הדוש הגנרי – קווים לדמותו

עם פוזה יעני נאורה וסקס אפיל של חנון בלתי מזיק, קשה מאוד לזהות דוש מרחוק. אז מהם סימני האזהרה? פגשנו כמה נשים שעזרו לנו לצייר קווים לדמותו של הדוש, והרי לפניכם הקומיקסים, למי שצריכה המחשה

הדוש
הדוש
5 בספטמבר 2017

"את לא מבינה מה הדוש הזה אמר לי", "עזבי אותו, הוא סתם דוש", "מי, הדוש הזה?!". המושג "דוש" הפך מזמן לביטוי שגור בשיחות בין נשים. מי מאיתנו, בנות העשרים פלוס התל אביביות, לא חוותה על בשרה מפגש עם בחור שהופיע בחייה לרגע אבל צילק את נשמתה לעד? אז ברור שהדושים נמצאים בכל מקום, אבל אף פעם לא באמת הגדרנו מה בדיוק מאפיין את הדוש. ובקיצור, כשאנחנו אומרת דוש, למה אנחנו מתכווונות? כדי לענות על השאלה יצאנו לדבר עם כמה נשים, שסיפרו לנו סיפורים אישיים ודי מחרידים על מפגשים עם הטיפוס הנלוז. ויש גם סיפור אחד על דושית.

הסיפור של ד': המרחם על עצמו

"הבחור הזה יצא איתי בסך הכל לשלושה דייטים. כל דייט הוא אמר 'וואייי אני לא יכול איתך, את כזאת מדהימה וסקסית', והפציץ בהודעות. מצד שני, הוא גם סיפר שהוא הלום קרב ולכן קשה לו עם קרבה. בינינו, הסיפורים שלו נשמעו לי די מוגזמים. כל מיני 'בא לקחת אותי צונאמי אז התחבאתי מאחורי סלע ושם חיכה לי אלוהים'. גם כל קעקוע שלו ייצג איזו מלחמה. אולי כבר שם הייתי צריכה לחשוד שמדובר בדוש".

"אחרי דייט מספר שלוש, כשלא שכבתי איתו כי אמרתי לעצמי שאני רוצה משהו רציני – הוא פשוט נעלם מהחיים שלי. כעבור כמה ימים שלחתי לו הודעה של 'היי מה קורה' וכמובן שאחרי שאחרי שעתיים שהוא לא ענה, גם דפקתי לו איזה 'אתה מאכזב אותי זה לא מגיע לי'. יכול להיות שהוא בכלל היה בקקי ולא שם לב.

"אגב, היה לו זין ענק. לא נחמד, לא גדול, ענק. איך אני יודעת? טוב, האמת שכבר בדייט הראשון הייתי חייבת למשש את העניינים. נגעתי בו ולא הבנתי מתי זה מתחיל ומתי זה נגמר. אז אני די מרגישה פספוס. אבל שימות".

הדוש מזיין. יעל סגרסקי
הדוש מזיין. יעל סגרסקי

 

הסיפור של נ': היזיז חסר הטאקט

"ש' היה יזיז שלי במשך כמעט שנה, אבל זה לא מנע ממנו להגיד לי שוב ושוב 'אני אוהב אותך'. בשלב מסוים הפסקנו להיפגש, עד שהוא שלח לי הודעה: 'יש לי משהו להגיד לך'. תהיתי מה זה, והשתדלתי לא לפתח ציפיות, אבל בראש התחלתי להריץ תסריטים. למה שקרה כשנפגשנו, לא יכולתי לצפות גם בתסריט הגרוע ביותר.

"הוא פתח בזה שהוא חלם עלי חלום, שבו נפגשנו בים. עד כאן הכל בסדר, אפילו מחמיא. אבל בחלום שלו, לדבריו, הייתי יותר רזה. הוא תיאר איך ראה אותי בבגד ים והלסת שלו נפלה. ואז עשינו בחלום 'סקס של זיקוקים'. כאילו הסיפור הזה לא מספיק, הוא שאל אחר כך, 'את עושה עם זה משהו?'. כשהוא קלט שאני בהלם, הוסיף 'אבל שלא תחשבי, את מהממת מבפנים ומבחוץ בעיניי…'. העפתי אותו על טיל".

