חלום הופך למציאות: מיזם השחייה בעירום של גיא ברנע שיכנע אותנו

יזם חדש בהנהגת השחיין האולימפי גיא ברנע, אלוף ישראל בשחייה ומדליסט בתחרויות בינלאומיות, שם לעצמו מטרה לאפשר שחייה בעירום גם לאור יום. צעד מתבקש אחרי שהוא השיק מותג בגדי ים עם רון נדל ודוב אדר

המיזם החדש של השחיין האולימפי גיא ברנע. צילום מסך
המיזם החדש של השחיין האולימפי גיא ברנע. צילום מסך
14 בספטמבר 2017

אנחנו רגילים לחשוב על שחייה בעירום כעל חוויה מחרמנת ששמורה לדייטים קיצוניים בשעת לילה קיצונית בחוף התופים, אך למרבה השמחה יש מי שלוקח את החוויה החשובה הזאת אל מחוזות האפשר גם לאור יום.

מיזם חדש בהנהגת השחיין האולימפי גיא ברנע, אלוף ישראל בשחייה ומדליסט בתחרויות בינלאומיות, שם לעצמו מטרה לאפשר שחייה בעירום גם לאור יום. אם השם של ברנע מצלצל לכם מוכר, זה כנראה לא רק בשל הקריירה האולימפית אלא גם עקב Weekendsat, ליין בגדי הים הלוהט והמלהיט שהלז השיק לאחרונה לצד המעצב רון נדל ודוב אדר. אתם יותר ממוזמנים להיכנס לעמוד ההדסטארט של הפרויקט ולהציע דרך הארנק עבור חופש הגוף.

אז איך זה עובד? ובכן, אתם נכנסים למים לבושים בבגדי ים, כשאר בתוך המים מחכה לכם מתלה צף המאפשר את תליתת בגדי הים שלכם כך שאתם נשארים חופשיים ומאושרים כביום היוולדכם. ביציאה מהמים אתם כמובן מוזמנים לגשת שוב אל המתלה ולקחת את בגד הים שלכם, אלא אם בא לכם לצאת עירומים בחזרה לחוף.

"בעקבות צילומי סרטון הכלל שחייה בעירום הופתעתי מההנאה המשחררת שהחוויה הזאת סיפקה לכולם השונה לחלוטין מחווית השחייה עם בגדי ים", אומר ברנע. "בעקבות זאת החלטתי להקים את המיזם, להערכתי מדובר בפוטנציאל עסקי שלא מומש כראוי עד כה. אנשים רבים ישלמו על החוויה כפי שנוהגים לשלם על חוויות מהנות כצפייה בסרט או מסעדה".

נשמע לכם וואו? יש קאצ' – עליכם לתרום לפרויקט בעמוד ההדסטארט שלו בכדי לגרום לזה להתקיים גם במציאות. חלק מהתמריצים לתרום לפרויקט כוללים שיעורי שחייה פרטיים עם ברנע למקרה שעדיין לא השתכנעתם.