מרטיט: איזה ויברטור הוא הסקס המושלם?

הם מסקרנים, הם מוזרים, הם צבעוניים, הם בצורות של ארנבים, אבל איזה מהם הכי שווה והכי נכון למיטה שלך? כשליחות למען המין של המין הנשי יעל סגרסקי יצאה לבדוק את הוויברטורים הכי נחשקים בשוק, וחזרה עם תובנות עמוקות

בננה. צילום: שאטר סטוק
בננה. צילום: שאטר סטוק
5 בנובמבר 2017

אין ספק שהיכולת להביא ביד היא המתנה הנפלאה ביותר שנתן הטבע לאנושות כולה. לבנים, זה מושלם: מורחים על הידיים איזה שמן או חומר סיכה, והנה, קיבלתם את התחושה המבוקשת. אצל נשים, העניין קצת סבוך יותר. גם אם את נהנית לענג את עצמך בבית, בשלב מסוים יתחשק לך משהו מעבר. ולא, לא מדובר ברגשות, אלא בחדירה שתקרע לך את הצורה.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
למה לנשים קשה למצוא סקס?
הכירו את הנקודה שתשדרג לכם את חיי המין
כך הטיפול הפסיכולוגי הרס לנו את החיים

ובכן, מה שלא עושה הטבע עושה הצבע הוורוד הזרחני. זה, מסתבר, הצבע השולט בעולם הוויברטורים. תובנות רבות עלו מתוך השימוש בחמשת המוצרים הנבחרים ששלחו לנו חנויות הסקס המובילות בתל אביב, אך השאלה הגדולה מכולן שביקשנו למצוא לה מענה היא, איזה מהחברים הרוטטים הללו יספק את צרכיה של האישה הבלתי מתפשרת? לפניכם המסקנות.

1. Pretty love – Webb

מחיר: 210 ש"ח

ובכן, מדובר באביזר אימתני. למעשה, הוא היה כל כך גדול ומעוקל שהצליח לחרוך אפילו את גופה למוד הפינים של הנסיינית. זה הזמן לעדכן את המין הגברי שאיבר ענק הוא לאו דווקא דבר חיובי, ואם יש לכם אחד כזה, בבקשה מכם, אל תדחפו אותו בכל הכוח. דרושה כאן רגישות. יותר מזה, לפעמים דווקא איבר ממוצע בגודלו הוא הנהדר מכולם, בהיותו מאפשר לאישה לתמרן אותו לפי צרכיה.

ובחזרה למפלצת המין המכנית: יש בה חלק אחד משובח. מדובר בארנב המחובר אליה, שהוא, איך לומר, ממש ארנב. עם פנים, והכל. אבל אם נשים רגע בצד את העיצוב הקריפי שמערער את זהותה המינית של המשתמשת – האזניים של היצור האומלל הזה עושות ניסים ונפלאות. באמצעות שימוש נכון במצבי הרטט השונים שלהן, תוכלו לענג את עצמכן ולהגיע למקומות שאליהם לעולם לא הגעתן עם בן אנוש.

Pretty Love – Webb
Pretty Love – Webb

2. CRDC Life – Music Vib

מחיר: 549 ש"ח
חנות: הפולנייה

לפניכם מוצר כמעט מושלם. גודל נעים לבריות, צורה מזמינה ותוסף לעינוג העניינים החיצוניים. אלא שרצה ראשם המעוות של היצרנים וקצהו של הפין – מחודד. מי שפחות נהנת משפיץ בתוך גופה, כלומר כולן, יכולה להינות משימוש במוצר על פני הדגדגן ושות'. אגב, הנסיינית באופן אישי לא בדקה את האופציה הזאת, אבל מסתבר שלחיצה על אחד הכפתורים בגוף המוצר גורמת לו להגיב לקול המשתמשת. העניין הוא שהמשתמשת הספציפית הזאת, לא רגילה כל כך להיות קולנית כשהיא מביאה ביד לעצמה בבית.

CRDC Life – Music Vib
CRDC Life – Music Vib

3. Svakom – kery

מחיר: 329 ש"ח

חנות: ליבידו

לגבי המכשיר מעורר התמיהה הזה, שצורתו כצורת כפית, טען היצרן שהוא מופלא לשימוש אנאלי ועבור זוגות. לאכזבתו של היצרן, הנסיינית לא עפה על אנאלי ואיננה זוגות. כך, בסופו של דבר, עבור המשתמשת היחידנית, מדובר במוצר בעל שני צדדים בלתי אטרקטיביים: צדו האחד קעור ונוקשה והשני שטוח ואנמי. מה שנותר לעשות הוא לפתוח את מיכל הבן אנד ג'ריז שלנו ולאכול עם הכפית בתקווה לאורגזמה קולינרית.

Svakom – Kery
Svakom – Kery

4.Satisfyer Pro 02

מחיר: 485 ש"ח

חנות: סיסטרז

הוויברטור בעל השם של גיבור העל מדמה את חוויית הירידה. אבל לא סתם, אלא בצורה ריאליסטית להפליא, כולל רעשי היניקה המוכרים שתרומתם לאווירה מוטלת בספק. ניתן לבחור במוצר הזה בין מגוון רמות של אינטנסיביות, כשלמרבה הנוחות הן מסודרות בזו אחר זו באופן הולך ומתגבר. מומלץ ביותר עבור חובבות הירידות שמתוסכלות מלהסביר לפרטנר מה לעשות. עם זאת, חשוב לציין שאין על התחושה של לשון קשובה ושובבה.

Satisfyer Pro 02
Satisfyer Pro 02

5. Nalon – Rockit

מחיר: 360 ש"ח. כל תוספת: 50 ש"ח

חנות: פטישדיל

המיקרופון הזרחני הוא מוצר שלמעשה מסתמך על התוספות שלו. בלעדיהן, נותר זין גדול מדי כדי להיכנס לוואגינה סבירה וגם הצורה שלו לא בדיוק מסבירת פנים. התוספת הנכונה היא שעושה את ההבדל, ואנחנו כאן כדי לספר לכן מהי. מדובר בזו שמכונה על ידי החברה "בצורת איבר" (כמה ספציפי), ובנויה באופן שנועד לגרות מבפנים את נקודת הג'י ומבחוץ את הדגדגן. מדויקת, עדינה, נוחה לתמרון ומגוונת את יחסייך עם עצמך.

לאחר כל הקומפלימנטים יש להסתייג ולהבהיר שגם המוצר הזה, כמו קודמיו, מאתגר יותר מידה הימנית של המשתמשת ודורש ממנה ללמוד אותו ואת עצמה. למעשה, היתרון היחידי של הוויברטור על סקס עם בן אדם, הוא זה שהוויברטור לא מדבר, אין לו רגשות ואת לא צריכה לפחד להיקשר אליו או לפגוע לו באגו. אהה, והוא גם רוטט. אולי זה בעצם הרבה יותר טוב מסקס עם בן אדם.

Nalon – Rockit
Nalon – Rockit