טיים אאוט timeout

מפוצצים בהשראה: אתם צריכים ויז'ן בורד בשביל לתקתק מטרות

| מאת: רות פרל-בהריר

הוויז'ן בורד, קולאז' שמסייע לסמן ולכבוש יעדים, מסתמן כטרנד הלוהט של השנה בהוליווד ומחוץ לה. חברי המערכת של Time Out התכנסו ליצור לוח משותף שנראה כמו הסיוט של קוואזימודו

  • https://static2.timeout.co.il/media/2018/02/sizes/IMG-3481_ערוך_H_wo_680_382.jpg
הויז'ן בורד של חברי מערכת טיים אאוט במלוא הדרו. צילום: דור בלייר

באופן כללי אפשר להכריז על משהו כדבר הגדול הבא אם הוא הופיע בסטוריז של קלואי קרדשיאן. בחודש שעבר, למשל, זה היה ויז'ן בורד שהיא הכינה: מעין קולאז' של גזירי תמונות שאמור לסייע למי שהכינה אותו להבין באופן ברור יותר מהן המטרות שלה בחיים, ולאחר מכן להיות תזכורת ויזואלית ניצחת לכך. לגמרי במקרה, בשעה שקרדשיאן העלתה את הסטורי שלה, התקבצה חבורת מגניבות תל אביביות עם קצת אלכוהול איכותי ועם חברתן, הקואצ'רית מאיה גור, כדי להכין לוחות השראה משלהן לקראת השנה החדשה.

הויז'ן בורד של קלואי קרדשיאן

גור, קאוצ'רית לנשים בשינוי ואם לשניים, מסבירה כי לדימויים חזותיים אימפקט שונה מאשר לדימויים מילוליים, ולכן הם כלי מרכזי ביצירת לוח השראה אישי. "רק מי שבחר בדימויים מסוימים יודע מה המשמעות המדויקת שלהם עבורו", היא מסבירה. לדבריה התבוננות יומיומית בלוח השראה אישי, הנושא את המסר האישי הזה מאוד, "מתכנת את המוח לחפש את הדברים שסומנו כמטרות".

גור מוסיפה כי לא רק מובילות דעה בתחום האופנה כמו קלואי קרדשיאן נוהגות להשתמש בלוחות השראה, אלא גם ספורטאים מקצועיים שנדרשים לשמור על רמות ריכוז ומוטיבציה גבוהות.

 

"הצעד הראשון בדרך לכל שינוי הוא מודעות", היא אומרת. "ברגע שתיקחו את הזמן לחשוב מה אתם באמת רוצים כבר תחזיקו איזשהו סוג של מצפן. כשתגיע הזדמנות שעולה בקנה אחד עם הרצונות שלכם, כבר יהיה לכם הרבה יותר קל לזהות אותה".

אף שחברי מערכת Time Out אינם מובילי דעה בתעשיית האופנה ולא ספורטאים מקצועיים, הסכימה גור לסייע להם לפתוח בקבוק יין וליצור לוח השראה משותף, מעין סימון מטרה קולקטיבי במקרה הטוב והצצה לפסיכוזה שמאיימת להתפרץ במקרה הרע. ייתכן שהחשש מהתרחיש האחרון הוא שהוביל אותם לבקש להישאר בעילום שם.

ההנחיה הראשונה של גור הייתה לענות על ארבע שאלות. התשובות לראשונה שבהן – "מי אני רוצה להיות?" – חשפה (במרבית המקרים) חברי מערכת רגישים ואכפתיים ששואפים למודעות: "אב מסור ומפרנס", "אישה עצמאית, מודעת לסביבתה וחיה בהווה", "רגוע ובעל תשומת לב מרבית" ו"מישהו שיודע מה הוא רוצה ומה הוא עושה" הן רק כמה דוגמאות. יוצאי דופן נרשמו עם התשובות: "טאלנטית בטלוויזיה שמשתינה על כולם" ו"יובל אברמוביץ'".

על השאלה השנייה, "מה אני רוצה לעשות?", ענו חברי המערכת: "ליצור ולטייל", "לעשות סרט מדהים שיזכרו אותו", "להצחיק, להוציא סדרה משלי, לגדל כלבה, לטוס לאמסטרדם, להתקעקע מלא, להביא ילדים, לכתוב", "דברים שישאירו אותי עצמאי ונאמן לעצמי", לכתוב ולנגן" ו"להיות אמיץ ושמח בחלקי". הדיסידנטים שהתרכזו במישור הגשמי הוסיפו: "להוריד חמישה ק"ג" ו"לכתוב רב מכר שיהיו בו רק עמודים ריקים ולעשות ממנו מלא כסף".

התשובות לשאלה השלישית – "מה אני רוצה שיהיה לי" – חשפו תמימות דעים ביחס לרצון אהבה, עם תוספות משתנות כגון בריאות, רוגע ושקט. שני המתחכמים הנצחיים הוסיפו: "זמן פנוי וכסף" ו"דירה בתל אביב".

השאלה האחרונה שחברי המערכת התבקשו לענות עליה הייתה: "מה אני רוצה להרגיש". גור הדגישה כי זוהי השאלה החשובה ביותר. כולם מלבד אחד או אחת ענו: "נאהב" או "נאהבת", וגם יוצאת הדופן לא התחכמה כאן וכתבה רק "מאושרת" והוכיחו בכך שמאחורי כל היפסטר בשקל עומד ילד שרק רוצה שיאהבו אותו. ד"ר פיל צדק. מצ"ב הקולאז' המשותף של חברי המערכת, ילד הביעותים שלנו. הוא רק רוצה שתאהבו אותו.

הכינו ויז'ן בורד מהרס בעצמכם, שלב אחר שלב:

1. הכינו מגזינים ישנים, מספריים, דפים, עטים ודבק. אספו כמה חברים טובים ופתחו בקבוק יין.

2. הכינו ניירות ועטים ורשמו את התשובות לחמש שאלות: "מי אני רוצה להיות?", "מה אני רוצה לעשות?", "מה אני רוצה שיהיה לי?" ו"מה אני רוצה להרגיש?".

3. גזרו דימויים שמדברים אליכם, גם אם רק באופן אינטואיטיבי. ייתכן שברגע מסוים תגלו תמונה שגזרתם מבלי להבין למה.

4. תלו את לוח ההשראה במקום בולט ואפשרו לדימויים שבו להיחרת בראשכם.

5. צאו לקרוע את העיר.

הויז'ן בורד של חברי מערכת טיים אאוט במלוא הדרו. צילום: דור בלייר

בואו לעקוב ולדבר איתנו גם בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם. עדכונים יומיים על הכתבות הנבחרות בטיים אאוט ניתן לקבל בניוזלטר היומי שלנו

תגובות

now Silence is Golden SRV:SRV2 on: c422d06bb