קרדשיאן אאוט: זה מה שנשים מבקשות מהפלסטיקאי שלהן היום

תחילתה של מגמה? מתנחים פלסטיים בארה"ב ובריטניה מדווחים כי מידי חודש ישנה עלייה במספר הנשים שמבקשות פרצופים כמו של איוונקה ומלאניה טראמפ - וכעת אפשר לקבוע שהעולם הזה מפגר (וגזען) לגמרי

מצליחים לזהות?
מצליחים לזהות?
27 בספטמבר 2017

כל תקופה מביאה עימה אידיאל אופי שונה שגורם למיליוני נשים להאמין שזהו מודל היופי הרצוי והראוי שעליהן לשאוף אליו. בעבר היתה זאת אנג'לינה ג'ולי והיום אלו הן בנות משפחת קרדשיאן שהפכו את מודל היופי המופרז שלהן למראה נחשק בקליניקות ההוליוודיות.
דיווח ב"גרדיאן" הבריטי מצביע על כך שלאחרונה מבצבצת לה תופעה חדשה במכוני הפלסטיקה: פרצופיהן של איוונקה ומלאניה טראמפ הפכו להיות מקור לרפרנסים למטופלות חדשות שאומרות למנתח שלהן "כזה אני רוצה".

 

נורמן רואו, מנתח פלסטי ממנהטן, פוגש בקליניקה שלו מידי חודש כמה וכמה נשים שמציינות בפניו בפירוש את איוונקה כהשראה חדשה למראה הפרצוף שלהן, אם כי יש לציין שמדובר בעשרות נשים ולא באלפי נשים. "מעולם לא פגשתי מישהי שרצתה פנים כמו של איוונקה לפני הפריימריז לנשיאות", סיפר רואו לתקשורת.

איוונקה טראמפ. צילום: גטי אימג'ס
איוונקה טראמפ. צילום: גטי אימג'ס

לדברי רואו, חלק מהנשים הוציאו 40,000 דולר על מילויים זמניים ובוטוקס ו-50,000 דולר על טיפולים יותר מאסיביים וחודרניים כמו ניתוחי אף ושתלים בלחיים. נוסף לזה, מוקדם יותר השנה, פרנקלין רוז, מנתח פלסטי מיוסטון אשר בטקסס סיפר ל- USA Today כי "איוונקה היא הסטייל אייקון החדש בניתוחים פלסטיים. רוז מיהר לקפוץ על העגלה וכעת מציע בקליניקה שלו "מלאניה מייקאובר", שכל אישה יכולה לעבור ולקבל את תווי הפנים של הגברת הראשונה של ארה"ב.

מלאניה טראמפ. צילום: גטי אימג'ס
מלאניה טראמפ. צילום: גטי אימג'ס

ובזמן שהאמריקאיות מתאמנות על המבטא של מלאניה שיילך טוב עם העיניים המצומצמות שלה, מסתבר שגם אצל הבריטיות הופיעה מגמה דומה (למען השם, למה אתן לא יכולות לפחות לנסות לקחת את קייט מידלטון כמודל?). טיחיון אשו, מייסד קליניקת ESHO ומומחה בהליכים קוסמטיים לא פולשניים, העיד כי הוא קיבל מספר לקוחות שהזכירו את איוונקה כהשראה, ורק לאחרונה מישהי ביקשה ממנו את קו הלסת שלה. עם זאת, "כשמישהי אומרת שהיא רוצה להיראות כמו מישהו אחר, הדאגה הראשונה שלך צריכה להיות 'האם יש לאישה הזאת דיסמורפיה בגוף? האם היא מנסה להשיג משהו שאינו מציאותי?'".

איוונקה טראמפ עם אבא. צילום: גטי אימג'ס
איוונקה טראמפ עם אבא. צילום: גטי אימג'ס

"למגמה החדשה יש בהחלט קשר לחשיפה", אומר אלן מטאראסו, מנתח קוסמטי מניו יורק. וכן, בשנה האחרונה גם הוא ראה עלייה במספר המטופלות שמזכירות את הטראמפית כשהן מדברות על מה שהיו רוצות לשנות בפניהן. ""זה הטבע האנושי. זה לא בלעדי לאיוונקה ומלאניה, זאת פשוט התקופה שהן במרכז. מצד שני, אם אני אהיה מפורסם ואקבל כזאת חשיפה, אני בספק אם אנשים יתחילו לרצות פרצוף כמו שלי, אז כנראה שהמראה של מלאניה ואיוונקה מייצג משהו של התקופה".

והתקופה היא כזכור תקופה לבנה, עם עלייה בגילויי הגזענות, האנטישמיות, חוסר פוליטיקלי קורקט והתבהמות כללית של נבחרי הציבור. שנאמר, הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם.