חפשו אותם באינסטוש: אמנים מקומיים ששום פיד לא שלם בלעדיהם

הפיד שלכם זקוק לרענון מתמיד והאמנים האלו ירימו לכם וימתיקו את זמן השאול באוטובוס. קבלו את חשבונות האינסטגרם המקומיים שאנחנו הכי אוהבים לתת להם לב אדום

אינסטגרם שאנחנו אוהבים. צילום מסך
אינסטגרם שאנחנו אוהבים. צילום מסך

עם כל האהבה שלנו לממים, לפעמים צריך בפיד סדרת אימג'ים טובה כדי להעביר את הזמן באוטובוס. למרבה השמחה, אינסטגרם גרם לכמה כשרונות מקומיים להתבלט בזרם האינסופי של הפילטרים והבולשיט, ואספנו כמה מהדפים האהובים עלינו לרשימה אחת שגם לכם כדאי לשים לב אליה.

Mi_ss_ing

סגנון חד וצבעוני שמצליח למגנט גם בציורים "פשוטים" לכאורה של שחור לבן. כישרון שקשה לא להתמכר אליו מיידית.

 

https://www.instagram.com/p/BbkIyycF34M/

 

 

Roygooo

חביב המערכת וצלם העל מתחזק עמוד אינסטוש שמדגים את החזון האסתטי שלו שכולל צורות גיאומטריות, צבעים חלקים וקומפוזיציות שונות ומשונות. כשרוי גיא מצלם – כל מה שנראה בנאלי הופך לדימוי חדש שמחדש. ברוך בורא הפרספקטיבה החדשה.

https://www.instagram.com/p/BifCncAhY7L/

 

Oren Fischer

תזכרו את השם "אורן פישר", לא רק בגלל שהעבודות שלו נפלאות, אלא גם בגלל שכשהוא יצליח בענק בעולם האמנות הישראלי ויזרוק משם זין על כולם תוכלו להגיד שאהבתם אותו עוד קודם. בנתיים אתם מוזמנים להתרשם מהקליפ ההיסטרי שהוא יצר לרד אקסס לרמיקס "דאון טאון תל אביב" ואם יזדמן לכם – גם לתפוס אותו בבית האדום בשפירא.

 

https://www.instagram.com/p/Bden7GsFjao/

Sara kori

היד של שרה כל כך יציבה והקעקועים שלה כל כך מדויקים, שרשימת ההמתנה מתפרשת על פני מיליון שנה בערך. מאיירת שאנחנו אוהבים!

https://www.instagram.com/p/BdaxP7qHoHV/

https://www.instagram.com/p/BdVcRzaHT1y/

Pilpeled

אי אפשר באמת לעשות רשימה כזאת מבלי להתייחס לפילפלד – המאייר מהרצליה שמרוח על קירות, חולצות, מצתים, סיכות, גרביים, חללי עבודה של הייטקיסטים שונים ומשונים ועכשיו גם בפיד שלכם.

View this post on Instagram

Similarweb offices #pilpeled photo by: @amitbarak

A post shared by PILPELED (@pilpeled) on

View this post on Instagram

#pilpeled

A post shared by PILPELED (@pilpeled) on

https://www.instagram.com/p/BZtvD0glIVc/

Lili Me

האובססיה שלנו לרקמות מצאה בית בעמוד הזה מאת נטלי סבן, בוגרת המחלקה לטקסטיל של שנקר. היא עושה לנו חשק להצטרף לחוג יצירה או לקנות סווטשירט בעבודת יד אישית שיהיה רק אחד ממנו בכל העולם. דברו איתה בפרטי כדי להתקרב לרקמת החלומות שלכם – אולי היא תסכים למכור לכם אחת.

https://www.instagram.com/p/Bd5kCJ5Al2q/

https://www.instagram.com/p/BdrUPqWAfxq/

https://www.instagram.com/p/BduCuSxgSa6/

Or Lapid

יש לנו זיכרון מעומעם של צבעי מים מיצירות האמנות שלנו בגן, ולצערנו הוא אפילו לא מתקרב ללהיות מהפנט כמו הציורים של אור לפיד.

