טומי אל תיתמם

קפצנו לחנות החדשה של טומי הילפיגר במתחם שרונה וגילינו שתיירים נהנים יותר

הקולקצייה החדשה של טומי הילפיגר
הקולקצייה החדשה של טומי הילפיגר

תעשיית האופנה המקומית חווה בשנים האחרונות אירועים משמעותיים רבים, עם מספר שבועות אופנה, יצוא של מעצבים מקומיים ולא מעט אורחים חשובים בארץ הקודש, בהם המעצב הצעיר והידוע אלכסנדר ואנג, משפחת מיסוני, עורכת "ווג איטליה" פראנקה סוזאני; ובשבוע שעבר גם המעצב האמריקאי הותיק טומי הילפיגר.

הילפיגר הגיע לארץ לרגל פתיחת החנות החדשה של המותג הנושא את שמו במתחם הקניות שרונה תל אביב – חנות ענקית שמשתרעת על פני 725 מ"ר בבניין לשימור שנבנה אי שם בסוף המאה ה־19. בחנות אפשר למצוא בגדי קז'ואל ובגדים מחויטים לגברים, בגדי ילדים וכמובן בגדי נשים; אך החידוש הגדול הוא בדמות קולקציית המסלול שתימכר לראשונה בישראל. זו מהווה את הבשורה של המעצב לעולם האופנה, ונראה שהיא בעיקר "לכו תעשו ספורט" או לפחות תיראו כאילו אתם עושים, עם צבעוניות עזה בכתום ובתכלת ובליווי הדפסי פרחים ופסים אלכסוניים שיוצרים תחושה של תנועה.

עולה ביוקר. הקולקציה החדשה של טומי הילפיגר
עולה ביוקר. הקולקציה החדשה של טומי הילפיגר

הגזרות בנויות כך שהכתף מודגשת בעזרת שרוולים הבולטים החוצה מהגוף ויוצרים צללית שאינה נשית במיוחד על ידי טשטוש המותן ויישור הירכיים בחצאיות רחבות או במכנסיים מתרחבים. למרות הצללית הקופסתית של הבגדים – פסים בולטים ושילובי בדים מנוגדים באזורי המותן השחי והקרסול יוצרים הדגשה של המבנה הנשי, מעין אשליה אופטית. אף שהקולקציה בהחלט לבישה וטרנדית, יש לתהות אם רמת המחירים מותאמת לקהל הישראלי, וכפי שנראה כרגע מתחם שרונה בכלל והחנות בפרט ממצבים עצמם כמתחם יוקרה אידיאלי לתיירים. מה יקרה כשאלה יחזרו לפרובנס בסוף הקיץ? לטומי, כנראה, הפתרונים.

טומי הילפיגר – מתחם שרונה