טומי הילפיגר מייצר בגדים שעוקבים אחריכם. מגניב או מטריד?

בית האופנה פיתח עם חברה ישראלית ליין חדש של פריטים המכילים צ'יפים חכמים שמסוגלים לעקוב אחר מספר הפעמים שלקוחות לובשים אותם. המתמידים יזכו בפרסים

בגד חכם של טומי הילפיגר. צילום: יח"צ
בגד חכם של טומי הילפיגר. צילום: יח"צ
1 באוגוסט 2018

מזל טוב, העתיד הדיסטופי שלכם הגיע. טומי הילפיגר פיתח ליין חדש של פריטים המכילים צ'יפים חכמים שמסוגלים לעקוב אחר מספר הפעמים שלקוחות לובשים אותם. על פי "הגרדיאן", הליין החדש, המכונה "טומי ג'ינס אקספלור", יעניק ללובשים המתמידים פרסים, למשל כרטיסים להופעות ותלושי מתנה לרשת. בהודעה לעיתונות מטעם בית האופנה נאמר כי המעקב אחר הלקוחות יאפשר לחברה לייצר "מיקרו קהילה של שגרירי המותג".

בפריטים ה"חכמים" של טומי ג'ינס אקספלור ניתן למצוא קפוצ'ונים, טי שירטס, מכנסי ג'ינס, חצאיות דנים, תיקי גב וכובעים. אלה מצוידים בצ'יפ בלוטות' שיכול להתחבר לאפליקציית Xplore, שניהם פרי פיתוח של חברה ישראלית בשם אוור. מלבד תגמול על לבישה חוזרת ונשנית, לקוחות יזכו בפרסים גם על הימצאות בקרבת לוקיישנים מיוחדים, בהם סניפים של הרשת, שיצוינו באפליקציה.

בגד חכם של טומי הילפיגר. צילום: יח"צ
בגד חכם של טומי הילפיגר. צילום: יח"צ

כמו כל תאגידי הענק המרושעים, נציגי טומי הילפיגר בחו"ל טוענים כי המידע של הלקוחות שיהיה ברשותם יישאר מקודד וכי כל אחד יוכל לכבות את הצ'יפ בכל עת. אם עדיין לא החלטתם אם בא לכם לחיות פרק של "מראה שחורה", אולי תשמחו לשמוע שהבגדים החכמים משווקים לעת עתה רק בארצות הברית, ארץ האפוקליפסה המפחידה.