Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

לא עלינו: טרנד המשקפיים המיותר שחורך את הרשת

טרנדים רבים אינם פונקציונליים, אבל מעטים הם אלה שמפריעים לתפקוד ונעדרים כל חן ויזואלי בו בזמן. הכירו את האקססורי החדש והכי נטול הצדקה קיומית שראינו

התשוקה למשקפיים? צילום מסך מאתר bentelbrothers.com
התשוקה למשקפיים? צילום מסך מאתר bentelbrothers.com

בשנתיים האחרונות נראה שעולם האופנה נוהג בנו כעכברי מעבדה. אחרי ששרדנו את השוק החשמלי של משקפי התלת-עין, משקפי התריסים והמשקפיים הזעירים, מטיל מותג בשםהאחים בנטלאת הפצצה שלשמה כנראה הוכשרה הקרקע: משקפיים שאינם משקפיים. וליתר דיוק: חתיכת פלסטיק מסולסלת וחצי-שקופה בצבעי קרטיבים שמונחת על האף.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
הטוב, הדראג והואגינה: 10 הלוקים המוצלחים ביותר בטקס ה-SAG
הלוקים הטובים (ואלה שנשמח לשכוח) של אריאנה גרנדה
איימי שומר קיבלה מתנת הריון שהצליחה לזעזע אפילו אותה

על פי פרסום במגזין האמריקאי"פייפר", את ההשראה למוצר לקחו המעצבים מהפילטרים המשמשים צעירים רבים ברשתות החברתיות. לדבריהם, "רצינו ליצור משהו קבוע יותר. היינו רוצים לראות במשקפיים המסולסלים את ההתגלמות הפיזית של המסננים הללו". מבחינת מעצביה, נראה שקשית השוקו המצועצעת מהווה המשך ישיר לאופנה הניינטיזית-פלסטיקית שחזרה בגדול בשנים האחרונות והשתרשה בלבבות המילניאליז.

הזגוגית אמנם חצי שקופה אך עשויה ללא מסנן קרינה, כך שאין בה כדי להגן עליכם מהשמש, או לשפר את הראיה שלכם בצורה כלשהי. תרומתן של המשקפיים, לדברי המעצבים, היא באופן מכוון בפן האסתטי בלבד. אתם מוזמנים להמשיך ולתהות לאיזה מבנה פנים זה יכול להחמיא. אנחנו, בינתיים, כבר יודעים איזה לוק מחכה לנו בקליפ הבא של סטטיק ובן אל.

לא עלינו. צילום מסך מאתר bentelbrothers.com
לא עלינו. צילום מסך מאתר bentelbrothers.com
רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!