תתבשם גבר: כל הניחוחות המומלצים על המדפים לגבר המטופח

גבר, הגיע הזמן לזרוק לפח את מי הקולון שירשת מאבא ולהתפנק בניחוח ראוי לקראת ראש השנה. בדקנו בזיעת אפנו את מה שיתאים לגבר הרומנטי, הקשוח, או הצעיר ברוחו. מריח את זה בא?

בושם לגבר. צילום: שאטרסטוק
בושם לגבר. צילום: שאטרסטוק
19 בספטמבר 2017

COACH Men's Fragrance

בושם לגבר.
בושם לגבר.

הקומוניקט אומר: "מותג היוקרה הניו – יורקי משיק בושם ראשון ומרדני לגבר המעורר תחושות חזקות. הוא אנרגטי, אותנטי ועל זמני".

אנחנו אומרים: מה שמעורר בנו תחושות חזקות הוא קודם כל הפרזנטור ג'יימס פרנקו. בהמשך, גם הבושם לא אכזב – ניחוח רענן וחתיכי, עם עומק של ענבר ועור הפוך ומתיקות קלה של אגס וגרניום. שוס!

תכולה: 299 ש"ח ל- 100 מ"ל.

L`Homme Lacoste

בושם לגבר.
בושם לגבר.

הקומוניקט אומר: "עם ביטחון, סגנון אלגנטי, חדות, כישרון וכריזמה, הגבר של לקוסט חופשי להתעלם מהמוסכמות ולחיות את הרגע. הכירו את L`Homme Lacoste, שנוצר עבור הגבר בן זמננו של לקוסט בהשראת הנחישות האלמותית של התנין".

אנחנו אומרים: בניגוד למצופה מהמותג הסחי, לבושם החדש (בהשראת נחישות של תנין? בואו) דווקא יש יופי של ריח קליל ונקי – פירות הדר, פירות יער וקליפות ארזים – שיהלמו גם בחורים שסולדים מחולצות פולו.

מחיר: 249 ש"ח ל-100 מ"ל.

Gentleman by Givenchy

בושם לגבר.
בושם לגבר.

הקומוניקט אומר: "בושם שהוא יצירה לג'נטלמן המודרני. אלגנטי, ובעל אישיות פתוחה בפני אחרים. מתוחכם, ובעל בטחון עצמי. חזק ורגיש באותה המידה. נהנתן אבל לא על חשבון הסובבים אותו. נדיב ופועל בנדיבות. בעל רוח חופשית ונועזת, שאינה קלישאה".

אנחנו אומרים: בקיצור, הג'נטלמן המודרני הוא מופת של תכונות-על, וונדר וומן של ממש, והבושם שקרוי על שמו דווקא צנוע, עניו ולא מעיק, עם טוויסט נשי באופיו של איריס ואגס, לאיזון הניחוחות הגבריים של תבלינים ועצים.

מחיר: 349 ש"ח ל- 100 מ"ל.

 Legend Night – Montblanc

בושם לגבר.
בושם לגבר.

הקומוניקט אומר: "הבושם מצייר תמונה יוקרתית ועתירת ניחוחות, המתאפיינת בניגודים מרתקים של אור וצל, והוא חושף את הכריזמה המתפרצת של הג'נטלמן הלובש את בבושם".

אנחנו אומרים: גם בלילה וגם ביום, רק תגידו לנו איפה מסתובבים הגברים שמריחים ככה, ונהיה שם תוך שניה. בושם עמוק, רציני ואלגנטי, עם שילוב מחוכם של מרווה, מנטה, הל וברגמוט. שאפו.

מחיר: 299 ש"ח ל-100 מ"ל.

Roberto Cavalli Uomo Silver Essence

בושם לגבר. צילום: שאטרסטוק
בושם לגבר. צילום: שאטרסטוק

הקומוניקט אומר: "הניחוח החדש מיועד לגבר של רוברטו קוואלי שמרגיש חופשי לגמרי. ומאחר ואלגנטיות אמתית תמיד קורנת למרחוק, הוא אינו זקוק להעמדות פנים. לא רשמי אך בטוח בעצמו, הוא נותר אותנטי ואלגנטי בכל מצב".

אנחנו אומרים: גברים איטלקים לגמרי עושים לנו את זה, וגם כשהם מגיעים בגרסה המעט קלת דעת ופרחית, הם מלאי חן. כך גם הבושם של קוואלי–חצי מאצ'ואיסטי חצי נשי, קצת חמצמץ וקצת מתקתק, והולך נפלא עם שיזוף מהריביירה וחולצת כפתורים חושפת חזה.

מחיר: 299 ש"ח ל-199 מ"ל.

PacoRabbane PURE XS

פאקו רבאן PURE XS בושם לגבר צילום יחצ חול 299שח 100מל להשיג ברשתות הפארם..._P
הקומוניקט אומר: "מותג הבישום המצליחגאה להציג ניחוח חדש ששובר את הנורמות החברתיות. הוא מיועד לגבר החדש,גבר עם כישרון לפרובוקציה ומענה לכל פנטזיה, נוטף סקס ותשוקה, שיש לו הכל".

אנחנו אומרים: הקומוניקט הותיר אותנו פעורי פה ואפילו קצת מבוהלים, אבל הבושם עצמו, דווקא, הרבה יותר סולידי, מתון ואלגנטי, עם עקצוץ קל של ג'ינג'ר שמושך לכיוון אוריינטלי, ועומק מתפתח של מושק, סוכר חום וטימין.

מחיר: 299 ש"ח ל-100 מ"ל