מוצרי קיץ להתרעננות שאת חייבת בתיק בקיץ הזה

מי פנים, כובע, מקדם הגנה ומגבון לספיגת שומנים: הקיץ פה והיערכות מוקדמת יכולה רק להטיב עימך ועם תכניותיך. אלו הם מוצרי החובה שכדאי להשאיר בתיק לימים ארוכים שדורשים התרעננות משרדית

פרצוף רענן. שאטרסטוק
פרצוף רענן. שאטרסטוק

מגבונים חד פעמיים סופחי שומן

המגבונים הללו אולי מיועדים לעור שמן, אבל בתכלס למי אין עור שמן בקיץ? (לא, ברצינות, אם אתן מכירות מישהי שאין לה עור שמן פליז נסו לגלות מה הסוד שלה). המגבונים של GIGI יספחו את שומן הפנים שלך גם אחרי יום עבודה קשוח, מה שאומר שהם לפחות יגרמו לך למינימום של תחושת ניקיון מינימלית.

דאודורנט קטן

על טעם וריח אין להתווכח, אבל על הריח שמופץ מבית השחי שלך – בהחלט כן. דאודורנט קטן בתיק לעת מצוא הוא מסוג הדברים שטוב לדעת שיש בתיק. שימי לב – דאודורנט על שכבת זיעה לא עובד טוב. כדאי להעביר ניגוב, אפילו עם סתם נייר טואלט יבש כלשהו (במידה ואין לך את מגבוני הניקוי השווים מהסעיף לעיל). כשאת מרגישה שיבשו הנוזלים, תתפרעי עם עוד שכבת דאודרנט, בעיקר בשביל התחושה האישית שלך. המלצת המערכת: ריח מלפפונים ירוק של דאב.

דאודורנט של דאב
דאודורנט של דאב

 

ספריי מים מרענן

רססי אותו, אל תעשי לו חשבון, רססי אותו כמו שריססת אותי, רסי אותו, רססי!!! ועל הדרך גם התרענני לך במים המרעננים של אוון, או של אוויאן, שיחזירו את הלחות לפרצופך ואת החיות לנקבוביותך.

כובע מצחיה

קטן, קומפקטי ויעיל – כל מה שצריך כדי להתגונן מהשמש הישראלית הקשוחה. הבונוס: מחיר טוב: 70 ש"ח.

מאוורר קטן

רצינו להמליץ לכן על מאוורר קטנטן לתיק, אבל העתיד הקדים אותנו וגילה נו כי מה שקורה כרגע בעולם זה דווקא מזגן אישי וייעודי שאפשר לשלוף בשולחן במשרד (כי הוא נטען עם כבל USB) וגם באוטובוס או סתם באמצע שומקום (כי הוא גם פועל על בטריות). כך או כך, מדובר במוצר מבורך. אם יש פה מישהו שעדיין לא השתכנע – הוא בצורת פאקינג שועל. למרות כל זאת, קבלי את המזגן האישי, מושלם לא פחות.