https://www.instagram.com/p/BRiGjS5D0H6/

 

Know Hope

אם הציורים של אדם יקותיאלי לא ייתנו לכם תקווה, לא ברור מה כן.

https://www.instagram.com/p/BW16pvLFVfs/

https://www.instagram.com/p/BTY9OKGFiwT/

Yonil

יוניל (יונתן לקס), חלק מקולקטיב האמנים "Prettimess" – מתחזק את אחד הדפים שאפשר לשקוע בהם שעות על גבי שעות. הידעתם? חולצה שלו גם כיכבה אצלנו בהפקת אופנה מיוחדת שעשינו עם כלבי "תנו לחיות לחיות".

 

Daily Doodlegram

המאיירת גפן רפאלי מאירה לנו את הנשמה עם עמוד מצליח, כולל גרעין קשה של מעריצים. איורים שמצליחים לרגש כאילו הם סרט באורך מלא וסימפוניה ביחד.

https://www.instagram.com/p/BaUYHDXgh6p/

 

Broken Fingaz

הריהאנה החיפאית של הסצינה הישראלית.

View this post on Instagram

Link in BIO ״כיבושי״ אקריליק על שקף, 72×115 ס״מ, 2017. עבודה חדשה שיצרנו לרגל ציון “חגיגות” חמישים שנות כיבושי: כחלק מהדור שהתבגר בארץ בשנות התשעים והאלפיים, גדלנו אל תוך שפע אמריקאי צבעי ניאון ופלסטיק לצד מציאות מייאשת ופאניקה תמידית. ׳כיבושי׳ היא סדרת מדבקות המורכבות מדימויים שהקיפו אותנו מאז ילדותנו. כשילדים באמריקה העריצו גיבורי על, תרבות הפופ שלנו היתה גנרלים וטרוריסטים. העבודה, ׳כיבושי׳, מוצגת במוזיאון Urban Nation בברלין. מהדורה מוגבלת של דף מדבקות מוצעת למכירה באתר של גוסטאון. הרווחים מ- 100 העותקים הראשונים שימכרו יתרמו למטרות חינוך דו-לשוני בחיפה. “Kibushi” (roughly translated as “Making the occupation cute”) ACRYLIC ON TRANSPARENT PAPER AND MIXED MEDIA 72 x 115 CM, 2017 A new work we created to “celebrate” 50 years of occupation. As part of the generation who grew up in the 90s and 2000s in Israel with a wealth of western influences – neon colours and plastic – and at the same time, the depressing reality and constant panic that is part of daily life here. These stickers are from the images that flooded our world; while kids in the west worshipped comic superheros, our Pop culture was generals and terrorists. The work Kibushi is now on display at Urban Nation Museum in Berlin. A mini version of the work is available as an edition sticker pack available only through Ghostown. The profit from the first 100 packs sold will go to bilingual education in Arabic and Hebrew in Haifa. Link in BIO

A post shared by Broken Fingaz (@brokenfingaz) on

 

https://www.instagram.com/p/BbCbPfvjwmy/

Niv Tishbi

רק עכשיו הסתיימה התערוכה Snooze של אחד האמנים היותר אהובים עלינו. כדאי לעקוב כדי לא לפספס את התערוכה הבאה וחובה לקנות גלויה שלו לתלייה בבית – מדובר בעבודות סוחטות מחמאות ברמה בינאלומית, מניסיון.

View this post on Instagram

Tears of joy ????

A post shared by Niv Tishbi (@nivu_san) on

https://www.instagram.com/p/BbsIo9MHCU2/

Elad Larom

הלוואי שהסלון שלנו היה נראה ככה. אנחנו רוצים את הכל. הכל.

https://www.instagram.com/p/BajgSTAH0b-/

View this post on Instagram

#study #georgegrosz

A post shared by Elad Larom (@ricemann) on