כיפאק HAY: איקאה מכריזה על השקת מיני קולקצייה עם מותג העל HAY

ענקית הריהוט השבדית מכריזה על מיני קולקצייה בשיתוף עם מותג העל HAY. הקולקצייה שנוצרה בעזרת המעצבים Mette ו- Roy כוללת פריטים עיצוביים קטנים לבית, רהיטים, כלי הגשה וכיסאות גינה

מתוך הקטלוג של איקאה
מתוך הקטלוג של איקאה
20 באוקטובר 2017

איקאה משיקה קולקצייה חדשה במהדורה מוגבלת תחת הכותרת YPPERLIG – שיתוף פעולה ייחודי עם מותג העיצוב הבינלאומי הידוע HAY. הקולקצייה פותחה יחד עם זוג המעצבים הדנים Mette ו- Roy בעלי מותג העיצוב הבינלאומי ומטרתה לענות על הצורך של הקהל לריהוט ואבזור איכותיים.

6

אחד החידושים הבולטים הוא ליין חדש של תיקים רב שימושיים שמזכירים בצורתם את תיקי הקניות הענקיים והכחולים של איקאה. התיקים החדשים מגיעים בצבעים נוספים והניחוש שלנו הוא שהם הולכים להיות שימושיים במיוחד לים.

12

מרביתם הפריטים בקולקצייה בעלי צורות גרפיות, עשויים חומרים חזקים ומלאי צבע. בין הגוונים הבולטים ניתן למצוא צבעי סתיו בגווני אפור, ירוק, כחול ואדום כהה. החומרים המובילים בקולקצייה הינם מתכת, עץ ובד.

10

כמו כן, ניתן למצוא בקולקציה מנעד רחב של מוצרים החל מריהוט קל כגון כסאות, ספסלים וספות ועד כלי נוי כגון אגרטלים ופמוטים, מסגרות ומדפים מעוצבים, מגשים, כדים, מנורות עומדות ועוד.

7

2

13

1