Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

קליפס האנגר: הטרנד הניינטיזי שכבר יש לך בבית

לא רק בחדרי חדרים בעת שטיפת הבית ולא רק כמתנה מבודחת לחברתך הטובה: הקליפס לשיער חוזר בכל הכוח ומככב על ראשיהן של בלה, קנדל, היילי ושאר בנות קלבסס

חזרתן המתמשכת של הניינטיז עדיין לא הגיעה לקיצה ולראיה הקאמבק של האקססורי שחוזר לככב בפרהסיה: הקליפס. כן, אותו אביזר חביב שנמצא בכל בית בישראל הפך לחברה הטוב ביותר של כוכבנית האינסטגרם בעודה הודפת את צלמי הפפראצי, שני רק לסקראנצ'י שתחייתו המחודשת עדיין מתמשכת.

https://www.instagram.com/p/Bq6TMOYBiX2/

https://www.instagram.com/p/BqPOfN3jxGu/

במקרה של בלה חדיד/ קנדל ג'נר/ היילי בולדווין ושות' בע"מ מט"ח לע"מ, האקססורי יצורף לחליפת טרנינג של אלכסנדר וואנג (שהחזיר בעצמו את הקליפס עוד בפברואר על מסלול התצוגה שלו), חליפה של דיור או עוד אנסבמל יוקרתי כלשהו שמטרתו לסמן "גם אם את הקליפס אתן יכולות להרשות לעצמכן – את השאר לא".

לצד הקליפס מככבות גם סיכות שיער צבעוניות שכולנו זוכרות מקליפים של הוונגהבויז, או מפרקים של "סברינה המכשפה הצעירה" או משערים של שרה מישל גלר לראש 1 וכו'. רשתות האופנה מיהרו ליישר קו עם הטרפת ומציעות את גרסת שנות האלפיים לאותו פריט מכונן, אם כי יש כאלה שקצת מגזימים עם המחיר, כמו למשל הסטודיו כאן למטה שמוכר סיכה במחיר 50 דולר כאילו אין התייקרות חשמל בעולם.

כך או כך, הכיף באקססוריז לשיער זה שהם בכל מקום, ובזול. סיבוב זריז בשוק הכרמל ואולי שיטוט על קינג ג'ורג' סוגר לך את הפינה הרמטית, בפחות מ-50 ש"ח.

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!