מדוע לבש הראל סקעת וואנזי דינוזאור לתמונת ההשקה של בנו?

אומרים שאסור לקנות בגדים לתינוק לפני שהוא נולד, אבל אף אחד לא אמר כלום על ההורים של התינוק

סימביוזה. צילום: אינסטגרם, harelskaat
סימביוזה. צילום: אינסטגרם, harelskaat
29 באוגוסט 2018

"כולם אומרים שזה יהיה היום המאושר בחיי, ואני רוצה שהוא יהיה מושלם. אומרים שאסור לקנות בגדים לתינוק לפני שהוא נולד, אבל אף אחד לא אמר כלום על ההורים של התינוק. עוד ארבעה חודשים – בדיוק הזמן שלוקח למשלוח מעלי אקספרס להגיע.

למען האמת, תמיד הרגשתי קצת כמו דינוזאור, ומאז שפגשתי את עידן, הנפש התאומה שלי, אני חש כאילו אנחנו זוג דינוזאורים סיאמיים מחוברים באגן. אם הוואנזים המושלמים שלנו יגיעו בזמן, אני עוד אספיק לקחת אותם לראובן החייט, כדי שייצור שרוול מאגד מפליז.

אני כל כך אוהב פליז. שמעתי שחם מאוד באוקלהומה באוגוסט, 34 צלזיוס מעלות, על פי ויקיפדיה. בכלל לא אכפת לי. הוא עוטף ומלטף, מחמם כמו תנור סלילים בבית ללא מפסק פחת. גם בכלל לא אכפת לי שהידיים שלנו ארוכות מדי בשביל להיות טי-רקס אמיתי, כי מה שחשוב זה הטי-רקס שבלב.

אני מקווה שלולי הקטן יגדל לחשוב שהוא דינוזאור, כמו ההורים שלו, וליתר דיוק טירנוזאורוס רקס: השיניים המשוננות, הקיבה שמסוגלת להכיל עד ל־230 ק"ג של מזון ובעיקר פלומת הנוצות (על פי השערות חוקרים מהשנים האחרונות). עוד צפויות לו התמודדויות רבות בחייו, אבל אני מקווה שהוא ידע שהוא תמיד יכול לחזור הביתה ולהתכרבל איתנו בערימה גדולה של פליזים תואמים, אפילו אם שלהי אוגוסט".

*הבהרה: הטקסט הינו סאטירי