טיים אאוט timeout

לובשות עוצמה

| מאת: רתם איזק

אדידס בקמפיין ובקולקציה נשית שיעצימו לכן את השרפה

גירל פאוור. מתוך הקמפיין של אדידס

הסיכוי שאני אתלהב מקטלוג זהה לסיכוי שאהיה לסבית: אני נורא רוצה, אבל באמת שזה לא עובד. הקטלוג שהוציאו אדידס לקראת הסתיו לא רק שהפתיע אותי, אלא עלול לגרום לי סוף סוף לחצות את הקווים: לרגל השקת קולקציית All in for my girls (תרגום חופשי: "תישאר על הספה, שמן, אני בכל מקרה מעדיפה לבלות עם חברותיי בזמן שאתה מעטר את רצפת הסלון בעור כפות רגליך המקולף") החליטו בחברה ליצור קטלוג שמציג את מהות הגירל פאוור.

תמונות של נשים מתאמנות ומשפריצות אדרנלין (ולאו דווקא סקס, כפי שמרבית המותגים משתדלים לעשות) חושפות את קולקציית הנשים החדשה של המותג, שמציע הפעם בגדי אימון פונקציונליים שיתאימו לכל סוגי הספורט, מיוגה עד ריצה, ואף יאפשרו לך להמשיך לבית קפה בלי להתפדח על שנתפסת בטרנינג.

מבינים בנשים – גם בשנים קודמות עשה המותג כבוד למין היפה, עם קמפיין בשיתוף קייטי פרי ושחקנית הטניס קרוליין ווזניאקי:

בכלל, בגדי ספורט היום אמורים לספק מענה מלבושי גם מחוץ לכותלי המכון, כי כשהבדים מנדפי זיעה, גמישים וקלים במיוחד אין סיבה שלא תחרשי עליהם גם בבית, במשרד או סתם לקפה של שישי אחרי שהתפרקת על איזה שק איגרוף בשיעור קיקבוקס – ובזה אדידס מצטיינים בשנתיים האחרונות. הם לא מנסים ליצור קולקציה סקסית, כאמור, אלא לעשות נעים לנשים שלא נופלות מאלה שמשתתפות בקמפיין: אתלטיות, חזקות ובטוחות בעצמן. וגם אם אתן לא כאלה – טייץ זרחני או חזיית ספורט משגעת תמיד עושים חשק להשתולל על ההליכון.

תודו שזה עושה חשק – סרטון הקמפיין הנוכחי של אדידס – All in for my girls:

ביגוד 129־549 ש"ח, נעליים ואביזרים 49־749 ש"ח, להשיג בחנויות אדידס

ואם בא לכן לתת בלייק, היכנסו לאינסטגרם של המותג:

בואו לעקוב ולדבר איתנו גם בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם. עדכונים יומיים על הכתבות הנבחרות בטיים אאוט ניתן לקבל בניוזלטר היומי שלנו

תגובות

now Silence is Golden SRV:SRV1 on: f2fadbfc0df0