למה לעזאזל זה המייקאובר שאתם בוחרים לעשות אחרי פרידה?

כל פרידה היא התחלה של תהליך טיפוח עצמי מוגזם אך מוצדק, לפניכם ארבעה דברים שאנשים נוטים לעשות אחרי פרידה כדי להחזיר לעצמם את הבטחון העצמי האבוד

השחקנית ג'ואן קרופורד וארון הנעליים שלה (צילום: GettyImages)
השחקנית ג'ואן קרופורד וארון הנעליים שלה (צילום: GettyImages)
29 ביולי 2018

תספורת

בחיי עולם ראשון מדושנים פרידה נחשבת לטלטלה רגשית ממעלה ראשונה. הפסיכולוגית האמריקאית פטריסיה א' פארל סבורה ששיער הוא כלי הביטוי הזמין ביותר שבאמצעותו אפשר לאפיין את דמות האדם שבצלמה אנו מבקשים להיתפס. על כן מעצבי שיער עושים את הונם על מיני חמצונים, החלקות וקיצורי שיער שמטרתם להצהיר לסביבה שפלוני אלמוני הוא אדם חדש אשר השיל מעצמו את השקעותיו הרגשיות הבלתי נבונות, והוא כלל אינו מחריש את התייפחותיו לכרית או בודק מתי האקס נראה לאחרונה חמש פעמים מדי לילה.

אומרים ביי ביי לקצוות מפוצלים ולרגשות אשמה (צילום: shutterstock)
אומרים ביי ביי לקצוות מפוצלים ולרגשות אשמה (צילום: shutterstock)

עוד כתבות מעניינות:
סיפורי הפרידות שלכם בשש מילים
כך נראה הגבר הישראלי בעיניים זרות
למה גברים עדיין משדלים לזנות נשים ברחוב?

קעקוע

הפילוסוף הצרפתי ז'אק דרידה כבר העיר על הפונקציה הפרדוקסלית של הארכיון: בכל מעשה של רישום ארכיוני אנחנו לאו דווקא מבקשים לקדש זיכרון של דבר מה, אלא להרוויח את החירות שתאפשר לנו להשאיר אותו מאחורינו. כתובת הקעקע השאולה מן הגיאומטריה האוקלידית לא חרותה על זרוענו כדי שנזכור את תקופה רוויה בדמעות ובריבים מטופשים במחיצת האקס, אלא כדי שנוכל להניח את הזיכרון מאחורינו ולהמשיך הלאה בחירות הדוניסטית אופיינית: להסניף על מצע הקעקוע סמים בחברת אנשים אחרים בלי לחוש כל אשמה.

משאירים את האשמה מאחור (צילום: shutterstock)
משאירים את האשמה מאחור (צילום: shutterstock)

https://www.instagram.com/p/BkyHgTDh12_/

ספטום

ידוע כי בין זוגות נרקמת תודעת מצור בנוסח "אנחנו נגד כל העולם". מסיבה זו אין נקמה מתוקה מנקמת הספטום – פירסינג כה פופולרי וידוע לשמצה עד שיש ביכולתו להכמיר את לבו של האקס באמירה נחרצת וחד משמעית: הנה, עברתי לצד שלהם.

https://www.instagram.com/p/BlvxuZ9A23Q/

נעליים

כל דבר יכול לשמש כתירוץ מספיק לרכישות זוג נעליים, אך האמתלה המוצדקת ביותר היא פרידה, שכן הנעליים החדשות ירמזו בצניעות על כך ששוב אכפת לכם מאיך אתם נראים. מומלץ להשליך את הנעליים הבלויות שזכו לאינספור הערות מצד האקסית ותחתן לרכוש את הנעליים שהיא תמיד הפצירה בכם לרכוש. כעת תוכלו לרקוד עמן במחיצת אנשים אחרים.

View this post on Instagram

Next up – My shoe closet. ????????????????????????

A post shared by Paris Hilton (@parishilton) on