טיים אאוט timeout

הקרטון בכה מאוד: מקדונלד'ס תשחרר נעלי קרטון צ'יפס?

| מאת: נועה בונה

אם בבלנסיאגה עושים את זה – למה לא ברשת המזון המהיר? אחרי התעוררות מחודשת של הנעליים האדומות והכעורות של בית האופנה המפורסם, סניף מקדונלד'ס החליט להרים את הכפפה ולשחרר גרסה פארודית שהפכה ויראלית. בקרוב אצלנו?

  • https://static2.timeout.co.il/media/2019/02/sizes/קולאז-מקדונלדס_wo_680_382.jpg
בקרוב אצלנו? שלא נדע. אילוסטרציה: מיכל רוט

מאז הצטרפותו של מעצב האופנה דמנה ווסאליה כמנהל האמנותי לבית האופנה הספרדי בלנסיאגה ב-2015, קשה להתעלם מפצצות הסטייל שהוא זורק לעולם. ובפצצות אנחנו מתכוונים לחיבוק המכוון של חספוס וכיעור בבית האופנה – טראש, בגדי עבודה, נעליים צ'אנקיות מתחילת שנות ה-2000, פאוצ'ים, צבעי ניאון לא תואמים ועוד רבים איומים מגיעים בזה אחר זה ונחשבים לשיא הטעם האופנתי בעולם.

עוד כתבות מעניינות:

ברכו לשלום את הצבע שלא ביקשתם שיחזור למלתחה שלכם
המאייר ומעצב החולצות הכי בועט שעבר לכם מתחת לרדאר
ברינגינג דושי בק: ג'סטין ביבר השיק את ליין הבגדים החדש שלו

דמנה ווסאליה ואנה ווינטור, ניו יורק 2017. צילום: GettyImages

דמנה ווסאליה ואנה ווינטור, ניו יורק 2017. צילום: GettyImages

המעצב הגיאורגי כבר עורר לא מעט דעות בקרב חובבי תיאוריות קונספירציה, לטענתם כוונתו היא להעביר ביקורת על עולם האופנה החומרי והשטחי, ולהשתמש בצרכנים כבעכברי מעבדה בניסוי חברתי. לראיה, הוא מצליח לגרום לאנשים לציית לצווי האופנה שהוא מכתיב, לבזבז אלפי יורו על חולצות של עובדי איקאה ו-DHL. וואסליה אמר להרים ידיים, וכדאי שתרימו אותם מהר.

צ'אנקי א-לה שנות ה-2000. צילום: GettyImages

צ'אנקי א-לה שנות ה-2000. צילום: GettyImages

בקיץ שעבר המעצב הגיאורגי הגיע לשיא חדש עם זוג נעליים הנקרא Mules, שמעריצים רבים של המותג טענו שעוצבו בהשראת אריזות הצ'יפס האדומות של חברת המזון המהיר מקדונלד'ס. לא מדובר בהשערה תמוהה – לקיחת השראה מהחברה המפורסמת אינו דבר מה חדש, כשאחת הקולקציות המפורסמות של מוסקינו כוללת שימוש מאסיבי ב-M האיקונית.

Mules של בלנסיאגה. צילום: יח"צ

Mules של בלנסיאגה. צילום: יח"צ

הנעליים הכעורות (בעיני המתבונן, כמובן) של בלנסיאגה זוכות כעת לתחייה מחודשת ברשת, מה שהוביל סניף שבדי של מקדונלד'ס ליצור גרסה מבודחת משלהם לנעליים היוקרתיות – כאלה שאשכרה עשויות מקרטוני צ'יפס של הרשת. הפוסט שפורסם בחשבון האינסטגרם של הסניף הפך ויראלי ובו נכתב "אם נגיע ל-103,042 לייקים, נשחרר את העיצוב לרכישה".

האינטרנט כמובן לא יכול להישאר אדיש להטרלה מתוקה שכזאת ולדמיון בין הגרסה הפארודית של מקדונלד'ס למקור. פוסטים רבים של נעלי בלנסיאגה DIY גרסת הצ'יפס החלו לצוץ, והפוסט של הסניף השוודי עומד כרגע על מעלה מ-23,000 לייקים. צחוק בצד, אנחנו מקווים שלאופנה הויראלית יש גבול ושלא נראה את נעלי קרטון הצ'יפס ברחובות בקרוב.

בואו לעקוב ולדבר איתנו גם בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם. עדכונים יומיים על הכתבות הנבחרות בטיים אאוט ניתן לקבל בניוזלטר היומי שלנו

תגובות

now Silence is Golden SRV:SRV2 on: f2fadbfc0df0