הדוש בתיאום ציפיות. יעל סגרסקי
הדוש בתיאום ציפיות. יעל סגרסקי

 

הסיפור של ת': הפלרטטן מהפייסבוק

"היה מישהו ששידר לי מסרים מאוד לא ברורים ושלח לי קטעים שהוא כתב על בנות שהוא רצה. דיברנו על זה ודי נמנענו מלדבר על האם נצא או לא. הוא שאל אותי אם אני מכירה איזו מישהי שלמדה איתי וסיפרתי על זה שהיא תמיד נצחה אותי באודישנים, במגמת תיאטרון, בהכל. ואז הוא אמר שזאת הבחורה שהוא רוצה. אמרתי לעצמי, 'יופי, גם בזה היא נצחה אותי'. התאכזבתי לא רק מזה שהוא לא רוצה אותי, אלא גם מעצמי".

הדוש מנצח שנית. יעל סגרסקי
הדוש מנצח שנית. יעל סגרסקי

 

הסיפור של ב': האקס המיתולוגי

"אחרי שיצאנו מספר ימים, אמר לי הבחור, 'אני אוהב בחורות רחבות אופקים, ואת צרת אופקים'. במקום לקום וללכת, מה עשיתי? כמובן – התעקשתי להוכיח לו שאני מאוד רחבת אופקים.

"איכשהו נשארתי איתו שנה וחצי, במהלכן הוא היה חייב לוודא בכל הזדמנות אפשרית שהוא יותר חכם ממני. מעבר ללהסביר לי כל דבר, אם הוא נתפס במשהו שהוא לא ידע הוא נהיה זעוף כמו ילד קטן.

"זה נגמר בזה שטסתי ונפרדנו. כשחזרתי, הוא רצה לחזור. כמובן שהוא לא עדכן אותי בזה, אלא פשוט הניח שניפגש אחרי שאחזור. אז איך גיליתי שהוא רוצה? יצרתי איתו קשר ביום ההולדת שלו כדי לאחל לו מזל טוב, ועל הדרך הוא אמר, 'אהה, אז את לא רוצה להפגש?'. אני עדיין שומרת איתו על קשר כי אני אומרת לעצמי כל הזמן שלא ייתכן שהייתי עם כזה אפס שנתיים מהחיים שלי. אני חייבת להוכיח לעצמי שלא בזבזתי את הזמן על אידיוט מוחלט".

מפעל לדושים. יעל סגרסקי
מפעל לדושים. יעל סגרסקי

 

ולמען ההגינות, הנה לכם גם סיפור אחד על דושית.

הסיפור של א: העניינית

"יצאתי עם חברים לבר. פגשתי שם בחורה טובת מראה, והתחלתי לדבר איתה. השיחה זרמה טוב והיה לנו כיף. לאט לאט חברים שלי נושרים וגם שלה והיא אמרה שתצטרף לחברות שלה. הצעתי לה שנישאר שנינו לבד. היא שאלה 'אתה גר קרוב?'. הבנתי את הרמז המשמח, ולקחתי אותה לדירה שלי. כשהגענו אליי התחלנו להתמזמז ברחבי הדירה, עד שהגענו למיטה. כמו בחור מחונך, לפני הכל – ירדתי לה. השקעתי כמו שצריך, והבחורה הגיעה לסיפוקה. ואז היא אומרת לי 'יאללה, אז אני אזוז'. הייתי משוכנע שהיא צוחקת, כי זה היה כל כך מהיר והגיע משום מקום אבל אז היא הוסיפה, 'כן, פשוט מחר יש לי משהו מוקדם על הבוקר…'. היא פשוט קמה, התלבשה והלכה".

הגיע הזמן להיפרד. יעל סגרסקי
הגיע הזמן להיפרד. יעל סגרסקי

[interaction id="59afa004c2d8760001ee3026"]