ש(י)נה טובה ומתוקה: המצעים הכי מפנקים להתחיל איתם שנה כמו שצריך

הרשימה הבאה תאפשר (למי שאוחז בכישורי הצעת מיטה של חדרנית מנוסה) לשחזר בביתו את התחושה המופלאה של שינה על מצעי חמישה כוכבים. כך תתחילו את השנה עם מצעים שייתנו לכם תחושה של חופשה בבית מלון כל השנה

מצעים של לינז. צילום: גיא גלעד
מצעים של לינז. צילום: גיא גלעד
12 בספטמבר 2017

מה זכור לכם מחופשות מוצלחות בבתי מלון? אנחנו מהמרים שבופה עשיר, לוקיישן אסטרטגי וספא מפנק הם הדברים שעושים לכם את זה. לעומת זאת אנחנו, אנינים שכמותנו, מפיקים את מרב ההנאה ממצעים צחורים, יקרים, רכים ומתוחים למשעי על מיטות רחבות.

מה נאמר ומה נגיד, אחד הסימנים המובהקים לכך שהתבגרתם (או התברגנתם): אתם רוכשים לעצמכם את המצעים בעצמכם. אם מאסתם בשינה על אסמבלאז' אקראי לחלוטין של סדינים, ציפות וציפיות שנאספו מבית אמאבא, אם חשקתם במיטה מוצעת כמו במגזינים או אם נפלה עליכם באופן מפתיע ירושת ענק – הרשימה הבאה תשמש אתכם היטב. (ואם עניתם "לא" על כל אחת מהאפשרויות – נתראה עוד עשר שנים).

Linenz

את מותג הטקסטיל הישראלי החדש Linenz, הקימה לפני חודשים אחדים טלי סול־ביטון (34), בת לאחת ממשפחות הטקסטיל הוותיקות בארץ ואחת שמבינה דבר וחצי הן בטקסטיל (וגם בחדרי מלון מפנקים). סולי־ביטון החליטה לחתוך מקריירת הייטק לטובת תחום העיצוב. לדבריה ההחלטה הגיעה לאחר שזיהתה מחסור במצעים איכותיים ומעוצבים במחירי ביניים. הקולקציה הראשונה, המוצעת כבר למכירה באתר המותג, כוללת כמה דגמים בצבעים בהירים – חלקים או בעלי הדפס (ומיוצרת כולה בישראל!) אפשר לרכוש אותם כסט או כבודדים, למי שמעדיף לעשות מיקס אנד מאץ'. כל הפריטים תפורים מבדי כותנה בעלי צפיפות סיבים גבוהה, מה שהופך אותם לרכים ונעימים במיוחד (ומספק תירוץ מצוין ללכת לישון מוקדם בלי שום נקיפות מצפון).

זוג ציפיות: 149 ש"ח
סדין זוגי: 229 ש"ח
סט מלא: 799 ש״ח
ניתן להשיג: linenzzz.com

מצעים של לינז. צילום: גיא גלעד
מצעים של לינז. צילום: גיא גלעד

איקאה

בפעם הבאה שאתם מוצאים את עצמכם באיקאה בחיפוש אחר פתרונות קסם שיגרמו לדירה השכורה והמצ'וקמקת שלכם להראות כמו לופט סקנדינבי, אל תתפתו לרכוש (שוב) עששיות, קליפסים לשקיות או נקניקיה, ופנו מיד למחלקת הטקסטיל לחדרי שינה, שם מחכים לכם כמה סטים חדשים ויפים מאד של מצעי כותנה, בעיצובים רטרואיים משהו ובמחירים נוחים לכל כיס, כמו BRUNKRISSLA המשובץ, שעד שתלמדו להגות את שמו, יגיע הזמן ללכת לישון.

מחיר: ציפה ושתי ציפיות, 145 ש"ח.
איפה משיגים: www.ikea.co.il

מצעים של איקאה. צילום: יח"צ
מצעים של איקאה. צילום: יח"צ

גולף אנד קו

על אף הבחירה המשונה בשם בעל קונוטציות תוקפניות ונקמניות, מצאנו את מצעי "נמסיס" של גולף אנד קו עדינים ומרגיעים. הצבעוניות שלהם תקל על שילובי מיקס אנד מאץ' עם כל סדין אפור, שחור או לבן, ואיורי הקוצים ופרחי השדה הם יכניסו לנו קצת טבע לחדר השינה, אבל בלי להעיק.

מחירים: 219-329 ש"ח (אחרי הנחה).
איפה משיגים: http://www.golfco.co.il/

 

מצעים של גולף אנד קו. צילום: יח"צ
מצעים של גולף אנד קו. צילום: יח"צ

זארה

לתשומת ליבו של כל מי שאוכל, שותה, נוסע, מתלבש, ובאופן כללי חי בשביל תמונות באינסטגרם–מצעי הפשתן של זארה הום אינם רק טבעיים למשעי ונעימים להפליא, אלא גם יפים לאללה, פוטוגניים וכמו נוצרו לטובת צילומי בוקר תחת ההאשטג "התעוררתי כך".

מחירים: 499-599 ש"ח זארה הום קנין גינדי tlv.

מצעים של זארה. צילום: יח"צ
מצעים של זארה. צילום: יח"צ

B KNIT

המצעים של B Knit, המותג הישראלי שהיה הראשון במקומותינו להודיע שלישון על טריקו זה הכי כיף, הם כמו הטי שרט האחת שלא תוותרו עליה בחיים ושחובה להחזיק לפחות אחת כמוה בארון, בסיסיים ומעולים וכה קוליים. הם רחוקים מלהיות זולים, זה נכון, אבל מכיוון שהם לא נמאסים אף פעם – שווה להשקיע.

מחירים: סט מצעים "רונה" 824-1040 ש"ח.
איפה משיגים: www.bknit.com

מצעים של b knit. צילום: יח"צ
מצעים של b knit. צילום: יח"צ

Laporte Blanche

אם אווירה בוהמיינית ושיק כפרי המתובלים במבטא צרפתי עושים לכם את, חובה עליכם להירדם על המצעים (ושאר הטקסטילים לחדר השינה) של la porte blanche. מה בתפריט? ציפיות כותנה הנקשרות בשרוכים, כיסויי מיטה בדוגמאות קווילט, כריות קטנות, ענקיות ומאורכות בסטון-ווש, סדיני וציפות פשתן בסקאלה צבעונית מונוכרומטית וסתווית.

מחירים: סט מצעי פשתן 850 ש"ח.
איפה משיגים: La-Porte-Blanche

מצעים של La Porte Blanche. צילום: מירי שמעונוביץ.
מצעים של La Porte Blanche. צילום: מירי שמעונוביץ.

H&M home

לו רק היינו בעליו החוקיים של חדר שינה כמו זה המודגם בקטלוג של הרשת השבדית, אזי לא היינו מראים את פרצופנו החמוד במשרד מעתה ועד עולם. עד שזה יקרה, אנחנו גם ממליצים לכם להציע את המיטה עם סט המצעים הפרחוני המשגע הזה, בגוונים חורף כהים ועמוקים, לצלול למיטה, ולחכות לגשם.

מחירים: 299 ש"ח.

מצעים של H&M. צילום: יח"צ
מצעים של H&M. צילום: יח"צ