עניין של סגנון: בוטיק המעצבים של דיזנגוף סנטר

סטייל הוא עניין אינדיבידואלי, ובעולם האופנה להמונים אנחנו יותר משמחים למצוא פריט לבוש או אקססורי אדג'י יחיד במינו. בוטיק המעצבים של דיזנגוף סנטר מציג שורת מעצבים צעירים ומלאי השראה. אנחנו לגמרי בעניין

בוטיק המעצבים של דיזנגוף סנטר. צילום: יח"צ
בוטיק המעצבים של דיזנגוף סנטר. צילום: יח"צ

תוכן ממומן | דיזנגוף סנטר

בימינו אופנה משנה כיוון והופכת למשהו חדש. אפילו עורכת "ווג" המוערכת, אנה ווינטר, אמרה בשבוע האופנה האחרון בפריז: "אופנה הופכת לעניין אינדיבידואלי". בשנים האחרונות הלקוח אינו שבוי של מעצבי על המכתיבים לו מה ללבוש, אלא בוחר את הסטייל שלו ומה הוא רוצה שייצג אותו, דבר שהופך מעצבים צעירים לחזקים מאוד כי הם אלה המתקשרים על הלקוחות שלהם ישירות ומושפעים מהם הכי הרבה.

בוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר, שעובד זה 15 שנה, נחשב למוסד תל אביבי בכל הקשור לאופנה, ופיתח קונספט עכשווי המנכיח את הרעיון שלפיו אופנה צריכה להיות משהו ייחודי. הבוטיק – שלוקח על עצמו את הקידום ואת החשיפה של מעצבים צעירים, נמצא ברחבה המרכזית הנמצאת בין שני בנייני הסנטר – מביא עמו קונספט מרענן המרוכז בחוויית הקנייה וטובע סטייל אינדיבידואלי.

[tmwdfpad]תחת קורת גג אחת מתקיימת חגיגת מעצבים מכל הסוגים הנמצאים בממשק ישיר עם לקוחות. הם מחוברים להלך הרוח הטרנדי, ועם זאת קשובים לחיי היום יום ולשגרת החיים של כל לקוח ולקוחה. אחד המותגים המבטיחים הוא ChuChu Diamond, השואב השראה מסיפורים קסומים על נסיכות ואבירים ומצליח להביא את הפנטזיה של הלקוחה לכדי מימוש: שמלות רומנטיות המעוצבות עם דגש על פיתוח טקסטיל ייחודי וכתרים שנעשים בחיתוך לייזר.

הקולקציה של ChuChu Diamond. צילום: יח"צ
הקולקציה של ChuChu Diamond. צילום: יח"צ

בבוטיק מותגי אקססוריז חדשים וסופר טרנדיים שאפשר למדוד (ולא רק לדמיין את המראה שלהם דרך תמונות ערוכות באינסטגרם). המעצבת C’clair, שהתחילה להציג לפני כשנתיים בבוטיק, קיבלה תשומת לב מידית בזכות העיצובים היחודיים שלה, המתחברים לבוהו שיק האדג'י שמשדרג כל מראה והופך אותו לבלתי נשכח, והכל במחירים אטרקטיביים במיוחד.

רובם הגדול של הפריטים בבוטיק מיוצרים בארץ, חלקם בידי המעצבים עצמם – כך, לצד הליווי האישי והממשק המבורך עם מעצבים צעירים, מתבצעים טיפוח וקידום של תעשיית האופנה הישראלית. אופנה שלא מגיעה מקונצרנים גדולים, אלא ממוחותיהם של מעצבים צעירים מלאי מוטיבציה ורעיונות חדשניים שלא מושפעים מהעולם המסחרי הטכני.

mon ami by ami sanzuri. צילום: יח"צ
mon ami by ami sanzuri. צילום: יח"צ

לכל אלה שמחפשים משהו שונה ומיוחד אלה שלא מוכנים להסתכן בללבוש את אותו הדבר בחתונת הצהריים שהם מוזמנים אליה או אלה שאין להם זמן לקפץ בין חנות לחנות בוטיק המעצבים הוא המקום שכדאי להגיע אליו ושם בוודאי תמצאו את מה שאתם מחפשים (או מה שלא ידעתם אפילו שחיפשתם).

שעות פתיחה: חמישי: 14:00־20:00| שישי: 10:00־15:00
דיזנגוף סנטר, רח' דיזנגוף 50 תל אביב