עולה ולא יורד לי: סטלנים מספרים על חוויות הסמים הכי קיצוניות שהיו להם

הסיפורים הכי מצחיקים, עצובים, מפחידים ובעיקר הזויים של סטלני תל אביב

מתוך "ספרות זולה"
מתוך "ספרות זולה"
9 באוקטובר 2017

לכל אחד יש זיכרון, גם אם מטושטש, של הפעם ההיא שהתנהג בצורה מביכה תחת השפעת וויד. אבל בין סטלני היום יום, מצאנו כמה חבר'ה שלקחו את הקלישאה התל אביבית צעד אחד קדימה, או שלושים צעדים מתנדנדים בזיגזג על ראש צוק. החל מרכישות תמוהות ועד הידרדרות לסכנת חיים, קבלו את הסיפורים שיגרמו לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם לוקחים שאכטה מאדם זר.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
איך לחזור לגזרה תוך כדי דיכאון
הדמויות המצויירות שמסתתרות בכל אדם
למה קשה לנשים למצוא סקס?

1. הסיפור של ע': המסטול החומרני

"חבר שלי ואני יצאנו לרומנו ואמרתי לו שדיר באלק אם הוא יידלק היום, כי היינו צריכים ללכת לאמא שלי למחרת בבוקר. הלכתי הביתה לישון וכמובן שהוא נדלק. הוא חזר הביתה בשמונה וחצי בבוקר עם כובע של מקדונלדס, ספינר זוהר בחושך וספר להעצמה עצמית. הוא לא זכר למה ומאיפה הוא לקח את הדברים האלה".

2. הסיפור של ח': אמ די VS אסיד

"הייתי עם חבר ביער הפיות בעמק פרוואטי. פגשנו שם כמה חבר'ה שהציעו לנו להצטרף אליהם. זרמנו איתם ובשלב מסוים הם הציעו לנו אמ די. לקחתי שלוק קטן וגם החבר שלי.

"כנראה שהיו באמ די המון ספידים, כי כל רבע שעה דפקתי ספרינט ברגליים יחפות אל תוך היער וחזרתי תוך כדי שאני מחלק שמות של אלים לאנשים וצמחים. כעבור כמה זמן נתקלנו, החבר ואני בחבורה שהייתה דלוקה על אסיד. קפצנו סביבם ואמרנו "איזה יפים אתם! בואו תצטרפו אלינו ותרקדו!". הם חטפו שוק של החיים שלהם ובהו בנו באימה".

3. הסיפור של ש': הגבורה

"פעם אכלתי עם חבר עוגיות וויד באמסטרדם, והרגשנו שזה לא פועל אז התחלקנו חצי חצי בעוד עוגייה. התהלכנו מתנדנדים ברחוב ואחרי כמה מטרים התעלפתי. העיר אותי איזה הולנדי שהציג את עצמו בשם ריאן. הסתכלתי עליו, הסתכלתי על הנוף של מלחמת העולם השניה והייתי משוכנע שחזרתי בזמן כדי להציל את טוראי ריאן. החבר שלי עמד בצד ופשוט נקרע מצחוק. מאוד לא הירואי מצדו".

4. הסיפור של ג': הכי חשוך אחרי רדת הקוק

"זו הייתה תקופה מחורבנת בחיים שלי והתנהגתי בצורה לא מאוד שקולה. לילה אחד, הכרתי איזה חבר של חבר שאמר שיש לו קוק בבית. הוא שאל מי רוצה להצטרף ואני קפצתי על ההזדמנות. אף פעם לא ניסיתי קודם לכן, ולמרבה הטימטום, בחרתי לחנוך את הסם ארבעה ימים אחרי שהתחלתי לקחת ציפרלקס, מבלי לחשוש שהשילוב ביניהם עלול להיות קטלני. הסטלה של הקוק הייתה נעימה ועדינה, מה שגרם לי להמשיך בזה עד שעשיתי איזה עשר שורות, כולן בשעה אחת. אחר כך שכבתי עם הבחור, והרגשתי על גג העולם. זה היה עצמתי ומרגש יותר מכל סקס שחוויתי.

"למחרת קמתי למשהו שקשה להגדיר בתור דאון. זה היה האמאמא של כל הדיכאונות בעולם, שכלל גם כאב פיסי בכל השרירים ותחושה שפשוט בא לי למות. באותו יום התפטרתי מהעבודה ועברתי לגור אצל אמא שלי במשך שבוע, שבמהלכו בהיתי כמו זומבי בקירות ולא אמרתי כלום. לילה אחד קמתי מהמיטה ויצאתי החוצה. אמא שלי לא הבינה מה קורה, ויצאה אחריי. כשהגעתי לכביש הראשי היא נכנסה ללחץ ותפסה לי את היד. צעקתי עליה, "שחררי אותי! תני לי ללכת מפה!!!" ו- "למה הבאת אותי לעולם הזה?!". בסופו של דבר היא גררה אותי חזרה הביתה, וכעבור כמה ימים התחלתי להשתקם".

5. הסיפור של ס': היציאה מארון הקסמים

"פעם אחת לקחתי סם שעשה לי הזיות מטורפות. הייתי בטוחה במאה אחוז שאני פיה, וגם אכלתי סרט על זה שאני כבר לא חלק מעולם בני האדם. הסברתי לחברים שלי בשיא הרצינות שאני פיה, ואחר כך גם התוודיתי על זה בפני המשפחה. למחרת בבוקר הבנתי שאני לא פיה, ולא רק זה, גיליתי שעשו עליי וידאו. בסרט, רואים אותי צורחת ברחוב על רוכבי אופניים שהם מפריעים לאנרגיות לזרום בעולם. נראיתי שם כמו חתיכת מטרד אנרגטי".

6. הסיפור של נ': המשנורר המוגזם

"איזה הומלס התעלק עליי וביקש לעשן איתי וויד. בסוף נתתי לו את כל הפרח, רק שיעזוב אותי בשקט. השתדלתי נורא לא לגעת בידיים שלו שהיו מלאות פצעים, אבל הוא תפס לי את היד ועל הדרך סיפר לי שיש לו איידס. באותו רגע נזכרתי שיש לי חתכים באצבעות. תודה שסיפרת לי את זה אחרי שבייסיקלי שיחקת איתי פה קווה קווה דה לה אומה".

7. הסיפור של מ': השידוך

"פעם אחת חבר שלי ואני הלכנו למסיבה בבלוק. עשינו את החומרים שעשינו והתחלנו להסתובב ביחד ברחבי המועדון. גנובים להפליא מצאנו פינה חבויה באחד החדרים, שם חיכה לנו לא אחר מאשר אקדח סיכות. חבר שלי צעק "אני דופק את זה!" ולקח את אקדח הסיכות. כל הערב הוא ביקש מאנשים שישדכו אותו. באותו הרגע הוא לא הרגיש כלום, כי בכל זאת, הוא היה גנוב, אבל יום אחרי זה כל החזה שלו היה סימני שידוך".

[interaction id="59db8ba28bb04f000197a386"]