוך התמהיל הסטנדרטי של המלתחה הגברית ועל ידי כך צבר קהל לקוחות נאמן, נראה שהעונה הגיע המותג לנקודה שבה הוא יכול להרשות לעצמו לעשות צעד חשוב קדימה.

הגבר החדש. מתוך הקולקציה של קצב ל-Sketch

הגבר החדש. מתוך הקולקציה של קצב ל-Sketch

בשונה מבעונות קודמות, היחס לאופנה ולטרנדים הפך הפעם לבולט בצורה יוצאת דופן: החל מהחלוקה הצבעונית, שעד כה כללה בעיקר גוונים של אפור־שחור וכחול נייבי, וקיבלה הפעם תפנית מרעננת על ידי קבוצה של פריטים גדולה בגוני לבן, שמנת וחום. הסריגים, שהם אחד המוטיבים החזקים בקולקציות של קצב, קיבלו גם העונה את המקום הראוי להם, בדמות סריג עבה בעל צמה מוגדלת בחזיתו, או סריג דק יותר שנעשה משילוב חומרים בגוני אפור שמייצר משחק טקסטורלי עדין ומעניין. חומר נוסף שקיבל העונה יחס מועדף הוא העור, שעד כה הופיע אצל קצב במינונים סולידיים והפעם נכח בלא מעט מערכות לבוש, כאשר פעם הוא מופיע בגזרת סווטשירט קולית לחלוטין ופעם כמעיל בומבר קצר משרלינג שחור ורך להפליא.

למה מגיע לנו כל הטוב הזה? מתוך הקמפיין של Sketch:

 199־4,999 ש"ח, מתחם התחנה, בבזל 2 תל אביב ומתחם שרונים הוד השרון (לעמוד הפייסבוק של המותג לחצו כאן)

בואו לעקוב ולדבר איתנו גם בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם. עדכונים יומיים על הכתבות הנבחרות בטיים אאוט ניתן לקבל בניוזלטר היומי שלנו

תגובות

now Silence is Golden SRV:SRV1 on: f2fadbfc0df0