להזיע בסלון: אתר חדש מציע אימוני כושר אונליין עם מאמן צמוד

תשכחו מאפליקציות וסרטוני יוטיוב לא ברורים - FitMyTime הוא אתר חדש שמציע שיעורי כושר עם מאמן צמוד שמדריך דרך שיחות וידאו. אין צורך יותר לצאת מהבית ולהזיע ברבים

אימון כושר בבית (צילום: שאטרסטוק)
אימון כושר בבית (צילום: שאטרסטוק)
30 באפריל 2018

 

הפיד באינסטגרם עמוס לעיתים קרובות באינספור תמונות של מתאמנות ומתאמנים שמשוויצים בהיותם חטובים ובעובדה כי הם פוקדים את מכוני הכושר. הדבר, כמובן, גורם לתל אביבי המצוי להרגיש כי כל העולם סביבו עוסק בספורט – חוץ ממנו. ובכן, אם בא לכם להצטרף לחגיגת הפרשת הסרוטונין במוח והריבועים בבטן, עכשיו אפשר לעשות זאת גם מהסלון בדירה, מבלי להתחכך באנשים שכבר צברו ניסיון והורידו משמעותית את אחוזי השומן בגוף.

>> מה יהיה עם קניה ווסט? הכפכפים החדשים והמוזרים שלו 

FitMyTime הוא אתר הכולל בחובו מאמנים ומאמנות שמציעים שירות של אימון בשיחת וידאו. כלומר – אתם פותחים את המצלמה בסמארטפון או במחשב, המאמן צופה בכם (אתם כמובן צופים בו גם), מעביר לכם הוראות ועוקב אחר הפעולות שלכם. ממש כמו להצטייד בגולגול מרושל ולצעוד לגן הקרוב לביתכם, רק בלי כל הקטע של להיות נבוך.

פוסט בפייסבוק של אחת המאמנות
פוסט בפייסבוק של אחת המאמנות

מי שעומדת מאחוריי האתר היא יעל אופנהיים. "דיברתי עם חברה שטסה ומתאמנת הרבה. היא סיפרה לי שכשהיא בחו"ל המוטיבציה שלה יורדת, כי המאמנת שלה לא איתה", היא מספרת. "שאלתי אותה למה הן לא עושות אימון בסקייפ למשל וככה הבנתי שיש כאן משהו שהוא קל מאוד לביצוע ויכול לפתור מכלול של בעיות". אאוריקה! יעל מעלה בעיות נוספות שנתקלים בהם מתאמנים, לא רק כאלה שנמצאים הרבה מחוץ לישראל. "רוב השיעורים במכונים למיניהם מתקיימים בשעות הבוקר המוקדמות או בערבים, מה שלא תמיד מתאים לכולם. באתר שלנו אתה יכול לבחור את השעה שהכי נוחה לך, מבלי לצאת מהבית ולדאוג לנסיעות, לבייביסיטר לילדים או להתרחק יותר מדי מהסביבה שלך".

אז למה לא יוטיוב או אפליקציות למיניהן? גם לזה ליעל יש תשובה. "אני חושבת שאחד הדברים הכי חשובים הוא שיש מישהו שנמצא איתך. עשיתי אימונים ביוטיוב או באפליקציות, אבל האימונים חוזרים על עצמם ואף פעם אין בעיה להפסיק את הסרטון אם אין לך כוח או מוטיבציה. ברגע שאתה מחוייב זה אחרת". האימונים עצמם לא קורים דרך האתר, אלא כמו שמתארת זאת אופנהיים "אפליקציה צד ג'" – כל שירות שיחות וידאו שקיים. "הדעות מצד המאמנים חלוקות. יש כאלה שמעדיפים את הגישה המסורתית – להיות קרוב אליו, כדי להימנע מפציעות ולקיים את התרגילים בצורה הטובה ביותר. מצד שני יש הרבה מאמנים שהתלהבו".

הרישום לאתר חינמי לחלוטין ומחירי השיעורים עצמם נעים בין 35 דולר ל-57 דולר (מחירים סטנדרטיים של אימוני כושר אחד על אחד). המאמנים עתירי ניסיון, כך מובטח באתר. כעת השירות נמצא בעיקר בישראל, אבל המטרה היא להרחיב את הפעילות לכל העולם.

FitMyTime.com

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!