Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

קולקציית בגדי הים הראשונה של מישה גת: פשוט וואו

"זה משהו שרציתי לעשות הרבה שנים, אבל זה מפחיד וזה מרגיש כמו מקצוע אחר לגמרי", אמרה לנו המעצבת חביבת המדור מישה גת על קולקציית בגדי הים הראשונה שלה, שחילצה מאיתנו בעיקר את המילים "וואו" וגם "רוצות"

קולקציית בגדי הים של מישה גת. צילום: מאיר כהן
קולקציית בגדי הים של מישה גת. צילום: מאיר כהן

עבור מישה גת, ההחלטה להתחיל לעצה בגדי ים הייתה בסך הכל עניין של היגיון. "אני ילדת ים, גולשת, מבלה בחוף. בכל חודש אוגוסט אני לובשת בגד ים ובמקרה הטוב איזה ג'ינס קצר או אוברול מעליו", היא מסבירה. וכך בבת אחת הפכה גת ממי שמעצבת בגדים שהיא אוהבת ללבוש, לאחת שמעצבת בגדים שהיא אשכרה לובשת במהלך אוגוסט.

קולקציית בגדי הים של מישה גת. צילום: מאיר כהן
קולקציית בגדי הים של מישה גת. צילום: מאיר כהן

קולקציית בגדי ים החדשה, שעדיין אין לה שם, מונה שישה דגמים – חלקם שלמים וחלקם ביקיני – ומאפשרת גם מיקס אנד מאץ' במקרה של שני חלקים. אלמנט בולט בשניים מהדגמים הוא הדפס של ביצי עין, המופיע גם על התוויות שנושאות את הלוגו של גת. לדבריה מדובר באלמנט עיצובי שמייצג אספקט מהאישיות שלה: "סאני סייד אפ".

קולקציית בגדי הים של מישה גת. צילום: מאיר כהן
קולקציית בגדי הים של מישה גת. צילום: מאיר כהן
קולקציית בגדי הים של מישה גת. צילום: מאיר כהן
קולקציית בגדי הים של מישה גת. צילום: מאיר כהן

מלבד בגדי הים עם הדפסים של חלבונים מן החי, יש גם כ־80 יחידות שעליהם ציירה גת פרחים ידנית, באמצעות טוש ("לומר לך שסיימתי את כולם יהיה שקר"). לדבריה הם הופקרו לבדיקות קשות הגובלות בסקילה במטרה לבחון את עמידותן ועברו בהצלחה. עבור טיפוסים סולידיים יותר יש בגדי ים שלמים בעיצוב ספורטיבי יותר, בצבעוניות טבעית הכוללת גוונים של כחול עמוק, חום, בז' וירוק זית, מהסוג שספגה במהלך השהות שלה בדרום הודו בקיץ שעבר. את בגדי הים חשפה גת לראשונה במסגרת יריד דרס קוד, שהתקיים בסוף השבוע האחרון בגלריה דובנוב.

קולקציית בגדי הים של מישה גת. צילום: מאיר כהן
קולקציית בגדי הים של מישה גת. צילום: מאיר כהן

למרות היותה אופטימית נצחית, גת מודה שהמעבר לעיצוב בגדי ים הייתה מאתגרת. "זה משהו שרציתי לעשות הרבה שנים, אבל זה מפחיד וזה מרגיש כמו מקצוע אחר לגמרי", היא אומרת. כדי להתמודד עם הקושי, גת שאבה ידע מהכשרתה כתדמיתנית ומומחית לצבעים. "התייחסתי לגזרות כאל בגד מורכב לכל דבר", היא אומרת, "זה בכלל לא היה שני משולשים פשוטים".

עבור מי שמחפשת משהו לשים על עצמה אחרי השחייה, גת עיצבה גם אוברולים ובגדי בייסיק מבדים נעימים וטבעיים, בהם פיקה ופשתן, שנארג במיוחד עבורה בהודו בטכניקה מסורתית, באמצעות נול. "זה מורכב כמו שזה נשמע, אז יש מעט פיסים מפשתן בינתיים", היא אומרת, "אבל כל אחד מהם הוא משהו".

קולקציית בגדי הים של מישה גת. צילום: מאיר כהן
קולקציית בגדי הים של מישה גת. צילום: מאיר כהן

200־850 ש"ח
דרס קוד, חמישי־שבת (24.5־26.5), דובנוב 8 תל אביב

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!