הב לי שולחן: איקאה פתחה שעריה לכלבי רחוב והקהל מאוהב

סניף של הרשת באיטליה הכריז על פתיחת שערי החנות לכלבי רחוב, שנמלטים מן הכפור אל תוך החנות ותופסים נמנום איפה שבא להם, כולל מזון ומים על חשבון הבית

איקאה למען כלבי הרחוב
איקאה למען כלבי הרחוב
20 בנובמבר 2018

איקאה איטליה הטילה פצצה, וזה לא קשור למבצע מיוחד על מנורת קיר הינדשלופן: סניף של החנות בקטניה איטליה פתח את שעריו לכלבי רחוב שיכולים להיכנס באין מפריע ולתפוס תנומה על שטיח אקראי כלשהו ברחבי החנות.

https://www.instagram.com/p/BpcLUl1gwLp/

תמונות של כלבים שרועים להנאתם באיקאה החלו לצוץ ברשת ואוהבי הכלבים החלו להמטיר מחמאות ודברי מתיקה על איקאה – שהיא בדרך כלל אחת השלוחות היותר סחיות של הקפיטליזם.

הראשונה לעוף על התופעה היתה מרטין טאצ'יה שהסתובבה לה בחנות כשהיא הבחינה בכלב מנמנם באחת מתצוגות הסלון לדוגמה שפרושות ברחבי החנות. "התגובה שלי היתה הפתעה מוחלטת", סיפרה טאצ'יה לאתר דודו. היא גילתה שהחנות החליטה לאפשר לכלבים משוטטים למצוא מחסה מן הכפור בענקית הרהיטים ואף העלתה לרשת ווידאו חמוד להחריד שמתעד את כל הדבר הנפלא הזה.

https://www.instagram.com/p/BkVaT3InmWC/

נוסף למחסה, החנות מספקת לכלבים גם מזון ומים, ובימים האחרונים מועלות לרשת תמונות של לקוחות מרוצים, ולאו דווקא בגלל הטפט החדש שלהם לסלון. מערכת טיים אאוט מעודדת את איקאה ישראל לקחת דוגמה ומופת מן האיטלקים ולפתוח את שעריה לכל חיות הרחוב, הבר והשדה בהקדם האפשרי.