קולולולו בריטי: מייגן מרקל והנסיך הארי מצפים לילד ראשון

מייגן מרקל ובעלה הנסיך הארי מצפים לילד או ילדה, כך על פי הודעה רשמית מטעם הממלכה הבריטית. "הוד מעלתם, הדוכסים מסאסקס שמחים מאוד להודיע כי הם מצפים לתינוק שייוולד באביב 2019". מעניין מה העצות שמייגן תקבל מהגיסה קייט

מייגן מרקל והנסיך הארי. צילום: גטי אימג'ס
מייגן מרקל והנסיך הארי. צילום: גטי אימג'ס
15 באוקטובר 2018

 

לידה מלכותית: ארבעה חודשים אחרי החתונה שמשכה את עיניי כל העולם, מייגן מרקל (37) והנסיך הארי (34) לבית המלוכה הבריטי, מצפים לילד ראשון. בהודעה רשמית מארמון קנזינגטון נכתב: "הוד מעלתם הדוכסים מסאסקס שמחים מאוד להודיע כי הם מצפים לתינוק שייוולד באביב 2019. הם מאוד מעריכים את כל התמיכה שהם מקבלים מאנשים ברחבי העולם מאז החתונה שלהם במאי האחרון, ומאושרים לחלוק את החדשות האלה עם הציבור". דוריה, אמה של מייגן, שזכורה לכולנו מהאישה שיושבת לבדה בכנסייה ומסתכלת על מה שקורה סביבה כעל לא מאמינה, מסרה גם היא שהיא "מאושרת מאוד" ומצפה לנכדה הראשון.

>> עכשיו גם אתן יכולות לקנות טבעת כמו של מייגן

מייגן והארי מתחתנים. צילום: שאטרסטוק
מייגן והארי מתחתנים. צילום: שאטרסטוק

לפי הדיווחים, הזוג הודיע על כך למשפחה בתום חתונתם של הנסיכה יוג'יני, נכדתה של המלכה אליזבת' שהתקיימה ביום שישי האחרון בטירת ווינדזור. השניים הגיעו לסידני היום לטובת הסיור המלכותי שלהם, שימשיך מאוסטרליה לפיג'י, טונגה וניו זילנד. בארמון דאגו להדגיש כי לא יהיו שינויים בעקבות ההודעה המרגשת. אנחנו תוהים מתי תגיע ההצהרה של אחותה של מייגן,  שתגיע להשחיר.