5 מסכות פנים שינקו לכן את האמ-אמא של הנקבוביות

מסכה אורגנית, מסכת בד או מסכת פחם? 5 המלצות למסכות פנים שיעזרו לנקבוביות שלכן לצלוח את הקיץ נקיות ומאווררות

מסכה לפנים. צילום: שאטרסטוק
מסכה לפנים. צילום: שאטרסטוק

הקיץ הישראלי מתחיל לחמם מנועים ולבדוק את הסבלנות את בלוטות הזיעה שלנו. כל בחורה שחיה במזרח התיכון נכנסת בחודשים הללו לכוננות מזגן-מקלחת-מסכה לפנים וחוזר חלילה. במידה ואין לך תקציב שמאפשר ביקור שבועי אצל קוסמטיקאית – אל חשש. מערכת טיים אאוט מגישה לך מסכות פנים מומלצות לניקוי והרגעת הפנים. נכון, את תמיד יכולה לערבב יוגורט עם אבוקדו ולקרוא לזה מסכה ביתית, אבל אם את פחות הרות סירקיס של הקוסמטיקה, הנה כמה הצעות יותר פרקטיות ומומלצות ויתרה מכך – שאינן מכילות פראבנים.

עוד כתבות מומלצות: 
יקר ומעולה: הקונסילר שמנצח את הקיץ הישראלי
פני הרשע: כך מצאתי בשעה טובה את הבוץ שמעלים לי חצ'קונים
קשה יש רק ברגל: התכשירים שיעזרו לכם לעלות על כפכפים בלי פאדיחות

מסכה של GUINOT

למותג הצרפתי גינו שנינתן להשיג רק אצל קוסמטיקאיות יש מסכת איזון לעור מעורב שמרגישה קלילה על הפנים ומשאירה תחושת ניקיון נהדרת. מלבד זאת, היתרון הגדול שלה הוא הזמן הקצר יחסית שצריך להשאיר אותה על הפנים – 10 דקות בלבד. נמרחת בקלות, יורדת בקלות, וחביבת המערכת זו השנה השניה ברציפות.

מסכה מאזנת של גינו. צילום מסך
מסכה מאזנת של גינו. צילום מסך

מסכה של ג'יג'י

בשנה האחרונה זכה הפחם הפעיל לכותרות בעולם הטיפוח וגם חברת הטיפוח ג'יג'י מצטרפת להילולה עם מסכת הפנים החדשה הזאת המבצעת תהליך דיטוקס לנקבוביות הפנים ומזינה את העור. המסכה מיועדת גם לנשים וגם לגברים ומיועדת לשימוש בתדירות של פעם אחת עד שלוש פעמים בשבוע. אחרי רבע שעה, אתן מוזמנות לקלף את המסכה מפניכן ולהרגיש את ההבדל בעצמכן.

 

מסכה מתקלפת של ג'יג'י. צילום: יח"צ
מסכה מתקלפת של ג'יג'י. צילום: יח"צ

מסכה של ד"ר האושקה

המותג האורגני האהוב אחראי לכמה וכמה תכשירים מצוינים, ביניהם מסכת הפנים הזאת שמתאימה במיוחד לעור רגיש ונעימה למגע כבר בשלב המריחה. המסכה, בעלת מרקם משחתי, נספגת כמעט לגמרי בפנים (צריך להשאיר אותה 20 דקות) וכשמורידים אותה מרגישים הזנה, ניקיון וגם הנקבוביות נראות מכווצות ושמחות.

מסכה של ד"ר האושקה. צילום: יח"צ
מסכה של ד"ר האושקה. צילום: יח"צ

מסכה של ספורה

נכון, עדיין אי אפשר להשיג את המוצרים האלה בישראל אלא אם אתן מוכנות לשלם הון על שילוח, אבל בואו נודה על האמת – בשלב מסוים של העונה ככל הנראה תקפצו לחו"ל וסביר להניח שבכל יעד זול בו תבחרו תוכלו למצוא סניף ספורה לרפואה. כשזה יקרה, אל תוותרו על מסכת החימר שלהם (מתאימה ל-4 שימושים) ומסכות הבד שלהם (לשימוש חד פעמי, למטרות שונות החל מניקוי ועד לחות והזנה). את המסכות יש לשים 15 דקות ואז להסיר. המחיר הזול הופך את העסקה למשתלמת במיוחד.

מסכה של מיכל סבון טבעי

על המסכה של מיכל כבר כתבנו כאן לאור מלחמתה הצודקת והיעילה נגד חצ'קונים, ובחודשי הקיץ השימוש בה הופך לקריטי פי כמה. מסכת הבוץ של מיכל גם טבעית לחלוטין וגם בעלת תו מחיר של 28 שקלים בלבד ל-50 מ"ל, מחיר מעולה בהתחשב בכמות ויעילות המוצר, ועוד יותר משלתם לעומת מוצרים טבעיים אחרים הנמצאים בשוק. את המסכה של מיכל מניחים על הפנים עד שמרגישים שהיא התייבשה לחלוטין ואז מסירים. שימו לב – המסכה "כבדה" למדי, כך שמומלץ לשים אותה בעיקר על האיזורים המועדים לפורענות כמו למשל מצח, לחיים וסנטר. על העור הדקיק שמסביב לעיניים – אין צורך לשים.

מסכת בוץ של מיכל סבון טבעי. צילום מתוך האתר
מסכת בוץ של מיכל סבון טבעי. צילום מתוך האתר